Lokalizácia
Formulár sa odosiela
už ta vidím, ako si to dávaš u nas z hoľe, tu sú len same velke a ostre šutre :D....
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 10:58:22
00
Kubinku a okolie som pojazdil az az a sutre som nejak nestretol. :) Tie som stretol az na hrebeni MF. Ale uz sme OT...
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 12:01:20
01
tak si asi jazdil len po lukach :D
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 17:36:01
00
Takto vypadajú boky na mojom Race King RS 2,2" po cca 3 - 4 týždňoch tubeless používania. Poškodené miesto bolo vždy z vnútra podlepené záplatou a opäť nahodené a utesnené mliekom. Po štvrtom poškodení bočnice som to už vzdala. Teraz ho jazdím vzadu na zimáku na dojazdenenie s dušou.

Prílohy:

IMG_20170405_172254.jpg
IMG_20170405_172254.jpg 169.27 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_20170405_172245.jpg
IMG_20170405_172245.jpg 112.47 KiB 2 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_20170405_172238.jpg
IMG_20170405_172238.jpg 55.25 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_20170405_172214.jpg
IMG_20170405_172214.jpg 127.54 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 05.04.2017 - 21:11:26
03
ake zaplaty si na to pouzivala? ci klasicke flaky na duse?
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 22:03:46
00
jj, klasické záplaty na duše a lepidlo. Dobre očistiť brúsnym papierom stenu plášťa a držia doteraz.
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 22:13:01
01
nižšia váha, nižšia životnosť, ide to spolu, na ťažší terén sa podľa mňa oplatí obuť radšej niečo odolnejšie, aj keď jasné že to potom tak nepôjde :)
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 22:22:35
00
Mal to byť maratónsky plášť. Podľa testov asi s najmenším valivým odporom. Aj pocitovo je to najrýchlejší plášť aký som jazdila. Ale verzia RS proste nie je určená ako tubeless. Zaujímavé, že roky jazdím Schwalbe RaR v najľahších verziách Evo a teraz LS a nikdy som bočnicu nepoškodila.
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 22:33:53
02
A nemôže to byť čisto teoreticky, aj tým...že RK má celkovo takú baculatejšiu bočnicu, ktorá si to doslova pýta, oproti trebárs RRalph?

i1.wp.com

www.jensonusa.com
Zobraziť komentár 05.04.2017 - 22:55:43
00
No ja som objednal tie Racing Ralph 29x2.10 Snake Skin tak som zvedavý aké budú... Zatiaľ som počul len lepšie ohlasy :) s dušou ich jazdím asi už 3tie sezónu a nemenil by som...samozrejme tam mam Performance
Zobraziť komentár 06.04.2017 - 06:24:31
00
Ja som podobne zalepil bočnicu. Specialized The Captain 2.2 som najprv jazdil 2 sezony s dušou, potom som si pred rokom spravil TL a striekal mi tmel cez bočnicu, ked som ju prvý krát nafúkal. Bolo jasné, že ten škrabanec je moc veľký a ho nezacelý, tak zo starej duše som vystrihol záplatu. Očistil som to iba s wd40, šmirgel som nepoužil a drži to už rok. [quote=""]A nemôže to byť čisto teoreticky, aj tým...že RK má celkovo takú baculatejšiu bočnicu, ktorá si to doslova pýta, oproti trebárs RRalph? - dobrý postreh. Dávnejšie som jazdil RK, bočnicu som nikdy nejak važnejšie neodral, podľa toho obrázku, asi som mal šťastie. Tie krajné hrubé štuple zrejme odtlačia koleso od prekážky tak, aby to bočnica neschytala.
Zobraziť komentár 06.04.2017 - 07:35:35
00
Keby si videl co robia krajne stuple pri strete s prekazkou tj. ako ich vykruti... Tie moc bocnicu neuchrania. Ono podstatny rozdiel medzi RK a povedzme RaRa je to, ze RK ma uzky behun s vyraznym radiusom a nizkymi bocnymi stuplami. Vdaka tomu castejsie "spadne" dole z prekazky, proste sa zosmykne po bocnici dole po kameni lebo tie bocne stuple ho jednoducho nepodrzia na prekazke. A vdaka uzkemu behunu su bocnice viac vydute von takze ked koleso uskoci na kameni tak to schyta ta bocnica.
Zobraziť komentár 06.04.2017 - 07:46:52
01
arrow_leftdaniel_po napísal:
A nemôže to byť čisto teoreticky, aj tým...že RK má celkovo takú baculatejšiu bočnicu, ktorá si to doslova pýta, oproti trebárs RRalph?

Áno, bočnice RK sú viac "na rane" práve kvôli svojmu tvaru. Ale na RaR mám niekoľko značiek a škrabancov od bočného kontaktu s kameňmi a nikdy to zatiaľ neovplyvnilo tesnosť plášťa.
Zobraziť komentár 06.04.2017 - 08:07:44
00
arrow_leftlto napísal:
Mna by zaujimalo, ze ked vsetci su tak velmi bezdusovi, preco na Cape Epic mali jazdci furt defekty a preco som tam videl menit duse :P ..


Kdesi som cital rozhovor s niektorym samizda ceskym ucastnikom, a hovoril ze po prvom treningovom alebo dokonca zavodnom dni mal v plasti asi 30 trnov. Takze ono to asi opodstatnenie v takom terene ma, asi tazko by v takom stave dosiel s dusou.. Mna by skor zaujmalo, ked uz by v tom stave musel nahadzovat dusu, ako by to riesil s plastom v takom stave... :smirk:
Zobraziť komentár 06.04.2017 - 09:22:03
00
Aha to myslis, tak ano, to moze byt .. no tie trnove tereny, to som kedysi videl na to riesenie, robili sa take antikaktusove vlozky do vnutra plasta, este ked sa prevazne pouzivali duse. Ale asi pouzili prilis papierove plaste, tie moc taketo trne nezvladaju. Ak by mali full UST, tak by nemali problem ,ale to by nemohli tak dupat :D
Ale i tak je otazka, preco mali problem, ked na videu STAN's notube to predsa vydrzi aj jezka z klincov :D
Zobraziť komentár 06.04.2017 - 09:47:56
00
keyboard_arrow_up