Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Newmen pásky používam viac ako 2 roky. Pri prvom nahodení je ju tam problém nasadiť. Následne skutočne mierne povolí. Zaznamenal som aj úniky vzduchu, ale skôr z dôvodu, že ja za sezónu skúšam rôzne kombinácie plášťov a plášte mením aj 20 krát v sezóne. Nie vždy sa plášť podarí osadiť úplne super a páska sa mi na určitých miestach pokrčila. Následne to ešte pár krát zvládla, ale potom som pri plášti výrobcu X asi po 10km zaznamenal rýchly pokles tlaku a domov došiel bez vzduchu. To už bolo na výmenu pásky. Odvtedy zas dobre. Takže ak sa jazdí klasicky, že sa nahodia plášte a sezónu sa len dolieva mlieko cez ventil, tak Newmen pásky sú absolútne TOP.
Zobraziť komentár 17.02.2023 - 10:48:51
10
Dnes som čistil kolesá a dával nový tmel..a nevedel som nafúkat servis pumpou, čo sa mi minulý rok podarilo bez problémov..ešte že mám Booster...ale aj tak po nastreleni plášťa a sfuknutia, aby som tam dal tmel cez ventil sa na niektorých miestach uvoľnila patka plášťa od rafika..nalial som tmel a poriadne nafúkal...patky naskočili...nemal by byť žiadny problém s tým keď som to takto urobil?
Zobraziť komentár 18.02.2023 - 12:16:14
00
Ak si nechal stary plast, tak ti to spravilo zrejme kvoli tomu. Na patke mozu byt necistoty, ktore si si nevsimol. Mne zvyklo pri sfuknuti plasta pri dolievani cez ventil "odlepit"celu stranu plasta od rafika DT swissEX500, ale vzdy iba na zadnom kolese. Pasku som mal tak isto na prednom. Po nastreleni a nafukani nikdy nebol problem, ze by mi unikal vzduch, alebo patka nedrzala. Samozrejme to boli tlr plaste.
Hlavne to poriadne nafukanie nechaj iba chvilu, minule tu niekomu roztrhlo rafik.
Zobraziť komentár 18.02.2023 - 13:10:43
00
3 bary rafik zvládne ..nechám jeden deň
Zobraziť komentár 18.02.2023 - 13:58:58
00
Ahojte, skúšal už niekto prerobiť rafiky Merida Comp CC na bezdušové? Mám ich na Meride One-Twenty 600, 2018
Zobraziť komentár 23.02.2023 - 12:49:07
00
Na koľko môžem naťahovať schwalbe Booster keď nahadzujem MTB plášť!
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 08:21:45
00
Píšu max tlak 11 barov... Zatiaľ som si vystavil s max 7 barmi
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 08:30:38
00
Áni za boha to nejde. .mydlo nepomáha tlak 7 a ani náznak že by sa patka chytila..ten lak je slabí
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 08:39:50
00
Jadro z ventilu vyber, to vyrazne obmedzuje prietok vzduchu.
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 08:42:32
00
Jadro vonku .8 som dal nafúkne ale nepuknu patky..vyfuknem a patky dole zas ☹️
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 08:53:05
00
Natiahni jednu patku s dušou a druhú nastrel ...
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 09:12:13
00
Cez booster keď to nejde, tak ho treba až po 10 bar dať. Samozrejme vybrať jadro ventilu - Určite chytí aspoň časť pätky. Následne sa musí rýchlo booster vytiahnuť, nahodiť na pár závitov jadro a rýchlo fúkať. Potom už pätky sadnú. Pri fúkaní pumou sledovať tlak, aby nebol vyšší ako MAX na plášti.
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 09:45:19
00
10 barov, chalani nebláznite, každý výrobca ma uvedené max bar /psi pre daný ráfik, aby sa nepoškodil. Ja mám napríklad Duke hliníkové, ktoré majú max 2,5 baru a pri 2 mi vždy naskočia pätky pumpou. A to som už nahadzoval plášte od 4 značiek. Jedine že sa tu bavíte o cestných uff.
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 10:02:54
00
Ale ved 10bar v boostri neznamena 10barov v plasti. Este by som skusil najprv nahodit plast s dusou a potom skusit na bezduse, to sa mi parkrat osvedcilo.
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 10:06:52
02
peterlabas49 rovnake ráfiky sme prerabali kamošovi na bezduse. čínska 37mm páska,mydlova voda joes booster pump a šlo to.zena ma tie isté kolesá na ebajku tak uvidím pri ktorom defekte jej ich prerobím tiež:D
Zobraziť komentár 26.02.2023 - 10:07:53
10
keyboard_arrow_up