Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak ale toto nieje len o defektoch.
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:05:35
02
Z mojho pohladu bolo bezdusove riesenie len o defektoch. Znizenie valiveho odporu som neregistroval a nejazdim tlaky, kedy cvakam bocnice plasta o rafik, cize nesekam.
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:06:49
01
Z mojho pohladu je tam velmi citelny rozdiel ako horekop tak dolu. Rafik seknem len velmi malokedy ked vo velkej rychlosti neskoro zahladnem kamen/koren/nieco.
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:09:30
01
...tak v tom pripade hovori v prospech bezduse " jen samé pozitíva a sociálny jistoty " :)

Zníženie valivého odporu si nezaregistroval ?! Ani zvýšenú " plastickosť " plášta v teréne ?! Neveriiim ...Odkedy jazdím bezduse , nemal som jediný defekt , pre ktorý by som musel domov tlačiť alebo dávať dušu .
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:13:15
00
No tak ono zavisi aj od plastov, dusi a tlakov. Ja som bezprostredne porovnaval Rocket Rony s ultralight dusami (cca 100 gramov kus) vs. Rocket Rony s cca 60 ml tmelu namiesto tych dusi a ziadny badatelny rozdiel. A tlak bol s dusami okolo 2 barov, bez dusi o kusok menej. Rozhodne bezduse nepriniesli ziadne desiatky percent k dobru.
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:16:13
00
u mna hlavne grip, jazdne vlastnosti,ked sme boli vtedy v maline som mal docasne dusu v jednom kolese a uz to nebolo "ono"
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:16:31
00
Presne ako pises ze dusa je ciste riesenie.. posledne 3 roky som pouzival bezduse.. presiel som nanich preto ze som defekt dostal vzdy v najeku nevhodnu dobu ked bolo extremne teplo na slnku mimo lesa alebo ked velmi prsalo a ponahlal som sa.. tak som presiel na bezduse.. odvtedy som nikdy neriesil defekt (mozno som mal nejake mini defekty ale asi to tmel zalepil..neviem otom) valivy odpor som ja osobne registroval troška lepsi ako s dusami ale nie velmi velky rozdiel. Zalezi asi aj ake duse a ake plaste a ako a kde clovek jazdi. Teraz normalne rozmyslam ze sa vratim nazad na duse. Lenze mam rad plaste ako Schwalbe Furious Fred, Thunder Burt alebo Specialized S-Works Renegade a obavam sa ze pri takychto plastoch je lepsie mat bezdusovy system. Jazdim xc (50% asfalt a 50% les).
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:17:39
00
kvakob Tiez som po zime chvilu dusu jazdil a bol to citelny downgrade v terene. Bezpecny tlak v dusi bol 2bar a pri bezdusi na tom istom rafe 1,5bar. Kolko mam teraz na sirokych rafoch ani nejdem pisat lebo by tu podaktorych dvihalo zo stolicky.
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:18:58
02
A prečo sa vlastne chces vrátiť k dušiam ?! Lebo " čisté " riešenie ?! Celkom nechápem :)
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:20:41
00
Ked budes v terene vkladat dusu do zasvineneho lepkaveho mokreho plasta, tak tu cistotu riesenia pochopis. :) Alebo ked nebudes vediet vyprat z kvalitneho draheho dresu striekance tmelu ako poniektori tu z fora. :)
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:21:51
02
tlaky neviem fukam pocitovo ,aby plast siel prstami rovnako stlacit ,predny bylku maksi zadny tvrdsi -rozlozenie vahy...ale tak ramon to pekne vystizne povedal plastickost plasta v terene robi divy ...

jezus 2tyzdne dozadu som spravil dierku na rocgardene cirka 1,5-2 mm ,tmel zalepil ,minuly vikend na vyjazde zacalo cez nu pustat ...som uz pouzil sadu na bezduse ...knot zatial drzi ...


Naposledy upravil kvakob dňa 25.05.2017 - 12:30:48, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:25:21
00
... možno , no mam rukavice ... " vytrimali " bezdušaky Gardu , vytrimu aj Slovensku hrudu :) . Ja by som už nemenil , aj ked dušu mam v zálohe . Na lokálne traily však len tmel vof spreji , ako správny XC- ečkár


Naposledy upravil Ramon1 dňa 25.05.2017 - 12:29:04, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:27:17
01
Pretoze mi zacalo vadit to ze ked to chcem mat kvalitne spravene s istotou tak kazdy rok menit pasku, 2-3x do roka davat tmel a zda sa mi ze ked doplnam uz druhy alebo treti krat v sezone tmel ze ako keby ten lahky plast bol otrocha tazsi..(29x1.9 alebo 29x2.0). Naposledy som sa pozeral zvnutra na svoj plast ked som menil tmel a vela vrstiev tmelu nerovnomerne bolo nalepenych a velmi tazko to islo davat dole.. tak isto z pasky a rafika cize to mi tak trocha vadilo sa mi zda ze dusa je ciste riesenie.. aj ked asi budem zasa nadavat pri prvom defekte ktory dostanem. .
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:28:16
00
Podla mna su bezduse najzaujimavejsie pre tych, ktori skusaju hranice a potrebuju maximalizovat grip a teda co najviac znizovat tlak bez rizika snake biteu. Pre bezneho cloveka co sa vozi po trailoch, turistickych chodnikoch a zvazniciach a nejde hranu su benefity bezdusi omnoho menej badatelne. Kedze ja mam jeden defekt v priemere mozno raz za 1500-2000 km, tak ani toto pre mna nie je dostatocny benefit.

P.S. Ja samozrejme netvrdim, ze bezduse su zle. Len pisem z pohladu cloveka, co sa z bezdusi vratil spät na duse, lebo benefity neboli dostatocne a potencialne komplikacie su pre mna väcsie ako vyhody.
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:32:20
05
... a taká blbá otázka " prečo 2-3 X dolievať tmel " ? Ja na CX biku nedolievam, na HT nedolievam a ani na Scalpel biku nie a už vôbec pásku nemením kazdy rok ... načo ked nesfukuje

A este si zabudol Jezus na cyklistkov ako je moja žena a deti , u ktorých nepredpokladám výmenu duše v teréne , teda ze by to zvladli ... dostanú defekt , mlieko zalepí a na polosplasnutej už tých 5-12 kilo domov dôjdu :) . Alebo to dofuknu tým Zefal sprejom co som im pribalil .
Zobraziť komentár 25.05.2017 - 12:38:09
05
keyboard_arrow_up