Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
savings Schwalbe Marathon Plus 27.5x2.10" Performance SmartGuard plášť, drôt, reflex
35,99 €
savings
MOC 54,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.30" EXO plášť, TR, kevlar
34,99 €
savings
MOC 69,99 €
savings Schwalbe Rocket Ron 27.5x2.25" Performance Addix TLR plášť, kevlar
25,99 €
savings
MOC 44,99 €
savings Specialized Eliminator Grid Trail 27.5 x 2.3" 2Bliss Ready T7 plášť, TLR, kevlar, tanwall
41,99 €
savings
MOC 59,99 €
-13% Maxxis Minion DHF 27.5x2.50" WT DH 3C MaxxGrip plášť, TR, kevlar
46,99 €
-13%
MOC 94,99 €
-42% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
49,90 €
-42%
MOC 85,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.5" TriTec Fast Rolling plášť, TCS, kevlar
46,99 €
-18%
MOC 66,99 €
-14% Schwalbe plášť ROCKET RON 27.5x2.10 (54-584) Super Ground TLE Speed kevlar
58,99 €
-14%
MOC 68,99 €
Výpredaj -20% Vittoria Martello 27.5x2.6 G2.0 TNT TLR plášť, kevlar
47,99 €
-20%
MOC 59,99 €
savings Maxxis Dissector 27.5x2.60" EXO plášť, TR, kevlar
42,99 €
savings
MOC 74,99 €
savings Schwalbe Tough Tom 27.5x2.35" K-Guard plášť, drôt
14,09 €
savings
MOC 24,99 €
savings Continental Double Fighter III 27.5x2.00" plášť, drôt
15,69 €
savings
MOC 25,99 €
P.S. Ak jazdis agresivnejsie a vazis viac, tak 2 bary je mozno aj malo.
vazim 75 (akosi si na to neviem zvyknut, po celozivotnom trapeni na vahe 90+
takze objednam: http://www.suncycle.sk/tmely/udrzba_bicykla/rubena_tubeless_kit/
http://www.suncycle.sk/tmely/udrzba_bicykla/tmel-notubes-946ml/
plaste: do predu Continental Mountain King, vzadu Race King alebo X King,
inak záleží či UST+UST alebo klasika+kit.. pri UST+UST kludne aj menšie tlaky.. stačí pozrieť na mloka kolko fúka
ale zas extra málo by som tiež nefúkal, nech niečo pobere aj to odpruženie
ved aj na dusovych sa da bez problemov jazdit 2,5bar
Chcel by som dnes vecer nahodit plaste a nechce sa mi cakat na nejaky e-shop
Dakujem
Tmax,vieme sa niekde v Bratislave dnes po 17.00 stretnut? Daj mi cisielko, zavolam ti. Dakujem
- predné koleso od začiatku bez problémov, plášť (Rubena Scylla Top Design 2.1 kevlar) som nasadzoval pracne ručne do pätiek, použil aj montpáku, držal aj bez tmelu, dal som cca 60-70 ml Rubena tmelu,
- zadné koleso problematické, plášť (Rubena Scylla 2.1 kevlar) som nahodil lenivým spôsobom (len som ho nasadil ledabolo na ráfik a kompresorom nechal zapadnúť do pätiek), fučal cez otvor ventilu (dotiahnutie skrutky "nafest" to vyriešilo) a po obvode, tmelu som dal cca 80 ml (NoTubes), fučalo to stále, nie a nie sa zalepiť (krútil som a jazdil, dofukoval približne 40 min, aj tak stále púšťalo). Potom som prišiel na to, že keď ho nafúkam len na určitý tlak (mäkké, no jazda na takomto tlaku je pre mňa akceptovateľná - a to nemám rád úplne nízke tlaky), tak to drží. Pri vyššom tlaku (na asfalt napr.) vzduch uniká a je to v prdeli... Potom to teda držalo, odjazdil som necelých 20 km po lese. Zjazd po schodoch a 3x chytený ráfik opäť vytvoril nejakú štrbinu a začalo fučať. Fučí doteraz. Uvidím, ako to *****. Prípadne zhodím plášť a nasadím ho pracne ako predný. Či je to v tom, neviem...
Čo sa jazdných vlastností týka - prečo som doteraz jazdil duše?!
EDIT: Ešte jedna skúsenosť - pri nasadení plášťa opačne (čo sa mi ako naschvál stalo 1. raz v živote akurát pri bezdušáku) a následnom zhodení sa trošku tmelu vyleje na dlážku, potom sa plášť ťažšie nasadzuje, lebo ráfik je celý od toho sajrajtu a šmýka sa to. No a potom nie je dobré mať plášť otočený ventilkom dolu, pokiaľ pätky dobre nesedia, lebo pri fúkaní cez kompresor príde menšia sprcha.