Lokalizácia
Formulár sa odosiela
teším sa, že sa tešíš :lol:
Zobraziť komentár 12.05.2009 - 08:15:26
00
Trošku oživím túto tému :).

Mám RS Reba SL 100, odjazdené asi 650km a mám menší problémik (ak to je problém).
Po funkčnej stránke je v 100% stave, ale keď ju idem fúkať či už kontrolovať tlak alebo dofúkať stane sa následovné. Pri pri odšróbovaní hadičky z ventilu, v momente keď sa odpojí a unikne trošku vzduchu aj z hadice aj z vidli, mi vystrekne olej, deje sa to aj pri negatívnej -, aj pri pozitívnej + komore. No pri pozitívnej mi dneska vystrekol cez hadičku pumpy (kde sa spája hadička s nástavcom na ventil) skoro do očí.
Zaujímalo by ma či mal niekto takýto problém, a či by niekde nemohlo sa stať niečo z tesnením alebo dačím podobným. Keď som ju fúkal ako novú mi to nerobilo, začalo to až v poslednej dobe, cca pred 150km. :(
Dík.
Zobraziť komentár 20.07.2009 - 15:55:18
00
Mám rovnakú vidlu a robí my to tak odjakživa, povedal by som že je to bežná vec. Problém je ten, že keď sa ti potom všetok olej takto vystriekne von, tak ho musíš do vidli zase doplniť, aby nešiel piestik na sucho. Lebo potom môže nastať problém s prepúšťaním vzduchu medzi komorami.
Zobraziť komentár 20.07.2009 - 17:20:53
00
Presne tak, preto treba raz za určité obdobie prekontrolovať množstvo oleja. Doporučené hodnoty sa dajú nájsť na stránke SRAMu. Myslím, že je to okolo 5ml cca.
Zobraziť komentár 20.07.2009 - 21:00:04
00
tahaj ten spodny navod:
http://www.cyklozitny.cz/2008/index.php?pg=navody&zn=3&typ=1
Zobraziť komentár 20.07.2009 - 21:31:55
00
Z osobnej skúsenosti môžem povedať, že tých 5 ml oleja čo sa tam dáva, nevydrží ani na 1000 km, takže pozor na to.
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 07:44:45
00
takze po 3000km by som sa mal pozriet na piestik...hmmm :roll:
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 08:11:40
00
Teraz nechápem ako si vypočítal tých 3000 km. Ja dávam 5 ml, ale pozrel som teraz radšej manuál a tam sa píše že treba dať 6 ml, takže to upresňujem. V každom prípade treba skontrolovať už teraz, že ako je na tom vidla s olejom.
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 08:30:34
00
no mam najazdenych cez 3300km a pri 300 som menil olej a kruzok na pieste...
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 08:43:32
00
A prečo si menil aj kružok, mal si problémy so vzduchom? Lebo ja som s ním mal tiež problém, keď som mal novú vidlu a nevedel som že to treba mazať. Vtedy mi to vyreklamovali, ale odvtedy si takto kontrolujem olej a všetko je v poriadku. A ten olej sa naozaj stráca a rýchlo.
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 08:51:17
00
som kupil polrocnu z druhej ruky a padal mi zdvih tak som ju rozobral a nasiel som na kruzku jemnu rihu, ktorou unikal vzduch do negativky...kupil ,vymenil ,odvtedy pokoj ,raz za cas skontrolujem tlak...teraz uz aj olej na pieste...
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 08:57:37
00
Presne, aj mne padal zdvih, vtedy som tu bol nový a riešilo sa to aj na fóre, veľmi mi vtedy pomohol Lapierre. A práve tá riha na tvojej vidle mohla byť z toho že piest sa trel nasucho.
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 09:04:24
00
Budem tu za blbeho :roll: no neda mi. Co je to progresivita? Uz len toto slovicko mi chyba ku rozlusteniu temy :lol:
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 09:57:48
00
Ešte sa spýtam, ako skontrolovať hladinu oleja ? Chápem že ju asi treba otvoriť ale kde a čo ? :D
Je to moja prvá vidla ktorá sa dá aj rozobrať a vôbec s tím nemám skúsenosti.
A ešte jedna otázka, mal by som sa teraz na začiatku ešte na niečo vo vidli zamerať, či už oleje alebo dačo podobné ?
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 11:04:29
00
Tak skontrolovať olej môžeš tak, že klúčom 24-kou odšróbuješ matku hore na ľavej nohe (ventil +). A tam pekne vidíš, alebo keď chceš len doplniť a nemáš klúč, tak len vnútro ventilku vyšróbovať a striekačkou tam strieknuť.
A načo sa zamerať, tak klasika nohy mazať silikónom, niekde na fóre tu bol aj postup ako sa to má správne robiť. A ešte si dávam pozor, že keď fúkam vidlu, aby mala pozitívna komora vždy väčší tlak ako negatívna, aj postup pri fúkaní najskôr pozitívna, potom negatívna. Tiež som to čítal niekde na fóre.
Zobraziť komentár 21.07.2009 - 12:54:54
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty / Vidlice a tlmiče / Odpružené vidlice)
keyboard_arrow_up