Lokalizácia
Formulár sa odosiela
ja mám ZTR ráfy a dával som Geax TNT plášte.. nahodil najprv úplne nasucho, nafúkal, nechal odstáť aby som zistil kolko to púšťa.. jedno koleso v podstate bez úniku po hodine, druhé jemne pustilo.. zhodil jednu stranu plášťa, a do lepšieho 1,5 odmerky, do horšieho 2 odmerky.. nafúkal, potriasol aby to zatesnilo, chvílu sa povozil, dofúkal, nechal do rána odstáť.. a druhý deň výjazd, všetko bez problémov..

btw uplne bežný postup, skoro presne podla videa na notubes.com ;)

edit: obyčajné plášte kamoš chytal bombičkou, pumpou to neni moc šanca.. buď tá bombička alebo kompresor s velkým prietokom..
Zobraziť komentár 30.04.2011 - 20:06:29
00
Nedávno bolo vo Vele tieto vyrobené bezduš.systémy z klasiky na tnt,ale nejak ma to vôbec nenadchlo a nejde o váhu.Už keď tak ust koleso aj plášť.
Zobraziť komentár 01.05.2011 - 13:34:37
00
Dnes nahodene Joes No Flats, rafik DT X470, plaste Specialized The Captain Control/Specialized Fastrack S-works. Plaste su 2 bliss, teda patka je upravena na pouzitie bezdusoveho systemu.
Nahodil som to uplne krasne aj na sucho (bez tmelu) plast drzal tlak, vobec neunikal. Nafukane na prvy krat noznou pumpou. Pomocou aplikatora som dal cez ventil tmel, nafukal a dnes aj poriadne pojazdil :emo:

Usporenych cca 100g na jednom kolese som veru citil (260g duse Continental :) ), bike sa hned lahsie rozbiehal co je u 29 velmi dolezite. Takze spokojnost :inlove:
Zobraziť komentár 02.05.2011 - 19:23:19
00
To si mal nejaké ťažké duše, ak 1 mala 260. A ak obe mali toľko, tak si mal ľahké. :D
Zobraziť komentár 02.05.2011 - 20:33:34
00
Jedna mala tolko :lol: ..tiez som cakal menej...je to sice na 29 ale aj tak je to dost.
Zobraziť komentár 02.05.2011 - 20:39:37
00
Tak to už áno! Normálne nebezpečná zbraň. :lol:
Zobraziť komentár 02.05.2011 - 20:44:21
00
Teraz uz z nich budu len poistky pre pripad zlyhania systemu :)
Zobraziť komentár 02.05.2011 - 20:52:51
00
260g dusa :^) :tmi: .. vyzera to, ze na 29" su bezdusaky alebo galusky priam ziaduce
Zobraziť komentár 02.05.2011 - 22:47:01
00
Všetko je v nohách a kto tam má blato môže aj na ráfoch jazdiť...
Zobraziť komentár 02.05.2011 - 23:07:04
00
Aj keby som mal v nohach dynamit, tak v prvom rade su bezdusaky o komforte a kvalite jazdy a az potom o uspore gramov. ;)
Zobraziť komentár 02.05.2011 - 23:42:41
00
Bez duše už radšej nič. :tmi:
Zobraziť komentár 03.05.2011 - 00:00:05
00
Všetko je v nohách a kto tam má blato môže aj na ráfoch jazdiť...

Viac nôh viac adidas :lol:
Zobraziť komentár 03.05.2011 - 00:52:33
00
Bez duše už radšej nič. :tmi:


Co mas zle skusenosti ked taky odpor?
Zobraziť komentár 03.05.2011 - 09:12:08
00
asi to vozil na karbonovom ráme.. :lol:
Zobraziť komentár 03.05.2011 - 09:17:39
00
"No dobre, ale reč tu bola o klasickom ráfiku, klasickom plášti a tubeless sade. Tam to nevidím veľmi ružovo s nahodením 2. strany plášťa až po naliatí tmelu. To by bolo srandy. "

V com by mal byt problem?
Nahadzoval som takto obycajne NN a RR2,25 na rafik Mavic117 s Rubena paskou. Nsadit plast, nafuknut, vyfuknut, jednu patku von , naliat tmel, nafuknut, pootacat a drzi, ani naznak nejakeho problemu. Fukane stlacenym vzduchom z rozvodu v labaku, ziadne finty s mydlovou vodou a pod.
Zobraziť komentár 03.05.2011 - 09:28:22
00
keyboard_arrow_up