Lokalizácia
Formulár sa odosiela
:y:
Zobraziť komentár 28.04.2011 - 20:37:12
00
tomas a bezdusak ? :o
Zobraziť komentár 28.04.2011 - 20:59:07
00
ked vsetci v jeho okoli jazdia ako bez dusi :D
Na HT to ma velky prinos.
Zobraziť komentár 28.04.2011 - 21:01:11
00
ja som bol v tom, ze bezdusaky su vo vysledku vzdy tazsie, budem si musiet obnovit vedomosti
Zobraziť komentár 28.04.2011 - 22:04:38
00
u mna zatial spokojnost,

ZTR ARCH, original pasky a NoTubes tmel, obycajne skladacie Michelin Wild Grip'r,

Nahodene s noznou pumpou za pomoci duse (vzdy jedna patka), tmelu som dal tak od oka. Po tyzdni nejazdenia mi to trosku sfucalo, myslim ze niekde popod ventil (musim to nejako vyriesit).

Pravdou sice je, ze ako som prestal jazdit duse tak vozim vyssie tlaky a i tak som sa sprvoti v zakrutach bal ako to plavalo, teraz som si uz zvykol, parkrat som to i na rafik dal a vsetko v pohode. Defekt nebol zatial ziadny, ani tmel nevidno ze by vychadzal. Plaste su dost balony v porovnani s ostatnymi ale to moze byt dane tym ze je to bezdusak a nizssi rafik = vacsi objem v plasti.

Pocitovo to jazdi malinko rychlejsie a i popapa to trosku viacej nerovnosti ... az taky markantny rozdiel to ale nie, akurat uz neprerazam co bola priorita pri vymene ... takze super

Poznamka : porovnane s predchadzajucimi dusovymi plastmi (kenda karma, schvalbe rocket ron, continental mountain king) ktore som fakt fukal malo (opretim sa dvomi rukami som sa takmer vzdy dostal na rafik)
Zobraziť komentár 29.04.2011 - 00:53:15
00
Kurňa, práve som zistil, že Crossmark sa na Rubena tubeless nechytá. Nedokážem ho nafúkať asi preto, že obvod Crossmarku je trošku väčší. Skúšal som nasadiť a nafúkať starší Conti Leader ten sa chytil no ten Maxxis ne a ne.
Zobraziť komentár 29.04.2011 - 07:59:01
00
ja som bol v tom, ze bezdusaky su vo vysledku vzdy tazsie, budem si musiet obnovit vedomosti

origo UST guma je vo výsledku ťahšia, TNT verzie sa približne rovnajú a potom je varianta lepenia obyčajných plášťov, resp. teraz Schwalbe TLR plášťov a tie už sú lahšie (ale zas vzhladom na hrúbku aj menej spolahlivé)
Zobraziť komentár 29.04.2011 - 10:26:05
00
andrej ta tvoja kombinacia sa mi paci ... musim to niekedy vyskusat
Zobraziť komentár 29.04.2011 - 10:50:06
00
Poznatky s Rubena tubeless. Z originál flašky sa zle nalieva gebuzina cez ventil. Odporúčam nalievať cez nejakú hadičku alebo preliať do flašky s lepším koncom. Pred nalievaním pretrepať viac ako píšu v návode, tie hustejšie častice v gebuzine sa horšie nalievajú cez ventil.
Starý plášť Nobby Nic šiel nahodiť a nafúkať v pohode. Zatiaľ drží. Starší crossmark sa nepodarilo nahodiť-nafúkať vôbec.
Zobraziť komentár 29.04.2011 - 11:06:16
00
Z originál flašky sa zle nalieva gebuzina cez ventil. Odporúčam nalievať cez nejakú hadičku alebo preliať do flašky s lepším koncom.

20 ml strikačka krásne sedí vo ventile, ALE! tmel je naozaj kvalitný, takže krásne vždy zapchal otvor. Po nejakom tom boji samozrejme tmel zo striekačky vystrekol, no mimo ventil - na podlahu dielne. :D Potom som ho naučil móres a aspoň polovica Rubena tmelu šla do kolesa... Aj NoTubes tmel je taký "user friendly"?
Zobraziť komentár 30.04.2011 - 18:14:05
00
ja som tmel vždy nalial :D nahodil druhú pätku a nafúkal.. preventívne dolievať nebudem a bez "otvorenia" kolesa neviem kolko a v akom stave tmel v kolese je..
Zobraziť komentár 30.04.2011 - 18:18:52
00
To si ako najprv nalial tmel a až následne úplne nasadil plášť? Zaujímavý postup...
Zobraziť komentár 30.04.2011 - 19:48:09
00
no dá sa to rôzne :) http://www.youtube.com/watch?v=WyF29qi82Ws
Zobraziť komentár 30.04.2011 - 19:50:10
00
ved prva patka na raf, tmel dnu, druha patka, konec

tu je nahodenie klasickeho plasta s tmelom, a mala finta ako to nahodit pumpou: http://www.youtube.com/watch?v=WyF29qi82Ws&feature=related

edit: Patrik bol rychlejsi :)
Zobraziť komentár 30.04.2011 - 19:53:54
00
No dobre, ale reč tu bola o klasickom ráfiku, klasickom plášti a tubeless sade. Tam to nevidím veľmi ružovo s nahodením 2. strany plášťa až po naliatí tmelu. To by bolo srandy. :lol:
Zobraziť komentár 30.04.2011 - 20:01:00
00
keyboard_arrow_up