Force, čo tak niekedy vyraziť spolu. Ja som z Družstevnej a keď idem do Prešova, zvyknem chodiť cez Obišovce. Dnes som spravil Družstevná-Kechnec (benzínka)-Družstevná. Osobitne som si stopol čas od konca KE (pred odbočkou na Valaliky) po pumpu v Kechneci. Smerom na Kechnec som išiel celý čas proti hnusnému vetru, výsledkom čoho bola priemerka iba smiešnych 33,1 km/h. Pri pumpe som musel vypustiť tekutiny, ale potom som hneď išiel naspäť do KE. V podstate celú cestu späť som šiel medzi 40 a 50 km/h. Celková priemerná rýchlosť 38 km/h. Prešov a spať robím zvyčajne okolo 33 km/h priemer. Ak jazdíš pomalšie, prispôsobím sa. Ak rýchlejšie, sorry. Mám za sebou prvý mesiac jazdenia za celý môj život, takže zatiaľ som rád, že spravím aspoň tých 33 km/h do Prešova a spať. Čiže ak ťa nebaví stále chodiť osamote, ozvi sa.
Cougar hod sem prosim nejake foto tej tvojej masinky. priznam sa ze som ta v okoli kosic zatial nezahliadol a to byvam v casti, ktora je k druzstevnej najblizsie a "jedinu" cestu na juh z druzstevnej pouzivam castokrat aj ja. no len - sup sup, hod sem foto.
Tak to je super. Na jar môžeme dať spolu KE-Seňa alebo aj inú trasu. Kde presne bývaš? Ťahanovce? Podhradová?
Ináč, tento rok majú potiahnuť nový koberec od KE, cez nás, do Trebejova, Kysaku a potom až po Ružín. To sa normálne oplatí kúpiť velomobil. Ináč, myslel som si, že velomobily sú drahé, až kým som si nepozrel, koľko stoja lepšie cesťáky. 6-10 litrov za cesťák je teda dosť. Za to už máte dokonale vyladený Quest aj s fúkačom práškového cukru do riti a s fontánkou na kapote...
Tak to je super. Na jar môžeme dať spolu KE-Seňa alebo aj inú trasu. Kde presne bývaš? Ťahanovce? Podhradová?
tahanovce, ale Ke-Sena si spolu asi nedame. (kto by uz len chodil do sene ) staci ak si pozries moje biky a pochopis preco.
ale mozeme aj inu trasu. proti asfaltu nic nemam. no ale sup tu fotku. aby som ta spoznal ked ta niekde uvidim.
Katko, táto téma mala byť nasmerovaná do Pieskoviska... Určite sa pamätáš, že pred pár rokmi som sa hodne nabojoval, aby tu vznikla téma Cestná cyklistika, pekne sa rozbehla a teraz ju tu bude kadejaký pejo zasierať!
Ja som naopak rád, že Cougar takto zasral tvoju tému.
Dozvedel som sa veľa zaujímavého.
Chlap jazdil na tom aj na tom ( aj keď len dva mesiace)a hovorí, že sa mu viac páči bent a prečo.
Dozvedeli sme sa, že možno cyklistika má ďalšiu alternatívu.
Keby sa dalo na reči, aké aj v tejto téme odzneli, nebolo by rôznych typov bicyklov a rôznych spôsobov jazdenia na nich.
Trochu mi to tu pripomína reakcie na začiatky odpruženia v horskej cyklistike,alebo keď sa začalo hovoriť o 29er (príklady z cestnej cyklistiky neviem)...
To, že sa tu začala spomínať účasť- neúčasť bentov na pretekoch s "klasickými" bicyklami je škoda, lebo je to len súboj pseudoargumentov.
Odpovedali mi z dvoch maratónov, ktoré sa konajú na Slovensku. Vraj nie je problém zúčastniť sa pretekov na bente alebo velomobile. Ale bol by som zaradený v samostatnej kategórii. Na jednom z tých maratónov však majú takú podmienku, že na vytvorenie samostatnej kategórie by som musel nájsť ešte ďalších štyroch bentistov. Alebo zajazdiť len tak, bez štartovného čísla, pre potešenie.
Na tých fotkách sú naozaj nádherné miesta. Ale ja nepotrebujem k šťastiu 1000 spolujazdcov. Uprednostňujem kvalitu jazdy pred kvantitou.
ty sa fakt vyznáš počúvaj ked pôjdeš na nejaký pretek daj vedieť predom aby som tam nešiel lebo nerád by som smiechom spadol z bicykla A myslíš že 1000 ludi tam pride len tak? že tie preteky niesu kvalitne?
ty sa fakt vyznáš počúvaj ked pôjdeš na nejaký pretek daj vedieť predom aby som tam nešiel lebo nerád by som smiechom spadol z bicykla A myslíš že 1000 ludi tam pride len tak? že tie preteky niesu kvalitne?
Nie, Alfík. Myslel som to tak, že mne stačí jeden cyklopartner, aby som si jazdu skutočne užil. 1000 ďalších cyklistov okolo mňa by mi zážitok pravdepodobne nezlepšilo. Ale úplne chápem, že niekto miluje atmosféru hromadnej jazdy.
Toto je skvelý informatívny článok/recenzia. Chlapík má na svojom lowraceri Velokraft Nocom powermeter. Pozrite si, v akých podmienkach testoval a ako zdanlivo nepodstatné maličkosti dokážu výrazne ovplyvniť vašu "spotrebu" energie na bicykli. Bolo by úžasné, keby aj niekto z vás mal powermeter a mohol podobný test urobiť na klasickom cesťáku.
"The last stage is always a stately procession until it reaches the Champs Elysees; then, the attacks begin. A seven-man attack formed, but on the final lap, Columbia simply shut them down, riding at 80 kph (50 mph) to take the lead and set up Cavendish."
"The last stage is always a stately procession until it reaches the Champs Elysees; then, the attacks begin. A seven-man attack formed, but on the final lap, Columbia simply shut them down, riding at 80 kph (50 mph) to take the lead and set up Cavendish."
Katík, oprav ma, ak sa mýlim.
Toto je z wikipedie:
"A fast time at elite level is just above 10 seconds for men, 12 seconds for women. The men's record of 9.572 seconds was set by Kévin Sireau in Moscow, Russia on May 30, 2009."
Rýchlosť tam je približne 75,219 km/h. Ak Cavendish išiel rýchlejšie, tak to muselo byť buď s veľmi miernym klesaním alebo s podporou vetra. Okrem toho, každý vie, že velodróm je rýchlejší ako asfalt. Preto na asfalte nedosiahneš takú rýchlosť ako na drevenom povrchu v hale. Jednoducho, Cavendishovi tam pomohol buď mierny "zjazd" alebo vietor do chrbta. Ak nie, tak potom prekonal svetový rekord o celých 5 km/h...
Takže stále platí, čo som napísal - 80km/k ešte nikto nikdy nedosiahol ani v ideálnych podmienkach (na velodróme), o pomalšom asfalte ani nehovorím.
neviem či nevieš čítať ale keď je tam napísané, že šli 80-tkou, tak ňou aj šli...na ceste sú úplne iné podmienky, používajú sa ľubovoľné prevody (na dráhe je prevod pevne stanovený)...vietor bežne patrí k cyklistike, či tam fúkal vietor alebo nie, je tá rýchlosť nespochybniteľná...
V poriadku, kľudne mohli ísť 80. Ja som to nespochybnil. Len hovorím, že to nemohlo byť po rovinke a bez podpory vetra. Kévin Sireau išiel v kontrolovaných podmienkach, po rovinke, bez pomoci vetra, na rýchlejšom povrchu ako je asfalt. Cavendishova dosiahnutá rýchlosť, pokiaľ viem, nie je považovaná za oficiálny svetový rekord a ani nemôže byť. Bolo tam totiž viac premenných, ktoré mu očividne pomohli. Na pomalšom povrchu proste nemôžeš dosiahnuť vyššiu rýchlosť. To platí pre klasiku rovnako ako pre velomobily a benty. Ale 80 kľudne mohol ísť. Aj 90, keby tam mal väčšie klesanie.
Tak ma pouč o tom, ako môže byť asfalt rýchlejší než drevo na velodróme. Všade nachádzam len informácie, že velodrómový povrch je rýchlejší ako asfalt. Dokonca aj betónový povrch je rýchlejší ako asfalt.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tak to je super. Na jar môžeme dať spolu KE-Seňa alebo aj inú trasu. Kde presne bývaš? Ťahanovce? Podhradová?
Sorry, ale Katko mi znie v ušiach veľmi podivne, tak som trošku upravil tvoj nick.
tahanovce, ale Ke-Sena si spolu asi nedame. (kto by uz len chodil do sene
ale mozeme aj inu trasu. proti asfaltu nic nemam.
no ale sup tu fotku. aby som ta spoznal ked ta niekde uvidim.
Hmm, predošlé tvrdenia vyznievali inakšie. Však toto platí aj pre klasický cestný bicykel. Či sa mýlim?
Ja som naopak rád, že Cougar takto zasral tvoju tému.
Dozvedel som sa veľa zaujímavého.
Chlap jazdil na tom aj na tom ( aj keď len dva mesiace)a hovorí, že sa mu viac páči bent a prečo.
Dozvedeli sme sa, že možno cyklistika má ďalšiu alternatívu.
Keby sa dalo na reči, aké aj v tejto téme odzneli, nebolo by rôznych typov bicyklov a rôznych spôsobov jazdenia na nich.
Trochu mi to tu pripomína reakcie na začiatky odpruženia v horskej cyklistike,alebo keď sa začalo hovoriť o 29er (príklady z cestnej cyklistiky neviem)...
To, že sa tu začala spomínať účasť- neúčasť bentov na pretekoch s "klasickými" bicyklami je škoda, lebo je to len súboj pseudoargumentov.
ty sa fakt vyznáš počúvaj
Nie, Alfík. Myslel som to tak, že mne stačí jeden cyklopartner, aby som si jazdu skutočne užil. 1000 ďalších cyklistov okolo mňa by mi zážitok pravdepodobne nezlepšilo. Ale úplne chápem, že niekto miluje atmosféru hromadnej jazdy.
Toto je skvelý informatívny článok/recenzia. Chlapík má na svojom lowraceri Velokraft Nocom powermeter. Pozrite si, v akých podmienkach testoval a ako zdanlivo nepodstatné maličkosti dokážu výrazne ovplyvniť vašu "spotrebu" energie na bicykli. Bolo by úžasné, keby aj niekto z vás mal powermeter a mohol podobný test urobiť na klasickom cesťáku.
len tak pre info, aby si mal trošku prehľad...
http://www.theepochtimes.com/n2/sports/contador-lance-armstrong-tour-de-france-cavendish-20130.html
"The last stage is always a stately procession until it reaches the Champs Elysees; then, the attacks begin. A seven-man attack formed, but on the final lap, Columbia simply shut them down, riding at 80 kph (50 mph) to take the lead and set up Cavendish."
a takto to vyzerá
http://www.youtube.com/watch?v=iSb_Lj836v4
http://www.theepochtimes.com/n2/sports/contador-lance-armstrong-tour-de-france-cavendish-20130.html
"The last stage is always a stately procession until it reaches the Champs Elysees; then, the attacks begin. A seven-man attack formed, but on the final lap, Columbia simply shut them down, riding at 80 kph (50 mph) to take the lead and set up Cavendish."
a takto to vyzerá
http://www.youtube.com/watch?v=iSb_Lj836v4
Katík, oprav ma, ak sa mýlim.
Toto je z wikipedie:
"A fast time at elite level is just above 10 seconds for men, 12 seconds for women. The men's record of 9.572 seconds was set by Kévin Sireau in Moscow, Russia on May 30, 2009."
Rýchlosť tam je približne 75,219 km/h. Ak Cavendish išiel rýchlejšie, tak to muselo byť buď s veľmi miernym klesaním alebo s podporou vetra. Okrem toho, každý vie, že velodróm je rýchlejší ako asfalt. Preto na asfalte nedosiahneš takú rýchlosť ako na drevenom povrchu v hale. Jednoducho, Cavendishovi tam pomohol buď mierny "zjazd" alebo vietor do chrbta. Ak nie, tak potom prekonal svetový rekord o celých 5 km/h...
Takže stále platí, čo som napísal - 80km/k ešte nikto nikdy nedosiahol ani v ideálnych podmienkach (na velodróme), o pomalšom asfalte ani nehovorím.