PLanujem kupit nove plaste (ale az na jar), takze mam v oku schwalbe tieto dva druhy. Ktory je lepsi alebo to je jedno. Neviem preto sa pytam. Teraz mam Bontrager jones XR kupene s bikom.
A otazka ak kombinacia je dobra myslim napr. vpredu 2.25 a vzadu 2.1?
Momentálne je dosť používaná kombinácia týchto dvoch, a to NN vpredu dobre drží stopu a RR vzadu je do rýchla. Ale všetko závisí od toho, čo jazdíš, aj hrúbka. Ja osobne mám zatiaľ NN 2,1 vzadu, drží super, na asfalte sa dosť lepí. Ak dostanú v obchode dodávku, pôjde asi aj dopredu. A možno kúpim RR a prehodím ich.
do blata super plast, vyskusane na zvolenskom maratone ale na suchom a tvrdom podklade nie je nicim vynimocny, byt na tvojom mieste dnes tak idem do RR vpredu aj vzadu
Cau!
Ja som na mojom fulle (140/140), na ktorom jazdim XC-cko a nevyhnem sa ani asfaltu menil povodne Michelin-y XC Dry2 2.0 za NN2.25/NN2.1.
Micheliny boli sice rychle, ale v terene ma nedrzali v zakrutach o stope ani nehovorim, tiez sa podpisala i absencia techniky jazdy.
Na Nic-och si dovolim omnoho viac. Predpokladam, ze zadny pojde dost rychlo kvoli asfaltu (na ktory sa pekne lepi- citim iba pri vyslape) dole, ale neriesim, kedze zarabam a vyssia ovladatelnost bajku v terene mi za to stoji.
Myslim, ze tato otazka tu uz bola X-krat riesena....preto jednoducha rada...kup a vyskusaj si, a uvidis.
Ja osobne som na NN (500km) 3x sekol dusu a raz opravoval defekt a raz v nich dusa, len tak praskla....Riso vie o com hovorim.... ...dufal som z odpovedi vlastnikov, ze to bude lepsie...vozim tak 2,5-2,9 baru...
...casom bud skusim bezdusaky na Crossmaxi...mozno buduci rok....
Tubeless znamena ze je to plast urceny pre bezdusove rafy (t.i. sa pouziva oznacenie UST). Btw na nete sa daju kupit za lepsiu cenu ako v tom linku co si dal...
preco odvahu? 1.8 nie je malo? a co myslis nechat aj na bike?
Jazdim len teren vsetkeho mozneho druhu. Cesta niekedy viac, ale asi 10 percent z jazdy, ked sa len premiestnim do lesa....
odvahu pocuvat kecy o tom ze jazdis na ozubenych galuskach(pri NN 1.8 )/odvahu spolahnut sa na to ze s RR vpredu nestratis viac casu menenim snake bitov(zavisi od toho ako fukas )...
1.8 pri NN vyzera divne ale na pocudovanie to celkom drzi a ma to aj celkom slusnu vahu (410g).
nieco nechat na bike: ehm ako to povedat inak, jednoducho sa spolahnut na to ze 2.1NN vpredu podrzi v pripade ze to pustis do zakruty rychlejsie ako by si si dovolil s plastom ktory drzi menej/ze nebudes do zakruty brzdit a povies si ze bike to zvladne...
RR je dobrý rýchly plášť na tvrdý pevný povrch,na drsnejšie terény je určite vhodnejší NN,ja vozím 2,1 vzadu a 2,25 vpredu,ale rozmýšľal som,že by som tam fúkol 2,4,alebo toho Alberta
no ked ste pri tom, kolko km tak moze vydrzat RR a NN ? (a SS?) , pretoze chcem aby mi plaste vydrzali aspon tu jednu celu sezonu (cca 5000km) ... a sice su mi inak najsympatickejsie RR, tolko urcite nevydrzia tak 20% cesta 80% teren
Noo ja mám na NN nejakých 1200km a vyzerá skoro zánovne,ináč synátor má na zadnom NN čo som jazdil ešte ja má nejakých 2500 km a nejakých 500 by ešte mohol zniesť ,ale to už bude asi na doraz
Tak, tak, NN vydrží v poho 3000 km, na prednom aj viac. Môj predný môže mať niečo okolo 2,5-3k km, kraje síce nevyzerajú najlepšie, no stred sa ešte dá. Hlavne treba čo najviac obmedzovať asfalt, však tomcop
Ty kokso ako vam tak dlho moze vydrzat plast? Ja ma vpredu (ked je uz rec o schwalbe) sport albert 2,25 = perfektny plast na predok. Vynikajuco vedie stopu, hlavne na mekkom podklade a je pekne siroky. Na asfalt moc nieje. Vydrz je vpredu dost dobra (2000km ale uz konci). Vzadu mam smart sam 2,25: je trocha uzsi ako albert a je dost rychly, zato nadruhu stranu ma slaby grip na mekkom povrchu. Vydrz je vzadu dost dobra. (2000km ale uz konci)
ja vozim tak max 1.5atm a nepamatam sa, ze by som za posledne 2 roky niekedy sekol
....tak to ti blahozelam!!!
Ked uz som v kopcoch zvyknem z casu-na-cas cosi vypustit, ale to je max. minimum okolo 2bar, aby som si to viac uzil.
Mam rad aj taky silovy sprint asfaltom, a to by este-len bol masochizmus - tych 1,5bar, kym sa niekde vobec dostanem. Myslim, ze takyto tlak by mi oba plaste poslal do haja podstatne rychlejsie...btw. co vozis za plaste, tusim si to v tejto teme nepisal. Mozno sa necham inspirovat. NN mi totiz zacinaju pripominat papier.
....vsimol si niekto z vas, kto ich (NN) vozite nasledovny jav? : Mas defekt a dusa pomaly odfukuje, kolesom s defektom prejdes po nejakej hlbsej kaluzi, proste aby bol plast az ku rafu po celom obvode mokry. Potom sa mozes kochat pohladom, ako ti plast pekne po celom obvode (hladka strana) "odfukuje" - bublinkuje - netusil som, ze je tam az taka priepustnost.
....inac nema zmysel sa zasa v tych tlakoch x-tykrat pitvat...
Chalani a co vravite na tieto UST http://www.kupkolo.cz/produkty/Pneu_66/ ... _3916.html ? Ma niekto s nimi skusenost? Ci sa daju lahko obut, odolnost voci defektom a hlavne zivotnost ma zaujima, kedze niekde som tu videl zmienku o tom, ze EVO su maksie zmesy... A kedze ja jazdim asi 70% asfalt resp. spevnene lesne cesty a 30% teren. Su za super cenu a moje Ritchey pomaly dozivaju, najma zadny, tak uvazujem nad ich kupou.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ak chces nieco nechat aj na bike tak NN 2.1+RR 2.1
ak chces nieco nechat aj na bike tak NN 2.1+RR 2.1
preco odvahu? 1.8 nie je malo? a co myslis nechat aj na bike?
Jazdim len teren vsetkeho mozneho druhu. Cesta niekedy viac, ale asi 10 percent z jazdy, ked sa len premiestnim do lesa....
http://www.bicykle.eu/eshop/plaste/schw ... page2.html
je Schwalbe RR 2.25 lacnejsi ako 2.10?
A co znamena Tubeless?
A co hovorite na Schwalbe Albert?
do blata super plast, vyskusane na zvolenskom maratone ale na suchom a tvrdom podklade nie je nicim vynimocny, byt na tvojom mieste dnes tak idem do RR vpredu aj vzadu
Ja som na mojom fulle (140/140), na ktorom jazdim XC-cko a nevyhnem sa ani asfaltu menil povodne Michelin-y XC Dry2 2.0 za NN2.25/NN2.1.
Micheliny boli sice rychle, ale v terene ma nedrzali v zakrutach o stope ani nehovorim, tiez sa podpisala i absencia techniky jazdy.
Na Nic-och si dovolim omnoho viac. Predpokladam, ze zadny pojde dost rychlo kvoli asfaltu (na ktory sa pekne lepi- citim iba pri vyslape) dole, ale neriesim, kedze zarabam a vyssia ovladatelnost bajku v terene mi za to stoji.
Myslim, ze tato otazka tu uz bola X-krat riesena....preto jednoducha rada...kup a vyskusaj si, a uvidis.
Ja osobne som na NN (500km) 3x sekol dusu a raz opravoval defekt a raz v nich dusa, len tak praskla....Riso vie o com hovorim....
...casom bud skusim bezdusaky na Crossmaxi...mozno buduci rok....
...vozim tak 2,5-2,9 baru...
...masochista..
ja vozim tak max 1.5atm a nepamatam sa, ze by som za posledne 2 roky niekedy sekol
Jazdim len teren vsetkeho mozneho druhu. Cesta niekedy viac, ale asi 10 percent z jazdy, ked sa len premiestnim do lesa....
odvahu pocuvat kecy o tom ze jazdis na ozubenych galuskach(pri NN 1.8 )/odvahu spolahnut sa na to ze s RR vpredu nestratis viac casu menenim snake bitov(zavisi od toho ako fukas
1.8 pri NN vyzera divne ale na pocudovanie to celkom drzi a ma to aj celkom slusnu vahu (410g).
nieco nechat na bike: ehm ako to povedat inak, jednoducho sa spolahnut na to ze 2.1NN vpredu podrzi v pripade ze to pustis do zakruty rychlejsie ako by si si dovolil s plastom ktory drzi menej/ze nebudes do zakruty brzdit a povies si ze bike to zvladne...
NN vpredu v poho aj po 2k km...
...vozim tak 2,5-2,9 baru...
...masochista..
ja vozim tak max 1.5atm a nepamatam sa, ze by som za posledne 2 roky niekedy sekol
....tak to ti blahozelam!!!
Ked uz som v kopcoch zvyknem z casu-na-cas cosi vypustit, ale to je max. minimum okolo 2bar, aby som si to viac uzil.
Mam rad aj taky silovy sprint asfaltom, a to by este-len bol masochizmus - tych 1,5bar, kym sa niekde vobec dostanem. Myslim, ze takyto tlak by mi oba plaste poslal do haja podstatne rychlejsie...btw. co vozis za plaste, tusim si to v tejto teme nepisal. Mozno sa necham inspirovat. NN mi totiz zacinaju pripominat papier.
....vsimol si niekto z vas, kto ich (NN) vozite nasledovny jav? : Mas defekt a dusa pomaly odfukuje, kolesom s defektom prejdes po nejakej hlbsej kaluzi, proste aby bol plast az ku rafu po celom obvode mokry. Potom sa mozes kochat pohladom, ako ti plast pekne po celom obvode (hladka strana) "odfukuje" - bublinkuje - netusil som, ze je tam az taka priepustnost.
....inac nema zmysel sa zasa v tych tlakoch x-tykrat pitvat...
nie , lebo sú priliš drahé pre mna na 1-2 mesiace jazdenia ,
radčej kúpim už spominané ( ALEBERT , SAM ),
a zoderem ich kopu.