Pokial funguje, tak nie je dovod.
21.02.2025 - 16:32:38
05
To si 6 rokov nemenil plaste? Lebo mne sa pred par dnami podarilo pri vymene plastov, ze sa mi na par miestach pri patke paska odlepila. Tak som to len pritlacil naspat, nahodil plast, no nedalo mi to. Tak plast dole, pasky som nechal a na tu staru 1 vrstva novej.
Ale na druhu stranu som si nikdy nevsimol, ze by paska nejak degradovala, hoci ked je pod stalym tlakom, moze sa preliacit a "predrat" v otvoroch na niple.

Prílohy:

20250218_154013.jpg
20250218_154013.jpg 255.26 KiB thumb_up0thumb_down

21.02.2025 - 16:35:35
00
Tlak neuniká , len ci sa nemôže pretrhnúť kde je diera na niple
A co ma výmena plastou s vysokotlakovou páskou ?
21.02.2025 - 16:36:27
00
Môže, ale ja mám jednu sadu tuším uz 7r na prvej origo páske a stále sa nepretrhla ...
21.02.2025 - 16:38:17
00
Mne sa zlomil špic a keď som dávala nový nipel, páska musela ísť samozrejme preč. Takže išla nová. Keď som tú starú odliepala, bola už ako papier inak. Ale fungovalo všetko ako malo :)
21.02.2025 - 16:41:33
00
arrow_leftPINY napísala:
Tak toto je pecka ventil ??
Ľahké osadenie, nafúkala som to obyčajnou pumpou ...

Ahoj, prosím Ťa priemer toho ventila je ako klasický autoventil? Čiže nafúkam ho pumpou, čo mám na dofukovanie pneumatík na aute? Ešte by ma zaujímalo, podľa čoho si mám vybrať jeho výšku? v ponuke je S, M, L, XL
24.02.2025 - 12:52:41
00
arrow_leftPeterK2 napísal:
Ahoj, prosím Ťa priemer toho ventila je ako klasický autoventil? Čiže nafúkam ho pumpou, čo mám na dofukovanie pneumatík na aute? Ešte by ma zaujímalo, podľa čoho si mám vybrať jeho výšku? v ponuke je S, M, L, XL


Áno, klasika autoventil.
Záleží na Tebe, čo chceš. Takto vyzerá L.
24.02.2025 - 13:01:09
01
Len pre zaujímavosť.
Bigbore sa dá našróbovať na každý presta ventil, ktorý má závit až po okraj.
Telo ventilu z balenia mám na letnom kolese a na zimné presúvam len vrchnú časť.

Prílohy:

IMG_5938.JPG
IMG_5938.JPG 68.94 KiB thumb_up1thumb_down

24.02.2025 - 14:20:05
02
Bigbor dobre drzia tlak? Nie su s tym problemy?
24.02.2025 - 21:49:33
00
To je naco dobre taka redukcia?
Klasicka nie je dobra?
Aky ma vyznam?
Vyzera velka zbytocne a draha predpokladam.
Nestaci takato klasicka?

https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse-ventilky-a-inserty/ventily/kovys-velo-redukcia-z-galuskoveho-ventilu-na-autoventil-p12808.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=2MTB0001I%7C25%7Coth%7Cflo%7Cpfx-mtbiker-sk~ads~pmax~~only-feed-under-index&utm_id=20604262075&gad_source=1&gbraid=0AAAAAC8ECKyLlVy8QCozhEwojnp6KV8fv&gclid=CjwKCAiAzvC9BhADEiwAEhtlN0J96d8dtnnv01q5Xl9Rj-Ejs-sawjA7d2kCFjbUpw11TOhk-jy11hoCZgoQAvD_BwE
25.02.2025 - 05:48:44
00
Za seba napíšem, že big bore je perfektná investícia. Tlak to drží výborne, manipulácia je jednoduchá. Zrazu nie je problém ani nahodiť Tufo 😂
25.02.2025 - 05:57:45
01
arrow_leftMatoha napísal:
Bigbor dobre drzia tlak? Nie su s tym problemy?


Naozaj s tým žiadne problémy nie sú a tlak to drží. Áno, sú drahé, ale čo dnes nie je 🤷🏻‍♀️
25.02.2025 - 06:19:39
00
arrow_lefttrial napísal:


Nejde o väčšiu dieru, keď už to takto musím napísať :lol: Vidíš tú otáčaciu páčku na ventile? Tá je tam ten zázrak :)
25.02.2025 - 06:23:15
00
Nuz doteraz som zil bez toho uplne bez starosti.Idem si teda prestudovat benefity takehoto vynalezu.
Tak prestudovane.
Pre mna zbytocne ale chapem ze niekomu, kto sa musi castejsie sprtat v kolesach to ulahci zivot.
25.02.2025 - 06:33:00
00
teoreticky je to toto v mensom
www.ento.sk
skusal som nastrelit (aj bombickou) cestne koleso s nevysrobovanym ventilom a nedopadlo to dobre. s mtb nemavam problemy.
aj ked clovek s vysrobovanym ventilom nastreli, potom chytro zapchat prstom a pokusit sa rychlo nahodit ventil aby nesfucalo.
cize ma to benefit, ale asi radsej pockam schwalbe variant
25.02.2025 - 09:02:32
01
keyboard_arrow_up