k tym axonam.... horsie ako E rl je teda hruza, ja mam e rl ko som s nou zatial celkom spokojny aj ked....
ked je na meksie nafukana aby aspon trocha brala nerovnosti, tak sa lubi nevracat a stiahne sa sotva na tych 80mm a doraz sa davaju jedna radost, ked je zase natvrdsie je to tvrde jak slak... ked som to mal nafukane na tych 7barov cca 91psi(odporucene od vyrobcu na moju vahu) tak bola tvrda tak ze chodila max 3cm je veda to nastavit a ten LO tam teda nieje bohvie co, vidlica fakt len o trosku stvrdne
k tym axonam.... horsie ako E rl je teda hruza, ja mam e rl ko som s nou zatial celkom spokojny aj ked....
ked je na meksie nafukana aby aspon trocha brala nerovnosti, tak sa lubi nevracat a stiahne sa sotva na tych 80mm a doraz sa davaju jedna radost, ked je zase natvrdsie je to tvrde jak slak... ked som to mal nafukane na tych 7barov cca 91psi(odporucene od vyrobcu na moju vahu) tak bola tvrda tak ze chodila max 3cm je veda to nastavit a ten LO tam teda nieje bohvie co, vidlica fakt len o trosku stvrdne
Ďakujem za názor, ja len k nemu niečo doplním...
tento jazdný prejav ktorý popisuješ je prejav neupraveného AXONu 06 a staršie, tlmič pracoval s rovnakým odporom oboma smermi, 30mm (edit, pôvodne 28mm)nohy, mazanie vazelinou.
Pre rok 2007 dostal AXON do vienka uplne prepracovanie, vrátane nových 32mm nôh. Upravený je naviac vyladený na jazdcovú váhu, mazaný je olejom, čo sa týka citlivosti a torznej tuhosti, oproti staršiemu bratričkovi je ako porovnať neporovnateľné.
Čo sa týka locku, tak tvoj vykazuje poškodenie, nakolko za normálnych okolností musí zamykať natvrdo.
Lock v novom AXONe 07 je úplne na inom princípe ako tvoj kde sa na prvý pohlad podobá skôr na TPC a funkčne s MC. V starom Axone je natlakovaná "nerozoberatelná" (pre 99% populácie) patrona.
ehm neviem co to mam potom za typ, ty spominas 06 co ma 28mm vnutorne nohy a 07 co ma 32mm vnutorne... moja ma rovnych 30
inak dakujem za pekne vysvetlenie
momentálne som si není istý, nakolko na stránke Sunta sú bludy a úplne iné údaje. Staršie ročníky som mal v ruke moc dávno. Pracuje sa na tom ...
Ja mám všetko upravené XC Pro a tam boli vždy 32mm nohy.
32mm nohy má určite E*****n (kov) a Axon07 (Al).
2roman mna by este zaujimalo ako suntoraci pocitaju ten tlak co tam ma byt kazdy kto ma suntoru nadava ze je to tvrde jak kamen ked to maju jak to ma byt :D:D
2roman mna by este zaujimalo ako suntoraci pocitaju ten tlak co tam ma byt kazdy kto ma suntoru nadava ze je to tvrde jak kamen ked to maju jak to ma byt :D:D
... tak to možno nevedia ani oni
nenastavuj podla tabuliek, ale podla SAG-u a pocitu z jazdy. Pri normálne jazde (to čo bežne jazdíš) musíš vedieť využiť zdvih vidly min. na 90%
Viem že pri neupravenom Sunte, vdaka tlmiču je problém nastaviť kompromis. Pri nízkom tlaku sa bude vracať viditelne pomaly čo je dané nevhodnou konštrukciou tlmiča, kde olej prechádza cez rovnaký otvor pre kompresiu aj expanziu.
Bez celkovej úpravy vidly a hlavne tlmiča to ale nikdy nebude ono. Kým nastavíš tlak ktorý ti bude vyhovovať to je skúšanie a laborovanie.
Upravované chodia pekne ....
pockat, vymena oleja by nepomohla trocha?
a co si myslel tou upravou tlmica?
vidla je mazaná vazelínou. Prechodom na olej ti vzniknú vôle o ktorých si doteraz nevedel. to čo robí vadný chod vidly je tlmič. Predstav si že máš rovnaký otvor pre pohyb hore aj dole. Tlmič ako taký nerozoberieš, nakolko je to uzavretá, natlakovaná patrona. Na úpravu to treba posielať .... kde sa rozoberie tlmič, upraví vnútrajšok, aby to fungovalo nazávisle, zmena mazania na olej, upravia sa vôle púzdier ....
Nakolko toto do tejto temy naozaj nepatrí, tak dalšie dotazy na SS.
čo by si potreboval počuť?
vzduchová vidla, mazaná olejom. TPC lock zamyká v hornej úvrati na tvrdo (riziko prerazenia a poškodenia) 30mm nohy, váha niečo málo pod 2kg.
chod .... dosť vysoký počiatočný odtrh, nieje to žehlička.
no napriklad porovnanie s marzocchi mx pro eta ,,, uz mam stoho gulas
v podstate vsetko co mi pomoze sa rozhodnut som len laik neskusal som ju neviem xem radu
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ked je na meksie nafukana aby aspon trocha brala nerovnosti, tak sa lubi nevracat a stiahne sa sotva na tych 80mm a doraz sa davaju jedna radost, ked je zase natvrdsie je to tvrde jak slak... ked som to mal nafukane na tych 7barov cca 91psi(odporucene od vyrobcu na moju vahu) tak bola tvrda tak ze chodila max 3cm
ked je na meksie nafukana aby aspon trocha brala nerovnosti, tak sa lubi nevracat a stiahne sa sotva na tych 80mm a doraz sa davaju jedna radost, ked je zase natvrdsie je to tvrde jak slak... ked som to mal nafukane na tych 7barov cca 91psi(odporucene od vyrobcu na moju vahu) tak bola tvrda tak ze chodila max 3cm
Ďakujem za názor, ja len k nemu niečo doplním...
tento jazdný prejav ktorý popisuješ je prejav neupraveného AXONu 06 a staršie, tlmič pracoval s rovnakým odporom oboma smermi, 30mm (edit, pôvodne 28mm)nohy, mazanie vazelinou.
Pre rok 2007 dostal AXON do vienka uplne prepracovanie, vrátane nových 32mm nôh. Upravený je naviac vyladený na jazdcovú váhu, mazaný je olejom, čo sa týka citlivosti a torznej tuhosti, oproti staršiemu bratričkovi je ako porovnať neporovnateľné.
Čo sa týka locku, tak tvoj vykazuje poškodenie, nakolko za normálnych okolností musí zamykať natvrdo.
Lock v novom AXONe 07 je úplne na inom princípe ako tvoj kde sa na prvý pohlad podobá skôr na TPC a funkčne s MC. V starom Axone je natlakovaná "nerozoberatelná" (pre 99% populácie) patrona.
Skús si popozerať http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t=13235
inak dakujem za pekne vysvetlenie
inak dakujem za pekne vysvetlenie
sorry, 30mm ... už mi z toho tepla mierne hrabe.
momentálne som si není istý, nakolko na stránke Sunta sú bludy a úplne iné údaje. Staršie ročníky som mal v ruke moc dávno. Pracuje sa na tom ...
Ja mám všetko upravené XC Pro a tam boli vždy 32mm nohy.
32mm nohy má určite E*****n (kov) a Axon07 (Al).
... tak to možno nevedia ani oni
nenastavuj podla tabuliek, ale podla SAG-u a pocitu z jazdy. Pri normálne jazde (to čo bežne jazdíš) musíš vedieť využiť zdvih vidly min. na 90%
Viem že pri neupravenom Sunte, vdaka tlmiču je problém nastaviť kompromis. Pri nízkom tlaku sa bude vracať viditelne pomaly čo je dané nevhodnou konštrukciou tlmiča, kde olej prechádza cez rovnaký otvor pre kompresiu aj expanziu.
Bez celkovej úpravy vidly a hlavne tlmiča to ale nikdy nebude ono. Kým nastavíš tlak ktorý ti bude vyhovovať to je skúšanie a laborovanie.
Upravované chodia pekne ....
a co si myslel tou upravou tlmica?
a co si myslel tou upravou tlmica?
vidla je mazaná vazelínou. Prechodom na olej ti vzniknú vôle o ktorých si doteraz nevedel. to čo robí vadný chod vidly je tlmič. Predstav si že máš rovnaký otvor pre pohyb hore aj dole. Tlmič ako taký nerozoberieš, nakolko je to uzavretá, natlakovaná patrona. Na úpravu to treba posielať .... kde sa rozoberie tlmič, upraví vnútrajšok, aby to fungovalo nazávisle, zmena mazania na olej, upravia sa vôle púzdier ....
Nakolko toto do tejto temy naozaj nepatrí, tak dalšie dotazy na SS.
čo by si potreboval počuť?
vzduchová vidla, mazaná olejom. TPC lock zamyká v hornej úvrati na tvrdo (riziko prerazenia a poškodenia) 30mm nohy, váha niečo málo pod 2kg.
chod .... dosť vysoký počiatočný odtrh, nieje to žehlička.
v podstate vsetko co mi pomoze sa rozhodnut som len laik neskusal som ju neviem xem radu
v podstate vsetko co mi pomoze sa rozhodnut som len laik neskusal som ju neviem xem radu
ak naozaj chceš vedieť viac, tak si pozri http://forum.mtbiker.sk/viewtopic.php?t ... a&start=75 tam to máš pohromade ....
potom skús sformulovať otázku, čo jazdíš,zdvih, tvoja váha, typ brzdy, cena do ktorej sa chceš zmestiť ...
xc= les, zjazd vyjazd rovinky samo
zdvich 100mm tak ako predosla
ram mam 21"
kotuc vpredu 160mm
cena 11 max po zlavneni v shope
xel by som aby nebola moc tvrda, aby mi tlmila povedzme ze nerovnosti ked ides po poli a aby som vyuzil 90% zdvihu a nie 60.
staci si len vybrat
SRSuntour Axon S-RL
zdvih : 100mm / pruženie : Air
nohy : magnesium monolit / vnútorné nohy : Alloy / korunka : Alloy / krk : Alloy /
prosim hocico co ste onej poculi pomozte mi dakujem