Lokalizácia
Formulár sa odosiela
a je to :) musím uznať že ste všetci mali pravdu... robil som to presne ako písali fofo050 a bady007. Dal som ešte raz šancu tej páske a pekne som ju napínal a pritláčal na stred, okraje tak nejak sadli samé. Vnútorný priemer je asi 20mm pri tom ráfe, takže tých 20,5 je akurát tak, že na každom kraji chýba chlp. Najprv som to omotal iba jednou vrstvou a skúsil som plášť bez tmelu, ale riadne fučal po celom obvode, tak som pridal ešte jednu vrstvu a rovno som ho nahodil s tmelom. Perfektne sadol a nefučal takmer vôbec.

Inak FiLus mal pravdu, origo DT SWISS majú bezdušovú pásku, lenže ja už som stihol zadné zničiť, mám nový ráf a tí smradi v servise mi tam už pásku nedali. Samozrejme ja génius som začal od toho kola. Dnes som zhodil predné a tam bola krásna origo, len som vymenil ventil, nalial tmel a nafúkal :)

Teraz mám obe navalené na 3,5 bar, uvidím čo to povie do rána, vyzerajú že držia. Zadná pneu sa už stihla aj zalepiť na dvoch miestach.
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 17:13:50
00
Presne to bol tvoj problém. Pásku musíš čo najviac pri lepení naťahovať. Dosť veľkou silou. Osobne sa pri tom dosť narobím a bolia ma ruky ako tú pásku naťahujem. Potom sa krásne vyformuje do ráfku.
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 21:17:10
03
tiež som na ten správny tah došiel až na 3tom kolese :)
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 21:19:35
00
Nepomohlo by to nahriat teplovzduskou ako ked sa wrapuje auto? Proste nalepit a stiahnut teplom?
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 21:34:54
00
Treba vyskusat
Zobraziť komentár 30.11.2016 - 23:40:37
01
Keď pásku dobre natiahneš tak sa sama prispôsobí a drží. Potom už nepotrebuješ navyše teplovzdušnú pištoľ.
Zobraziť komentár 01.12.2016 - 10:19:49
01
no, takže dnes ráno zadné, čo som lepil pásku ja drží pekne, ale predné kde je origo DT SWISS páska stratilo tlak... asi mu pridám ešte jednu vrstvu mojej pásky
Zobraziť komentár 01.12.2016 - 10:46:24
00
Evidentne sa moze voda za pomoci wapky dostat do kolesa.

Prílohy:

20161203_132414.jpg
20161203_132414.jpg 704.7 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Takto to vyzera po tyzdni nejazdenia.
20161203_132435.jpg
20161203_132435.jpg 795.35 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Tmel Bontrager davno suchy a v plasti voda.
20161203_132637.jpg
20161203_132637.jpg 663.55 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 03.12.2016 - 13:58:13
00
arrow_leftMarinada napísal:
Evidentne sa moze voda za pomoci wapky dostat do kolesa.


A nie je to mlieko? Ked plast mikroslzi tak to vyzera hentak, ako voda. Resp. stare mileko sa moze rozdelit na nieco ako vodu a zaschnute pevne casti.
Zobraziť komentár 03.12.2016 - 16:10:58
00
No mozno ano len mi prislo, ze je toho nejak vela.
Zobraziť komentár 03.12.2016 - 16:15:01
00
Dnes prezuvam predne kolo. Bol tam tmel Slime Pro. Drahy je sice, ale po viac ako pol roku ani naznak tuhnutia.

Prílohy:

20161209_094728(0).jpg
20161209_094728(0).jpg 162.18 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 09.12.2016 - 10:00:13
00
ja som tam mal joes no flat zo sady na prerobenie na tubeless a po tristvrte roku bol ako ked som ho tam daval :)
Zobraziť komentár 09.12.2016 - 10:11:40
00
tak pridam skusenost s prerabkou na bezduse pre kamosa..... rafik WTB, Vittoria Barzo 26x2,25.... ostatne je vidiet na obrazku....... plast isiel nahodit celkom v pohode aj bez montpak aj ked ma dost silne bocnice.... nafukat s kompresorom isiel uplne hravo, myslim ze by isiel lahko aj pumpou, patky krasne zaskocili.... jediny problem pri zadnom bol ze pri nafukani na 4 bar jemne fucalo okolo ventilku, ked som to spustil na 2 tak to prestalo tak som to znova otvoril, nalial mileko, poriadne ho rozlial po plasti, znovu natlacil na 4 a krasne drzi od vecera.....
- ten cierny flak pod ventilom je samolepiaca zaplata, to sa mi osvedcilo uz viackrat aby ventil lepsie "sadol"
- pod pasku davam este jednu vrstvu klasickej elektrikarskej izolacky (hlavne ak su diery na niple s otrymi hranami)
- povodne som nemal pasku 25mm ale len 21mm, rafik je 19mm ....tak som to skusil a je to k nicomu, fucalo to kade tade takze poucenie ze ma byt paska sirsia o 5mm ako rafik.....tak som kupil 25mm a vsetko v pohodke

PS: v mojich kolesach mam tiez Joe's Super Sealant a po 3/4 roku je ho tam rovnako v kvalite ako ked som ho tam lial

Prílohy:

Komentár súboru: celkom tazitka su to ale vraj su urcene aj na pouzitie bez tmelu
IMG_1790.JPG
IMG_1790.JPG 389.24 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: osoby a obsadenie
IMG_1801.JPG
IMG_1801.JPG 448.09 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_1802.JPG
IMG_1802.JPG 360.98 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 10.12.2016 - 10:36:19
09
pekná práca :)
Zobraziť komentár 10.12.2016 - 10:54:41
00
Tesak ty si gramar uz :lol: .. 677g 2.25" bezdusak predsa nie je tazitko :o .. TNT je to iste co UST u continentalu, podla dezenu je to cisty x-king .. 2.25" contik vazi cca 700g. Co stal jeden ?

edit: nasiel som este obrazok konstrukcie:
twentynineinches.com
Zobraziť komentár 10.12.2016 - 10:59:14
02
keyboard_arrow_up