Ahojte potreboval by som menšiu radu. Chcel by som da práškovať vonkajšie nohy vidlice Rock Shox Totem. Zaujíma ma hlavne, či sa to môže vypáliť, či vysoká teplota neublíži monobloku. Alebo ak máte iné nápady, ako monoblok nafarbiť. Chcel by som to práškovou kôli tomu, že je to celkom tvrdá farba
Docital som sa ze vypaluju aj hlinik. Horcik ma podobnu teplotu topenia o nieco malo nizsiu takze teoreticky by sa aj horcik mohol praskovat a vypalovat ?
Teplota vypalovania praskovych farieb je od 150 - do cca 250 °C podla typu farby, pricom praskove farby vhodne na pouzitie vo vonkajsom prostredi (polyesterove, polyuretanove, akrylatove) maju väcsinou teplotu vypalovania 200°C a viac
Z toho sa da usudit, ze pri vypalovani praskovej farby na horeuvedenych teplotach je tu uz urcite riziko deformacii.....
Ale pre taketo tvrdenie by bolo potrebne poznat presny typ liatiny, z ktorej mas nohy vidle vyrobene, lebo napr. ako si napisal - aj elektrony sa upravuju praskovou farbou.
Ale nie je liatina ako liatina a tiez konstrukcna povaha dielu hra ulohu - co vydrzi elektron, nemusia vydrzat nohy vidle (...a v tomto pripade je jasne, ze tvar automobiloveho disku je co sa deformacie tyka urcite odolnejsi ako monoblok vidlice).
Takze napraskovat to urcite ide, ale bezpecne povedat, ci bez nasledkov ti dokaze asi len niekto, kto to uz robil.
Inak je to celkom riskantna operacia.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Co sa tyka samotneho horcika - tu je pisana max. prevadzkova teplota 120 - 200°C:
http://www.matnet.sav.sk/data/files/742.pdf
Z toho sa da usudit, ze pri vypalovani praskovej farby na horeuvedenych teplotach je tu uz urcite riziko deformacii.....
Ale pre taketo tvrdenie by bolo potrebne poznat presny typ liatiny, z ktorej mas nohy vidle vyrobene, lebo napr. ako si napisal - aj elektrony sa upravuju praskovou farbou.
Ale nie je liatina ako liatina a tiez konstrukcna povaha dielu hra ulohu - co vydrzi elektron, nemusia vydrzat nohy vidle (...a v tomto pripade je jasne, ze tvar automobiloveho disku je co sa deformacie tyka urcite odolnejsi ako monoblok vidlice).
Takze napraskovat to urcite ide, ale bezpecne povedat, ci bez nasledkov ti dokaze asi len niekto, kto to uz robil.
Inak je to celkom riskantna operacia.