Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Prikláňam sa k EroF1 skúsim vymeniť pásku.
Zobraziť komentár 27.07.2025 - 19:23:12
00
arrow_leftjanci24 napísal:
Prikláňam sa k EroF1 skúsim vymeniť pásku.


Spolu s páskou musíš dať dole z rafu všetky zvyšky lepidla. Raf musí byť čistý a odmastneny na 110%

Lepidlo sa celkom dobre odstraňuje polypropil alkoholom alebo technickým benzínom. Najlepšie použiť niečo tvrdé gumené na jeho odstránenie. Handrou to nejde Boh vie ako
Zobraziť komentár 28.07.2025 - 07:58:18
00
Zvyšky lepidla zásadne nechavam na rafku... Nová Páska nato chytí lepšie ako na samotný čistý ráfik...
Zobraziť komentár 28.07.2025 - 09:41:43
00
Neviem, akú pásku používaš, ale tie čo som mal, tak určite lepšie tesnia na hladkom povrchu.....
Zobraziť komentár 29.07.2025 - 15:55:14
02
aj s takýmto 63mm klincom v plášti s tmelom sa dá prejsť 20km...
počas jazdy počúvaš v pravidelných intervaloch cinkanie klinca o asfalt :-)

Prílohy:

63-klinec.jpg
63-klinec.jpg 247.21 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 28.08.2025 - 09:15:31
010
Naozaj o asfalt
?
Zobraziť komentár 28.08.2025 - 13:38:12
01
Mozno bicykluje na boku :-D

daniel-po ale vazne, skontroluj si zadnu stavbu...
Zobraziť komentár 28.08.2025 - 14:42:27
00
A tu hlavicku v strede behuna ignorujete alebo co?
Zobraziť komentár 28.08.2025 - 14:48:33
09
Myslis tu hlavicku pod urovnou stuplov ?
Zobraziť komentár 28.08.2025 - 14:59:36
00
Pneumatika sa predsa pod tlakom deformuje, ten kliniec sa musi hybat hore a dolu, kedze vzdialenost medzi vstupnou a vystupnou dierou sa pri kazdom stlaceni zmeni. A hlavicka je evidentne je riadne obrusena, od coho by to bolo na 20km ak nie od pravidelneho stretu s asfaltom/betonom?
Zobraziť komentár 28.08.2025 - 17:18:53
17
OK.cinkanie o rám alebo o asfalt sú veľmi rozlisitelne zvuky.ak tvrdí bé,musím rešpektovať a viac nespochybňujem ani čo by žartom
Zobraziť komentár 29.08.2025 - 06:49:03
00
arrow_leftyojo napísal:
Pneumatika sa predsa pod tlakom deformuje, ten kliniec sa musi hybat hore a dolu, kedze vzdialenost medzi vstupnou a vystupnou dierou sa pri kazdom stlaceni zmeni. A hlavicka je evidentne je riadne obrusena, od coho by to bolo na 20km ak nie od pravidelneho stretu s asfaltom/betonom?

asi takto nejako to bolo. bola tam aj strata tlaku. pneumatika bola mäkka, dost sa deformovala a asi vysunulo hlavicku nad stupel...
o ram mi to neskrtalo.
mal som so sebou aj nahradnu dusu ale nemusel som ju pouzit. . chcel som vyskusat ci sa da dojst aj s takymto klincom :-) a da sa.
Zobraziť komentár 29.08.2025 - 16:04:40
00
Dá sa aj vytiahnuť a dať knoty 😉
Zobraziť komentár 29.08.2025 - 16:20:10
00
Ahojte. Aké používate “záplaty” na opravu bezdušového plášťa po defekte?
Zobraziť komentár 01.09.2025 - 16:44:39
00
V behúni používam knôty (na značke nezáleží). Ich výhoda je, že netreba dávať dole plášť z ráfika. Existujú aj okrúhle záplaty so stopkou, ktoré sa dávajú z vnútra plášťa. Na bočnicu zatiaľ nič.
Zobraziť komentár 01.09.2025 - 16:46:27
00
keyboard_arrow_up