tiez som nad tym dumal ale ja som ju pri nadstavovani uplne zaskrutkoval
neviem co presne ta skutka robi, jedine co som si vsimol ze pri povolovani a zatahovani sa posuva piestik v brzdovej packej, ale ci to ma aj nejaky ucinok na objem v systeme to fakt neviem
Nevidel som ako partak plni tie nove XT, tak neviem povedat ci to robi dobre. Predtym mal Hayesi a tie odvzdusnoval v pohode.
ja jazdim teraz saintya xt pakami starymi,ale pri tlakovani zhora paka postupne tvrdne a na vyhovujucom kroku som zavrel nadrzku , a zotali take...
U Formul ma vytocili povodne dosticky, pretoze vydrzali velmi malo. Jazdievam sintrovane, teraz budem robit pokusy s kevlarovymi a nejakymi speci semimetalikami. Som zvedavy... Sintrovane maju pomalsi nabeh, kym sa zohreju, ale potom drzia.
Pri naplnani je "Free Stroke" v akej polohe? Uplne zaskrutkovana alebo povolena?
Nevidel som ako partak plni tie nove XT, tak neviem povedat ci to robi dobre. Predtym mal Hayesi a tie odvzdusnoval v pohode.
aby neboli XTcka take tvrde staci ked po odvzdusneni nechas otvorenu expanznu nadobku a piestiky zatlacis co najviac do strmena, samozrejme musis odsavat prebytocny olej ak ich chces tvrdsie staci do systemu dodat viac oleja cize musis viat vysunut piestiky
no a samozrejeme tvrdost regulujes aj sroubckou "Free Stroke" ale to je len na jemne doladenie
Nevidel som ako partak plni tie nove XT, tak neviem povedat ci to robi dobre. Predtym mal Hayesi a tie odvzdusnoval v pohode.
A davkovatelnost je u Elixiru lepsia.