zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
no gerson pojazdil s rukavickou rok a potom naraz spravila pssssssssssssssss na kozlaci a bolo ...takze uplne trvale a iste to nie je
Tesa 4289 je urcena na bezdusaky.
Vďaka za každý názor.
To video je plné blbostí
Pozri si to tu https://www.mtbiker.sk/forum/post1487588.html#p1487588
Pre človeka čo nejazdi bezduše môže znieť ako expert, pre nás čo ich jazdime rozpráva v podstatných veciach blbosti.
Zadne koleso uz 3 mesiace cca 2500km ziaden problem ale som si isty ze mlieko uz davno vyschlo. Ked dostanem defekt moj problem ? obavam sa ze ked dam dole aj zadny plast a dolejem tak nastane ten isty problem co pri prednom.
Mozno neskor dolejem aj do zadneho.