Hlavne rozmyslam ci ten zdvih uz nie je pre HT privela. Ci sa to nebude nepriemne zanarat v klopkach a vo vysledku to bude treba nastavit tak, ze to nebude pouzivat cely zdsvih (progresivitu na doraz).Mal som 140mm na ht a zdalo sa mi to uz celkom dost, tych 150mm pri 27.5 kolesach je dost bruts.
Tiez to berie max 30z prevodnik, co neviem ci nebude problem pre dievcinu do buducna. Mne by to vadilo.
ahoj,
byvam v Martine takze je takm vyrazit na biku a potreboval by som poradit.. chcem HT bike na ktorom pojdem 7 km do prace ale hlavne mozem ist do lesa, pripadne nieco trosku narocnejsie. Mam stary MTB ale pri zajde po kamenitej cste mam pocit ze sa rozpadne Rozmyslam nad jazdenkou rok +2018. Viete mi nieco doporucit ? Zatial mam favorita Trek Roscoe 8. Chcem dat do toho 700 EUR. Mam 178cm a neviem ani aku velkost hladat
Kenai: k tomu Stoic 2 ti viem napisat svoje prve pocity a dojmy, vzhladom na to ze mi dosiel minuly tyzden.. chcel som brat Stoic 3 ale farba a SX ma odradili, povedal som si ze zoberiem Stoic 2 a vytuningujem trosku komponenty a dam to do kombinacie zlata/biela.. mam 188cm velkost L 29 kolesa, musim sa priznat ze dost nezvyk, jazdil som mensi ram donedavna, ale je to urcite len o zvyku. inac geo ramu velmi fajn, je citit ze je to stavane na teren, podkopnute.. ram ako taky je pekny, celkovo bike vyzera velmi super, chvalim uz pouzitie hrubsej folie na miesta, kde sa moze nieco obrusit o ram + bowden na zadnu brzdu je vedeny vonku, jednoduchsia vymena za nieco nove, lebo sak to bude treba urcite, to je hned prva vytka k biku, ale vedel som do coho idem - brzdy - nestacia, mt200 je skorej pre rekreacnych jazdcov, packa je humus, ale zasa chvalim kotuce, ze uz v tejto cenovke su 203/180.. a ako pises prevody no, to je tiez na postupny upgrade taktiez teleskopka je nutnost si myslim.. ale za mna, odporucam, ak clovek nechce investovat majland do bicykla a casom si pokupovat komponenty, a troska to vylepsit tak je to dobry kup.. inac pisu na canyon stranke ze sa k biku dodava aj pumpa na vidlicu, neni to pravda
Sem-tam je to dosť nejasné no ale príde mi to dost divné, lebo ja napr. mám 180 a 80 "inseam", vacsina znaciek chce po mne L, a tuto je divné že to dáva M aj keď máš dlhšie nohy....
Hej, na webe si viem veci pozrieť preto sa pýtam niekohl, kto ten bike má. Ako som písala teoretické kukanie ma web je jedna wec a real druhá takže tak.
Ak ste necitali, problemy ohladom velkosti modernych trail/enduro ramov som trocha rozviedol v tejto teme https://www.mtbiker.sk/forum/post1636055.html#p1636055 Nie je to uz tak celkom o velkosti cloveka skor o tom ako jazdi.
majky7 Dakujem za info. Cakal som , ze to bude nejak tak. Ako sa chova to pruzenie ? To ma zaujima najviac. Jazdim bike v skoro zhodnej geo len mam zdvih 130mm a pride mi to skoro az vela obcas, chce to dost progresivne nastavenie. Tak tych 150mm mi pride, ze musus mat v klopkach pocit ze si zlomil vidlu a ides hodit tigra. Mozno sa to da vyrisit velkou progresivitou, ale potom zase aktivny chod bude tak 130 a tie posledne 2cm ta akurat prekvapia pri nejakom nepodarenom drope na rovinu. Neviem, zda sa mi to extrem na HT. Tiez ak mozes skus mi pozriet kolko mista je medzi prevodnikom a ramom, naozja tam nevlezie 32z ? Kolko to cele vazi, ak mas moznost zvazit. Dakujem
Kenai Ako sa chova pruzenie ti este neviem povedat, nemal som moznost to vybehnut na nejaky trail zatial, len tak po ceste ale podla mojho skromneho nazoru to nebude problem, nastavil som sag na 20-25% tak uvidime. A co sa tyka zdvihu je to 140mm nie 150mm pri tom Suntoure, chod ma celkom pekny ale viem si predstavit ze RS ma chod este o nieco krajsi, casom dojde na vymenu. Medzi prevodnikom a ramom je tak 0,6 cm miesta co som meral na rychlo, cize ci sa tam vojde 32z neviem Navazit skusim zajtra, dojdu mi pedale tak tie docasne co tam mam budem davat dole.
Sag na HT s agresívnejšou geometriou a vyšším zdvihom odporúčam nastaviť podľa tohoto típka, mne to funguje. Na videu si pridajte troch rýchlosť, rozpráva ako slimák.
To neni pre mňa ale pre kamoša. Ja mám cca 175 až 177 výšku podľa toho ako sa hrbim a mám trail ht podobných rozmerov ako je toto M, preto mi je divné, že by mal on mať M keď je odo mňa citeľne vyšší. Naprd tieto dilemy na hranici keď to radis cudziemu. Lenže žiadny iný podobný bike za tú cenu sme nenašli.
Ja osobne som tiež na hranici dvoch veľkostí, vždy som si nechal poradiť tu menšiu, že bude obratnesi...atď. No vždy som dospel k zaveru, že mal som predsa len zobrať tu väčšiu veľkosť. Tak som si vyskladal HT na ráme dartmoor Hornet Xl.Na kamaratovom mieste by som volil radšej to L-ko.
V skratke pre toho isteho jazdca je v oboch pirpadoch odporuceny uplne iny reach. Stack povazujem za uplne nepodstatny u AM/EN biku. Cize co ti ostava ked stand over je v poriadku ? Dat na pocit a preferovanu techniku jazdy. Ak mas chut viac pracovat s taziskom si ochotny sa navalit na rajdy v zakrutach aby si zatazil predne koleso a nebudes krokom obchadzat kamene v rockgardenoch, (enduro styl jazdenia) ber vacsi ram, bude stabilnejsi a rychlejsi v zjazdoch. Ak ti ide o obratnost a skor XC/trail jazdenie tak ber mensi budes obratnejsi medzi prekazkami a mozes viac casu travit v sedle ( ak sa to na HT vobec da).
Dalsia vec je ze na dlhsom biku sa lahsie jazdia stupania. U toho Stoic-u to tiez ovplyvnuje distribuciu hmotnosti, lebo zadna stavba ostava rovnako dlha, co je tiez aspoekt na zvzenie. Podla mna je to zjendodusenie si vyroby na ukor jazdnych vlastnosti,
majky7 Aha to je zaujimavy postreh o tm RS vs SR. Totiz RS ma nisziu korunku cize 150mm RS ma rovnaku celkovu dlzku ako 140mm SR. Ale stale mam pocit ze 150 v pripade RS bude super moc.
Kolko vazis ? Daj potom vediet ako sa ti podarilo nastavit SAG hlavne. Kamaratka pre ktoru to vyberam ma tak 60kg v plnej zbroji tak mam strach ze bude problem nastavit optimalne SAG tak aby si nestratil chod. Urcite bude treba inu negativnu strunu, tu som menil aj ja a to mam 75kg.
Sag na HT s agresívnejšou geometriou a vyšším zdvihom odporúčam nastaviť podľa tohoto típka, mne to funguje. Na videu si pridajte troch rýchlosť, rozpráva ako slimák.
Vela zaujimavych postrehov, skoda ze sa nedotkol aj progresivity. Potom by to dalo uceleny pohlad. Totiz compression damping (CD) a zvysenie progresivity sposobi oboje vo finale ze nepojdes tolko do zdvihu,. Ale pocit z toho a jazdne vlastnosti budu uplne ine. Cize aj tieto dve veci treba vybalansovat. Ja nastavujem progresivitu tak, ze necham uplne otvorene LS aj HS CD a snazim sa na asfalte celou silou zamacknut pri jazde vidlicu do zdvohu. Proste podobne, ako robi on len s nohami na pedalocha dinamicky ako ked chces pumpovat predkom na pumptracku. Ceilom je sa dostat tak 1-1.5cm od dorazu. Zvysok uz potom doladim pomocou CD.
Skusal som nastavenie SAG tou jeho metodou a je to veru presne na takejto geo. Klasicka metoda u mna 25% jeho metoda 35% cize presne sedi a ovela rychlejsia a menaj pracna.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
to sa celkom trafilo do mojeje specifikacie.
Hlavne rozmyslam ci ten zdvih uz nie je pre HT privela. Ci sa to nebude nepriemne zanarat v klopkach a vo vysledku to bude treba nastavit tak, ze to nebude pouzivat cely zdsvih (progresivitu na doraz).Mal som 140mm na ht a zdalo sa mi to uz celkom dost, tych 150mm pri 27.5 kolesach je dost bruts.
Tiez to berie max 30z prevodnik, co neviem ci nebude problem pre dievcinu do buducna. Mne by to vadilo.
byvam v Martine takze je takm vyrazit na biku a potreboval by som poradit.. chcem HT bike na ktorom pojdem 7 km do prace ale hlavne mozem ist do lesa, pripadne nieco trosku narocnejsie. Mam stary MTB ale pri zajde po kamenitej cste mam pocit ze sa rozpadne
Na výšku 183 bude canyon už odporúčať Lko....
Sem-tam je to dosť nejasné no
To neni pre mňa ale pre kamoša. Ja mám cca 175 až 177 výšku podľa toho ako sa hrbim a mám trail ht podobných rozmerov ako je toto M, preto mi je divné, že by mal on mať M keď je odo mňa citeľne vyšší. Naprd tieto dilemy na hranici keď to radis cudziemu. Lenže žiadny iný podobný bike za tú cenu sme nenašli.
V skratke pre toho isteho jazdca je v oboch pirpadoch odporuceny uplne iny reach. Stack povazujem za uplne nepodstatny u AM/EN biku. Cize co ti ostava ked stand over je v poriadku ? Dat na pocit a preferovanu techniku jazdy. Ak mas chut viac pracovat s taziskom si ochotny sa navalit na rajdy v zakrutach aby si zatazil predne koleso a nebudes krokom obchadzat kamene v rockgardenoch, (enduro styl jazdenia) ber vacsi ram, bude stabilnejsi a rychlejsi v zjazdoch. Ak ti ide o obratnost a skor XC/trail jazdenie tak ber mensi budes obratnejsi medzi prekazkami a mozes viac casu travit v sedle ( ak sa to na HT vobec da).
Dalsia vec je ze na dlhsom biku sa lahsie jazdia stupania. U toho Stoic-u to tiez ovplyvnuje distribuciu hmotnosti, lebo zadna stavba ostava rovnako dlha, co je tiez aspoekt na zvzenie. Podla mna je to zjendodusenie si vyroby na ukor jazdnych vlastnosti,
Kolko vazis ? Daj potom vediet ako sa ti podarilo nastavit SAG hlavne. Kamaratka pre ktoru to vyberam ma tak 60kg v plnej zbroji tak mam strach ze bude problem nastavit optimalne SAG tak aby si nestratil chod. Urcite bude treba inu negativnu strunu, tu som menil aj ja a to mam 75kg.
Vela zaujimavych postrehov, skoda ze sa nedotkol aj progresivity. Potom by to dalo uceleny pohlad. Totiz compression damping (CD) a zvysenie progresivity sposobi oboje vo finale ze nepojdes tolko do zdvihu,. Ale pocit z toho a jazdne vlastnosti budu uplne ine. Cize aj tieto dve veci treba vybalansovat. Ja nastavujem progresivitu tak, ze necham uplne otvorene LS aj HS CD a snazim sa na asfalte celou silou zamacknut pri jazde vidlicu do zdvohu. Proste podobne, ako robi on len s nohami na pedalocha dinamicky ako ked chces pumpovat predkom na pumptracku. Ceilom je sa dostat tak 1-1.5cm od dorazu. Zvysok uz potom doladim pomocou CD.
Skusal som nastavenie SAG tou jeho metodou a je to veru presne na takejto geo. Klasicka metoda u mna 25% jeho metoda 35% cize presne sedi a ovela rychlejsia a menaj pracna.