Janiak
Inak nechapem preco ti vadi, ze nemozes najst oblecenie, ktore ma tiez na sebe napis KTM.
Ludia su uz taki poblazneni reklamou, ze ju chcu robit zadarmo tym ze nosia reklamne odevy a este si chcu za to priplatit
cim menej viditelnych znaciek tym lepsie.
Jazdim KTM uz treti rok a som spokojny. Bajky su to velmi dobre, a pokial ide niekomu o vyrobu inde ako na vychode, tak vsetky KTM su robene v rakusku. Neviem ci sa to da povazovat za nejake meritko kvality, ale ja to povazujem za male plus.
Predava ich zilinsky Intersport, da sa objednat cokolvek z katalogu, pokial nie je u nas na sklade, tak do dvoch tyzdnov je dodany.
Mne sa pacia hlavne po designovej stranke, pricom kvalita sa designom urcite nezaostava.
Velky minus tejto znacky je ale cena. A co sa tyka oblecenia. myslim ze v ZA Intersporte sa s hlavnym veducim urcite dohodnes na tom, ze by ho objednal. Ale jednaj len s nim, lebo ...a to tu radsej nejdem pisat :)))
mafo22...
toto je cisto vec nazoru a vkusu...nerozlisoval by som ci je to dobre alebo zle...ty to mozno nechapes...ale ini zasa nechapu ze ako moze niekto nosit nieco cierne co ma malicky strieborny napis 3 x 5 cm....
a co sa tyka ceny...to je opat len vec ludi...ak na to ma a nie je mu luto za to dat tie prachy tak prosim...
Tak. Bicykle KTM sú vyrobené v Rakúsku asi tak ako je Porsche Caynne vyrobené v Nemecku . Mne tá značka nič nehovorí, pretože odkedy začali "vyrábať" aj bicykle nič inovatívne do tohto segmentu nepriniesli. A to by som od slávnej moto značky očakával. Preto si myslím, že cyklo majú len na marketingovú podporu moto-značky.
Trošku nechápem logiku, na základe ktorej by MOTOvýrobca mal priniesť niečo veľmi výrazné do CYKLOsegmentu. V podstate sú to 2 rozdielne prístupy k životu. A tým aj ku ... všetkému. Dokázať niečo vlastnými silami a schopnosť odolávať utrpeniu vs substituovať si neschopnosť motorom. A tým môžeme pokojne rozumieť neschopnosť človeka ako druhu, ľudské svaly nikoho 150kou hnať nebudú a ľudské telo nie je schopné bufferovať zaťaženia spojené s pohybom takouto rýchlosťou.
Tak. Bicykle KTM sú vyrobené v Rakúsku asi tak ako je Porsche Caynne vyrobené v Nemecku . Mne tá značka nič nehovorí, pretože odkedy začali "vyrábať" aj bicykle nič inovatívne do tohto segmentu nepriniesli. A to by som od slávnej moto značky očakával. Preto si myslím, že cyklo majú len na marketingovú podporu moto-značky.
este nezebudni dodat ze 70% dielov na to Porsche je MADE IN CHINA
Trošku nechápem logiku, na základe ktorej by MOTOvýrobca mal priniesť niečo veľmi výrazné do CYKLOsegmentu. V podstate sú to 2 rozdielne prístupy k životu. A tým aj ku ... všetkému.
Honda pred 2 rokmi vstúpila do WC DH s vlastným továrenským tímom s vlastným bikom s vlastnou prevodovkou a dosiahla úspechy. Len nikto nevie, prečo po roku odišla . Vlastne, sú špekulácie, že to spravili len preto, aby si v MTB patentovali a overili svoju prevodovku (čo sa aj stalo). Ale to bude Honda asi dlho výnimkou, pretože aj Dave Weagle otvorene tvrdí, že MOTO je v odpružení "tak trochu" pozadu.
Tak. Bicykle KTM sú vyrobené v Rakúsku asi tak ako je Porsche Caynne vyrobené v Nemecku . Mne tá značka nič nehovorí, pretože odkedy začali "vyrábať" aj bicykle nič inovatívne do tohto segmentu nepriniesli. A to by som od slávnej moto značky očakával. Preto si myslím, že cyklo majú len na marketingovú podporu moto-značky.
Moto a Bike divizie v KTM su od urciteho casu absolutne oddelene a nezavisle a spolocne maju len tie 3 pismenka v nazve...
Trošku nechápem logiku, na základe ktorej by MOTOvýrobca mal priniesť niečo veľmi výrazné do CYKLOsegmentu...
ak zoberiem motopriemysel ako celok, minimalne co sa tyka odpruzenia, brzd a ochrany jazdca (DH, freeride) tak sa ta bohata "inspiracia" da odsledovat...
DI2F4Y: ale všimni si, že to platí pri pružení/tlmení (Fox), ochrane (Fox, 661), brzdy tak od dôb kotúčových (Hnoyes, Formula) - ale u výrobcov "vozidiel" (alebo "skladačov vozidiel") to už vyzerá inak. Keby sme zostali len pri ceste, tak ten vplyv a vzájomná inšpirácia sú minimálne. V podstate platí fakt, čo vyššie spomenul fluider, že tie pokusy sú málo časté a krátkodobé (a ako tu už padlo, aj pre KTM je toto len side job).
A že existujú základné ideové spory medzi nami a MX preorávačmi, o tom niet pochýb. U mňa od chvíle, keď mi jeden z bezmozgových preorávačov takmer pristál na hlave, nielen základné, ale aj zásadné.
tulenik: reagoval som suchymi faktami na: "Trošku nechápem logiku, na základe ktorej by MOTOvýrobca mal priniesť niečo veľmi výrazné do CYKLOsegmentu... " bodka.
btw. ked sa do takych banalnych veci zacne miesat "ideologia" tak je zle
Jazdím na KTM Race Cross a ten bicykel momentálne nenávidím. Hoci tú nenávisť zapríčiňuje skôr shimano a moje jazdecké (ne)umenie a (ne)poriadne servisovanie. Tohoročná Salzka sa mi napríklad skončila na 25. kilometri - to už vzbudí mimoriadne emócie aj u človeka, ktorý sa vyspal, nieto ešte takého, čo štartoval o piatej do toho mizerného dažďa. Toť Horala som išiel buď na veľkom alebo na malom prevodníku - stredný nefungoval, akoby nemal žiadne zuby - pričom bicák má čojaviem 2000 km (LX). Pozitívom je snáď na pohľad solídnejšie spracovanie rámu než obvykle býva za tie prachy, komponenty úrovňou vyvážené, geometria mi sedí, dizajn nenápadný a jednoduchý mi vyhovuje tiež. Úprimne, nevidím nijaký zásadný dôvod, prečo si zo širokej ponuky vybrať práve KTM.
Joko to nie ze VW je z Ciny ale su diely ktore ked sa VW v BA sklada tak pochdzauju z Ciny.
Auta sa skladaju - nieco sa vyraba v EU niece v Azii - to je normalne , Vyvoj , vyzkum je v Europe - a v Europe napr. v BA VW sklada konkretne modely z dielov vyrobenych v EU aj v Azii
Môžem ti zodpovedne povedať, že sa mýliš... Majú to spočítané - vozenie malých a lacných súčiastok sa nevyplatí nad 150-200 km. Či už z dôvodu nákladov na výrobu, času potrebného na dopravu, akejkoľvej operatívnej zmeny. Aj preto kórejci začínajú dodávateľov ťahať do okolia Trenčína, aby prípadne okrem Kie a Hyundayu mohli dodávať aj Peugeotu a VW.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Inak nechapem preco ti vadi, ze nemozes najst oblecenie, ktore ma tiez na sebe napis KTM.
Ludia su uz taki poblazneni reklamou, ze ju chcu robit zadarmo tym ze nosia reklamne odevy a este si chcu za to priplatit
cim menej viditelnych znaciek tym lepsie.
Predava ich zilinsky Intersport, da sa objednat cokolvek z katalogu, pokial nie je u nas na sklade, tak do dvoch tyzdnov je dodany.
Mne sa pacia hlavne po designovej stranke, pricom kvalita sa designom urcite nezaostava.
Velky minus tejto znacky je ale cena. A co sa tyka oblecenia. myslim ze v ZA Intersporte sa s hlavnym veducim urcite dohodnes na tom, ze by ho objednal. Ale jednaj len s nim, lebo ...a to tu radsej nejdem pisat :)))
toto je cisto vec nazoru a vkusu...nerozlisoval by som ci je to dobre alebo zle...ty to mozno nechapes...ale ini zasa nechapu ze ako moze niekto nosit nieco cierne co ma malicky strieborny napis 3 x 5 cm....
a co sa tyka ceny...to je opat len vec ludi...ak na to ma a nie je mu luto za to dat tie prachy tak prosim...
toto je dobre fakt skvele to si teda trafil , japoncom nesiahaju ani po clenky ale inak super vyrok.
inak medzi motorkarmi KTM znamena K***T TLACI MOTORKU
este nezebudni dodat ze 70% dielov na to Porsche je MADE IN CHINA
novy model PRSCHCE CAYENNE sa vyraba v LIPSKU(pre neznalych je to v dojčlande)
iba prevodovky sa vyrabaju na SK
Honda pred 2 rokmi vstúpila do WC DH s vlastným továrenským tímom s vlastným bikom s vlastnou prevodovkou a dosiahla úspechy. Len nikto nevie, prečo po roku odišla
Moto a Bike divizie v KTM su od urciteho casu absolutne oddelene a nezavisle a spolocne maju len tie 3 pismenka v nazve...
ak zoberiem motopriemysel ako celok, minimalne co sa tyka odpruzenia, brzd a ochrany jazdca (DH, freeride) tak sa ta bohata "inspiracia" da odsledovat...
A že existujú základné ideové spory medzi nami a MX preorávačmi, o tom niet pochýb. U mňa od chvíle, keď mi jeden z bezmozgových preorávačov takmer pristál na hlave, nielen základné, ale aj zásadné.
btw. ked sa do takych banalnych veci zacne miesat "ideologia" tak je zle
Auta sa skladaju - nieco sa vyraba v EU niece v Azii - to je normalne , Vyvoj , vyzkum je v Europe - a v Europe napr. v BA VW sklada konkretne modely z dielov vyrobenych v EU aj v Azii