zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
plašte maš TLR? rafik tiež? a plašť dufam že nie svabku liteskin.. to je papier
- mlieko netreba tak casto ako je v navode dolievat, cez zimu som jazdil malo a v podstate vydrzalo pol roka bez udrzby.
- na mojich plastoch mlieko presakuje a vyzera to ako keby isiel okolo pes a oznackoval by si kolesa, hlavne ked bike dlho stoji.
- TB zvladnu jak male tlaky tak aj velke, na nizkych sa super jazdi v terene ale netreba to prehanat.
- instalacia bola moja prva a dodnes drzi, paska nejaka PVC oranzova z hornbachu, jedine co som si vsimol ako potencialne zlyhanie ze bola do dierok pre spice dost pretlacena, keby boli dierky ostre asi by pasku pretrhli. Inak to nebola ziadna veda nahodit, zvladne to kazdy kto nema gramblave ruky.
- dolievat mlieko idealne cez ventilok, inak je to bordel davat dole plast.
Dokazem si predstavit je ze to celkom bordel ked niekto meni casto plaste alebo celkovo nieco riesi s kolesami, inak by som povedal ze tubeless maju velmi malo nevyhod oproti vyhodami.
-tmel No Tubes Quart cca 100ml na koleso + jedno dolievanie po cca troch mesiacoch v objeme 50ml
-plast Maxxis Ardent Race 29x2,20" EXO TR KEVLAR