Ja sa pridám ku skupine spokojných. Aj keď boli rôzne "pôrodné" bolesti, ale už sú vyriešené. Čiže samotná výmena je blesková. Keď ste dosť rýchly, tak vám aj cca polovica tlaku zostane v gume.

Keďže som kúpil celu sadu aj vrátane adaptéru, tak polovica úspechu zaručená. Prvý problém som mal s dielenskou pumpou. Keď som do jej hlavice ktorá je robená na oba typy ventilov(av a sv) dal ten adaptér , tak ta koncovka je taká blbá, že vzduch začal fučať cez tú dieru SV(pri nadsadení na klasický autoventil funguje normálne. asi jej chýba tlak na ten stredový tŕň). Takže takto nepoužiteľná. No a v prípade núdze(nie na bežnú prevádzku) sa ta jej hlavica dá normálne nasadiť na ten nový ventil dierou SV a páčkou zaistiť. Na mojej ručnej pumpe, ktorú vozím na výjazdy mám skrutkovaciu obojstrannú koncovku (av a sv) plus ručičkový manometer. Takže tam problém nebol, dodanú redukciu som naskrutkoval na AV stranu koncovky a paráda, aj fúkať ide parádne aj manometer ukazuje. Čo viac si na výjazde želať.

No a ďalší problém bol s manometrom(mám BBB BMP-90). Čiže meriať tlak tak že odskrutkujem tu redukciu a priložím manometer len tak voľne na tu dodávanú redukciu(ako keby som meral klasický AV) je dosť nepraktické, lebo pri tom je veľmi veľká šanca že unikne veľa vzduchu. A tak som vyriešil všetky spomínané problémy razantne. Našiel som redukciu spodok má na naskrutkovanie AV a vrch má na DV. Takže na dodaný adaptér som ju nasrkutkoval a tým som vlastne získal adaptér SCV na SV/DV. Takže teraz takýto vynovený adaptér môžem buď zacvaknúť alebo naskrutkovať na akúkoľvek pumpu na SV/DV plus ju môžem naskrutkovať do toho môjho manometra a aj ďalších v ktorých sa dokáže nejako udržať táto redukcia. No a samozrejme tento adaptér vozím aj na výjazdy, keby niečo. A keby bolo niekomu málo, tak takýchto adaptérov si môže kúpiť aj viacero, plus na domácu pumpu adaptér na pevno. A kto by mal problém, že si dá tento adaptér na dielenskú pumpu a má doma aj autoventily, tak nech si kúpi "redukciu" z AV na SCV(už sa dajú niekde zohnať aj tie). Za mňa by som tento systém určite odporúčil. Odpadne vám pri každom dofukovaní celý proces s SV a hlavne ten strach, či ten SV ventil nezlomíte alebo nevyskrutkujete celé vnútro.... Toto je len klik-nafúkať-klik. A hlavne keď máte pumpu s tlakomerom. Zatiaľ je jediné veľké mínus tohto systému nedostupnosť celých sád a jednotlivých dielov. Ale čo som čítal, tak že v druhej polovici roka 2025 by mal bežať predaj naplno, lenže to malo byť už na začiatku roka, tak ťažko povedať či im to teraz výjde. Ale plány majú pekné, chcú už vyrábať aj duše, mnometre a
pumpy priamo s týmto sustémom. Bodaj by sa to chytilo a bude už len tento systém, lebo SV je peklo. Takže uvidíme časom hlavne životnosť celého systému a potom dostupnosť dielov a hlavne ceny. Zatiaľ odporúčam, len každý si musí pred kúpou doriešiť ako fúkať a ako meriať. Ale ako som písal redukcia AV na SV/DV vyrieši problém u 99% púmp a manometrov. A najlepšie na koniec. Kto má zatláčacie pumpy a manometre, tak tomu tento systém ušetrí dosť narazených rúk o
kazetu pri ich vyťahovaní.

No a kto má skrutkovacie, tak tomu ušetrí hodiny točenia.
