Lokalizácia
Formulár sa odosiela
hm... no sak to bolo fakt len kvoli tomu pocitu, ze kotucovky. a kolko stoji taka schopna vidla? alebo sa to na moj bajk ani neoplati davat? myslim, ze som nepisal aky mam bike. je to kelly's salamander 2003.
Zobraziť komentár 05.07.2005 - 15:45:17
00
heeeej! preco mi nikto neodpoveda? co ma ignorujete, ci co :-)
Zobraziť komentár 05.07.2005 - 16:11:48
00
na kotucovky si myslim ze by trebalo vidlu s aspon 30mm nohami...za kolko ju zozenies to uz je tvoja vec...
Zobraziť komentár 05.07.2005 - 18:35:41
00
Lolkos ma pravdu, 30mm je taka istota pre kotue. Ale najdu sa aj "tensie" vidly, ktore dokazu vydrzat. Ja som vozil kotuce na Judy SL a nebol stym problem.

Kamarat ma dokonca hydro hayes na RST (typ neviem), tiez pomerne tenka, a zatial mu to drzi, je ale pravda ze moc sa o tie brzdy nestara, a brzdny ucinok je mensi nez u mojich Avids. Tak mozno preto sa vydl este nezkrutila, aneb vsetko zle je na nieco dobre. :-)




Nikdy nic nekupuj pre pocit, pocit sa ti rozplinie velmi rychlo, radost s niecoho noveho sa tiez vytrati. Naopak ak nieco kupis, co naozaj vyuzijes, tak sa dostavy aj velmi dobry pocit, ze vies co robis :)
Zobraziť komentár 06.07.2005 - 09:14:56
00
ja jazdim kotuce MX1 na RS juddy xc a este drzi... ma uz volu ale slape tutifruti :)
a co sa tyka kajjoovej otazky: vyser sa na tie kotuce, zbytocne to tam budes davat ked nic nejazdis. a vymena z V na kotuc neni len tak. menis minimalne brzdy, naboje a mozno aj vidlu (ak nie hned tak casom).
brzdny ucinok mechanik je porovnatelny s lepsimi Vckami... tie MX1 by som prirovnal asi k XTckam. cenovo su XT lacnejsie ale kotuce maju zasa vyhodu vo funkcnosti kedykolvek a za akychkolvek podmienok. a rafky su staaale ako nove :)
no ale to tebe ak jazdis po cestach je na uplny trt!
Zobraziť komentár 06.07.2005 - 10:30:21
00
2Craobs

Mas pravdu ale....

opravim ta :-) Brzdny ucinok VIACERICH mechanik je porovnatelny s lepsimy Vckami :-)



Kvalitne mechaniky brzia rovnako ako kvalitne hydro, hydro je samozrejme pohodlnejsie a lepsia davkovatelnost brzdnej sily.

To uz tu bolo 500 razi.:)
Zobraziť komentár 06.07.2005 - 14:49:53
00
ok... len s inymi mechanikami ja nemam skusenosti :)
Zobraziť komentár 06.07.2005 - 15:11:57
00
raydowe : dovolim si nesuhlasit s tvrdenim ze mechaniky a hydrauliky su porovnatelne...
jazdil som aj jedny aj druhe a je to podla mna neporovnatelne...

na mechanikach neexistuje aby si jednym prstom prudko zabrzdil, skus to iste na kvalitnych hydraulikach.

keby to bolo to iste, nikto by nevyhadzoval tazke prachy za hydry...

a este jedna poznamka...

pocul som tu vela poznamok o zavzdusnovani hydraulik, ja som napriklad na promaxoch spravil cez 1500 kilometrov a ani raz som nemenil kvapalinu ani som neodvzdusnoval, tiez mam kamosov, ktori nerobili ziadne zasahy do systemu ani po 2000 kilometroch...tak neviem, mozno iba mame stastie...
Zobraziť komentár 08.07.2005 - 03:58:29
00
A co som pisal Geroy.

Precital si si moj prispevok poriadne?


Hydro maju vyhody makkeho stlacania, pohodlne a presnejsie davkovanie sily.
To co ty opisujes jednym prstom, uz som to pisal vyssie, check it.


ja som pisal o BRZDNOM UCINKU, to znamena, ak rozbehnes biky s tymito brzdami, tak zabrzdis na rovnakom dlhom (kratkom) useku, akurat ze ten s mechanikamy to bude mat menej pohodlne.

Mal by si vidiet ako kamosovy brzdi ten hydro hayes,,,,, hroza, uz mu to aj ovzdusnovali v servise a furt mu ide packa az k riaditkam... brzdny ucinok.. no, od hudro by som cakal viac. Je fakt, ale ze sa o brzdy moc nestara, ja ich nastavujem a kontrolujem kazdy den, ked niekam vyrazam, a o tom to je. Ako pises ty, problem si nemal, asi nie si k brzdam tiez lahostajny, niekto moze mat brzdy ake chce, a brzdit mu to nebude, ked to nebude s casu na cas servisovat.
Zobraziť komentár 08.07.2005 - 09:04:45
00
nehnevaj sa aby som kazdy den mal kontrolovat brzdy,si asi spadol z čerešne.
tomu sa hovori ze sa urcite na ne spoliehaš.
Zobraziť komentár 08.07.2005 - 11:28:39
00
zaujimava diskusia ... ale rypal sa uz niekto z vas aj vo vnutri hydro - ja mam taki problem ze 1 z piestov sa nevraca na svoje povodne miesto, ale zostane stat niekde v polovici - tym sa medzera zmensi a potom sa jednak tazko nastavuju a pri kazdom demontovani kolesa musim nastavit znova co je dost neprakticke. skusil som odvzdusnovanie aj vymenit kvapalinu a nic. v NR servisoch na to maju vzdy 1 blbe vysetlenie - odvzdusnit. Viete niekto poradit ???
Zobraziť komentár 08.07.2005 - 15:00:34
00
Problém bude v tesneniach.Na pieste su väčšinou dva tesnenia,a to bude asi chyba.Skús pozhánat nové.Ja som mal tiež taký problém na Magurách Clara a tesnenia som nezohnal,tada zohnal ale bolo to to isté.Presne tie som nezohnal.Tá zmes,z ktorej je vyrobené,musí byť zhodná.Inak to nebude 100%-né.Vyriešil som to kúpou nových kotúčiek.Aké máš brzdy?
Zobraziť komentár 08.07.2005 - 15:11:58
00
ved to je mozno problem ... je to bike kellys magnus DSC 2004 stal okolo 26 litrov a tie brzdy su tam asi ta najsam nizsia trieda (aj ked inak som s nimi spokojni) su to Hayes Sole Hydraulic Disc. s tym tesnenim mas mozno aj pravdu lebo raz sa mi dokonca stalo ze som na platnicke nasiel trochen neidentifikovatelnej kvapaliny :) a este 1 vec ... co vracia tie piesty naspet - je tam daka pruzinka, alebo samovolne spetnym tlakom kvapaliny ???
Zobraziť komentár 08.07.2005 - 15:21:28
00
hayes mx1 so 203rotorom su vazne good
Zobraziť komentár 08.07.2005 - 16:28:55
00
jajo napísal/a:
-------------------------------------------------------
> hayes mx1 so 203rotorom su vazne good

Hej len tam uz kotuc stoji viac jak brzda samotna:)
Zobraziť komentár 08.07.2005 - 17:30:02
00
keyboard_arrow_up