Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftrs955i napísal:
Aká väčšia?
So srobom som nejaký ten km odjazdil a ak by som si ho na parkovisku nevšimol ako trčí hlava z dezenu...
Tak keď som ho vymenil za knot to akože čo z toho oceľového kordu ako vypadne??? No neverím


Niekde si cital o tom, ze vypadne? Nic take som nespominal.

Ja ti tvoj nazor neberiem...
Knot na opravu plasta na biku - ok.
Knot na opravu plasta na aute - docasne ano. Moze vydrzat aj celu zvysnu zivotnost pneumatiky, ale nemusi, lepidlo povoli a defekt mas znova. Ked by bol knot taky zazrak, tak naco by sa v pneuservisoch obtazovali s tym, aby za rovnaku sumu opravy este davali koleso z auta dole (pripadne este aj nasadili rezervu), vyzuvali pneumatiku, osetrili miesto defektu (prevrtat, vybrusit, naniest vulkanizacne lepidlo) a dali tam poriadnu zaplatu (tzv. hribik), ktora utesni aj vyvrtanu dieru a este aj zvnutra plasta prilne na lepidlo na podstatne vacsej ploche ako ked len cez dieru prestrcis knot?
Zobraziť komentár 02.09.2025 - 10:14:14
01
Knot s vulkanizačnou gumou je trvalá oprava. Zaplatou sa podliepa ak je diera v bočnici alebo som si robil spoj bočnice s dezénom. Robí sa to na novej pripadne drahej pneu. Kôli diere v dezéne pneu nikto nezhadzuje, sú to vyhodené peniaze.
Zobraziť komentár 02.09.2025 - 12:01:05
00
020275_ak je to tak, ako píšeš, tak je to super správa. Ešte prosím jednu otázku: Kto je to ten "nikto nezhadzuje"? Je to majiteľ pneumatiky alebo odborný servisák v pneuservise. Ďakujem za odpoveď.
Zobraziť komentár 02.09.2025 - 12:24:55
00
Zhodîm ho aj ja ak budem mať čas a dobre mi to zaplatíte.
Pri oprave novej a drahej pneu /klinec na hranici behúňa a bočnice - tu je pneu namahaná pri natáčaní/ ide knot s vulkanizačnou gumou. Ten sa vnùtri zastihne do roviny a podlepî sa záplatou. Na lacnej alebo zjazdenej pneu sa to zákazníkovi neoplatî.
Zobraziť komentár 02.09.2025 - 12:46:06
01
arrow_leftmisoR napísal:
Niekde si cital o tom, ze vypadne? Nic take som nespominal.

Ja ti tvoj nazor neberiem...
Knot na opravu plasta na biku - ok.
Knot na opravu plasta na aute - docasne ano. Moze vydrzat aj celu zvysnu zivotnost pneumatiky, ale nemusi, lepidlo povoli a defekt mas znova. Ked by bol knot taky zazrak, tak naco by sa v pneuservisoch obtazovali s tym, aby za rovnaku sumu opravy este davali koleso z auta dole (pripadne este aj nasadili rezervu), vyzuvali pneumatiku, osetrili miesto defektu (prevrtat, vybrusit, naniest vulkanizacne lepidlo) a dali tam poriadnu zaplatu (tzv. hribik), ktora utesni aj vyvrtanu dieru a este aj zvnutra plasta prilne na lepidlo na podstatne vacsej ploche ako ked len cez dieru prestrcis knot?

Písal si ze povolí. Ako?
A ešte o trochu väčšej skode píšeš. Akej?
Dekadu som šroboval pre Nissan dávali sme hríby,a 3-4 pre Citroën a tam sa všetci tvárili ze nič iné ako knot si náš zákazník nezaslúži.
Ako s hribom sa i to viac vidí ale ze by na plechovke zlyhal korektne zavedený knot,s tým nemám skúsenosť.
Na bike plášti knot nedrží ako v auto pneu,a keď mám dostupnú dielňu mením ho za hríb
Zobraziť komentár 02.09.2025 - 16:51:45
01
Jednoducho, pneumatika sa pocas jazdy deformuje a ked je knot zavedeny a zalepeny zle, prestane tesnit, vypadnut nemusi. Opakujem - zavedeny a zalepeny zle. (Kedy zistis, ci bol zavedeny dobre? No az ked nastane problem...) Nedeformuje sa len bocnica, aj behun...z tohto pohladu ma podla mna zaplata vyhodu v ovela vacsej ploche, na ktorej drzi, oproti knotu (aj co sa tyka rozlozenia tlaku vzduchu na miesto, kde bol defekt).
O rozsahu skody si snad robis srandu, to si vies aj domysliet, co sa stane, ak dostanes defekt, nevsimnes si pokles tlaku (alebo ignorujes hlasenie o strate tlaku) a este aj rozsekas gumu a poskodis disk alebo aj podblatnik a podobne, ak si ignorant, ktory nic nepocuje a neciti pocas jazdy, pripadne si neskusena zena (verim, ze nie som sam, kto ma takuto prakticku skusenost).

Ako som uz pisal, na aute by som to povazoval jednoznacne za docasnu opravu - v aute sa mnohokrat nevozis sam, na bezpecnost sa kladu ine naroky. Na bike pripravene knoty aj lepidlo mam, ale nemusel som este riesit takuto opravu a keby aj hej, tak si to odsledujem, ci je oprava ok alebo nie. Kedze dielnu dostupnu mam, tak by som to tiez povazoval za docasnu opravu a nahradil by som knot hribom, ak by to bolo este mozne.
Vlastne raz som podlepoval plast, ked som nejako sekol blizko patky, kde sa urobila malicka dierka. Dalej som pouzival plast ako bezdusovy az pokial som ho nevyhodil.
Zobraziť komentár 02.09.2025 - 22:40:10
01
arrow_left020275 napísal:
Knot s vulkanizačnou gumou je trvalá oprava...

vulkanizacna guma ?
Zobraziť komentár 03.09.2025 - 01:48:15
00
arrow_leftmisoR napísal:
Jednoducho, pneumatika sa pocas jazdy deformuje a ked je knot zavedeny a zalepeny zle, prestane tesnit, vypadnut nemusi. Opakujem - zavedeny a zalepeny zle. (Kedy zistis, ci bol zavedeny dobre? No az ked nastane problem...) Nedeformuje sa len bocnica, aj behun...z tohto pohladu ma podla mna zaplata vyhodu v ovela vacsej ploche, na ktorej drzi, oproti knotu (aj co sa tyka rozlozenia tlaku vzduchu na miesto, kde bol defekt).
O rozsahu skody si snad robis srandu, to si vies aj domysliet, co sa stane, ak dostanes defekt, nevsimnes si pokles tlaku (alebo ignorujes hlasenie o strate tlaku) a este aj rozsekas gumu a poskodis disk alebo aj podblatnik a podobne, ak si ignorant, ktory nic nepocuje a neciti pocas jazdy, pripadne si neskusena zena (verim, ze nie som sam, kto ma takuto prakticku skusenost).

Ako som uz pisal, na aute by som to povazoval jednoznacne za docasnu opravu - v aute sa mnohokrat nevozis sam, na bezpecnost sa kladu ine naroky. Na bike pripravene knoty aj lepidlo mam, ale nemusel som este riesit takuto opravu a keby aj hej, tak si to odsledujem, ci je oprava ok alebo nie. Kedze dielnu dostupnu mam, tak by som to tiez povazoval za docasnu opravu a nahradil by som knot hribom, ak by to bolo este mozne.
Vlastne raz som podlepoval plast, ked som nejako sekol blizko patky, kde sa urobila malicka dierka. Dalej som pouzival plast ako bezdusovy az pokial som ho nevyhodil.

Zákazníčka tvoju paranoju rozhodne nemala?

Prílohy:

Screenshot_20250903_090237_Gallery.jpg
Screenshot_20250903_090237_Gallery.jpg 75.05 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 03.09.2025 - 09:05:23
01
na aute už som par defektov mal, ( poo zákazníkoch stavbach a či horských dedinách sa toho nazbierať dá) v behuni dali knot zalepili, guma sa dojazdila, kde bola diera na hrane behuna už to lepiť nechceli, nova guma na vyhodenie.
na biku tie knoty niektore držia ine nie, ja som s dvoma knotmi dojazdil plašť v pohode.. ale už sa mi stalo aj že nedržal a došiel som ledva domov, kde som dieru podlepil velkým flakom a držala kým som nezodral..
Zobraziť komentár 03.09.2025 - 09:11:47
01
On ten bicyklovy plášť sa robustnostou nijak nedá zrovnavat s plechovkou,a z toho vyplýva aj ta opravitelnost knotom
Zobraziť komentár 03.09.2025 - 09:17:38
00
S knotmi sa dá, ale sa aj nemusí, ako písal zihadlo 5. Mal som defekt na dovolenke, kde som musel dať dva knoty, aby som prišiel do kempu. Tam som dofúkal doplna, držalo. Držalo to aj na druhý deň počas jazdy, aj tretí počas jazdy, na štrvtý deň som zrazu koleso našiel ráno prázdne. Takže nejaké spoľahnutie nebolo a radšej som oželel jazdu po neďalekom ostrove, aby som tam nezostal niekde vysieť. Plášť išiel doma rovno do koša.
Zobraziť komentár 03.09.2025 - 09:22:09
00
mal som knoty od force a tie nelepia dobre. od Weldtite su pekne lepkave a drzia do zjazdenia gumy.
Zobraziť komentár 03.09.2025 - 09:28:12
00
Toto boli Weldtite knôty, staršie, tak neviem či to mohlo mat vplyv na to lepidlo.
Zobraziť komentár 03.09.2025 - 09:39:43
00
Môže... Po cca roku nosenia knôtov v ladvinke som zistil ze sú to skôr klince ako knôty 😅 vytrhnuté a nelepili ani omylom... Ale netuším co to bolo za znacku
Zobraziť komentár 03.09.2025 - 17:08:43
00
Tak, tak.... staré knoty už nie sú dobre funkčné
Zobraziť komentár 03.09.2025 - 17:19:52
00
keyboard_arrow_up