Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak dnes po prvom defekte prislo rozcarovanie. Sek vyzera byt zvonku na 3-5mm, z vnutornej strany bude asi o nieco mensi, mozno by to i zacelilo ale je to na dost blbom mieste, prechadza to totiz stredom "stupla". Skocil som na schody a ked som ich zisiel len som citil a videl ako vsade vokol prska tmel.

NoTubes paska + tmel + Ztr Arch + Michelin Wild Grip'r klasicka verzia so skladacou patkou.

Viete poradit co kupit na zalepenie, comu sa naopak vyvarovat ?
Zobraziť komentár 07.05.2011 - 21:57:47
00
Keby si nerobil take sprostosti, tak by si to ani nemusel riesit. :lol: No a k veci - standardny dusovy plast, ktory nema zvnutra vrstvu gumy, asi nezalepis, takze vypodlozit kusom vystrihnutej bocnice z nejakeho stareho plasta a jazdit s dusou.
Zobraziť komentár 07.05.2011 - 22:29:58
00
uff, tak to neznie dobre
Zobraziť komentár 07.05.2011 - 23:19:57
00
Kupit novy plast :angel:
Zobraziť komentár 08.05.2011 - 15:38:46
00
takze, uz zacinam byt rozhodnuty, ze to skusim (teda zajtra objednam)
mal by som si asi vybrat dvojicu plastov ktore budem jazdit, pretoze zmena gumy podla pocasia mi uz potom nehrozi (a vzhladom k tlakom to uz asi nebude treba)
Zobraziť komentár 08.05.2011 - 15:55:08
00
Tak tak, vyber nieco agresivnejsie dopredu a vzadu nieco co viacej "ide" a mas na 90 % podmienok...
Zobraziť komentár 08.05.2011 - 17:42:17
00
andrej25: Vzhladom k tlakom? Ja jazdim rovnaky tlak ako ked som pouzival duse... A btw. min. 2 bary su nutnost, inak moze v tocke pätka plasta od rafika "uhnut", plast v momente splasne a lezis na zemi ani nevies ako...

P.S. Ak jazdis agresivnejsie a vazis viac, tak 2 bary je mozno aj malo.
Zobraziť komentár 08.05.2011 - 23:12:43
00
Ja jazdim na svojich 2 bar vpredu a 2,2 vzadu (Spesl fastrack a captain) a je to uplne v pohode. Vazim 92 kg a nemyslim ze by som sa krotil v zjazdoch. Na plastoch je napisane ze min. je 2,5 len to uz je hrozne tvrde. V zakrutach som vobec nepostrehol (vela krat som sa specialne na to zameral) ze by to plavalo. Samozrejme zalezi od vyrobcu a od druhu plasta. Myslim ze pokial nie je clovek prasa a nesedi na tom ako na zachode tak 2 bar su dostatocne :)
Zobraziť komentár 08.05.2011 - 23:37:26
00
2 bary su minimum. Pre niekoho je minimum mozno dostatocne, pre niekoho nie.
Zobraziť komentár 09.05.2011 - 00:26:53
00
No ja jazdím zvyčajne aj pod týmto minimom. Vpredu zvyčajne tak 1,8 baru, vzadu okolo 2 barov. Pohodlie je pohodlie :)
Zobraziť komentár 09.05.2011 - 07:01:52
00
takze momentalne tlacim na 4bar (radsej ako defekt)
vazim 75 (akosi si na to neviem zvyknut, po celozivotnom trapeni na vahe 90+ :lol: )
takze objednam: http://www.suncycle.sk/tmely/udrzba_bicykla/rubena_tubeless_kit/
http://www.suncycle.sk/tmely/udrzba_bicykla/tmel-notubes-946ml/
plaste: do predu Continental Mountain King, vzadu Race King alebo X King,
Zobraziť komentár 09.05.2011 - 07:30:41
00
4 bar? Tak to ten plast straca vsetky jazdne vlastnosti a v poriadnom terene musis poskakovat ako koza :lol:
Zobraziť komentár 09.05.2011 - 08:46:08
00
ja fúkam tiež 2-2,2 bar, kým dofúkam je tam tak 1,8 časom :D
inak záleží či UST+UST alebo klasika+kit.. pri UST+UST kludne aj menšie tlaky.. stačí pozrieť na mloka kolko fúka :)
ale zas extra málo by som tiež nefúkal, nech niečo pobere aj to odpruženie :lol:
Zobraziť komentár 09.05.2011 - 08:52:04
00
nejak sa zlozvyku fukania na tvrdo neviem zbavit, ale ved poskusam, idem objednat
Zobraziť komentár 09.05.2011 - 08:55:37
00
Ice, ale Ty jazdis UST plaste na UST kolesach, tam Ti pätka z rafiku v tocke neuhne. Ja cely cas pisem o tlakoch pouzivanych v konverznych kitoch pre klasicke dusove rafiky a plaste a tam vo vseobecnosti plati, ze 2 bary je minimum. Mam pocit, ze tlaky su vecna tema a najlepsie je, ked sa idete predbiehat, kto jazdi na nizsom tlaku, najlepsie po rafiku... |(
Zobraziť komentár 09.05.2011 - 09:59:13
00
keyboard_arrow_up