zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Otázka je či 25mm TESA 4289,to zvládne,alebo sa z 50mm pokúsiť rezať (aky?)vhodnejsi rozmer.
Schwalbe Hans Dampf 27.5x2.35" plášť, TLR, kevlar
38,99 €
MOC 44,99 €"Tesa® 4289 je vysoko odolná polypropylénová Zväzkovacie páska Použitie: k povrchovej ochrane skla, zväzovanie oceľových trubiek, paletizáciu, zakončovanie ľahkej valcovanej ocele a obrobených kovů. Tato páska sa tiež používa ako „tubeless páska do ráfika“ k vytvoreniu bezdušového systému bicyklov. "
šírka pásky by mala byť o 2 mm väčšia ako vnútorná šírka ráfu, ale pôjde to aj s páskou rovnakej šírky
Ja by som si dovolil spochybniť tú pásku vzhľadom na ten "netubeless"ráfik by bol vhodnejší tzv. Konverzný kit napr. od Joe's no flats, ja som tak jazdil niekoľko rokov na obyčajnom netubeless ráfiku s obyčajným plášťom...
Ale veď vyskúšaš a uvidíš?
Z tychto dvoch radsej Muc off. Je hustejsi, su v nom viditelne cierne castice a lepi diery celkom slusne.