Lokalizácia
Formulár sa odosiela
vyryvacna otazka, naco je dobre mat 150kW motor? ake to ma vyhody oproti dakej 75kW verzii?
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 16:03:54
00
Ja to beriem aj ako pasivnu bezpecnost, vykonova rezerva vzdy potesi a nemusis jazdit ako Fittipaldi. Inak S-Max som mal aj ja v kukatku, ale ked som kukol ceny nahradnych dielov, prevadzkove naklady tak som si povedal ze este chvilu ostanem kamarat s FF.
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 16:12:34
00
dobry pocit z jazdy.....tiez si uzivam svoj 118kW motor......ked sadnem co i len o par koni slabsieho stroja,hned sa citim menej bezpecne pri zrychleni,predbiehani apod.
vzdy som si hovoril ako student,ze si nikdy nekupim auto,zdravie a priroda mi je prednejsia.,.....nasledne po prvom aute,ze nikdy si nekupim drahe auto,....nasledne po kupe drahsieho auta som si povedal,ze nikdy si nekupim vykonne auto a ejhla: clovek co raz vyskusa a zapaci sa mu, ostava bud pri tom alebo okusi nieco onakejsie-fajnovejsie a bude to chciet.....
to je zase to belgicke hnede tocene: preco si niekto kupi iphone/samsung za 800,ked moze mat chliev za 50,dtto bajky,auta apod: je to geneticky podmienena ludska vlastnost POCIT niecoho,za cim sa clovek od nepamati zenie

zivotnost motora-vysavaca 1.2 75kW a 1.8,2.0, 2.2 je jeden z argumentov napr... dalsie mozu pridat a ini

seth FF? fynikajuca fobia? :P
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 16:14:15
01
Tak nejak, Ford Focus II, 1.6 Ti, 85kW, 2005, 230 000 km, zatial spokojnost, a kedze S-MAX je pre mna drahy, rozmyslam skorej o 7 miestnej Zafire 1.6 TURBO (110kW/150k) CNG, 6.st. prevodovka, akurat skoda ze tam nerobia aj automat ...
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 16:31:05
00
ten FF super, bez DPF predpokladam.....kolega ma Hondu 2.2naftacik a DPF sa mu ***** kazde 2 tyzdne
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 16:33:03
00
Ja mam benzin s variabilnym casovanim, nie je ich moc. Na mojich 30k rocne mi je diesel zbytocny.
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 16:34:27
01
30k rocne je naftak zbytocny? ale inak vseobecne je naftak zbytocny,ked sme to viaceri v praci preratavali: do 100k km sa usetri kolko 2-3000euro....to je v rozdiele ceny motorov nasledne a terajsie DPF shity nehovoriac.....
aha,nevsimol som si ze Ti
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 16:36:55
00
Toyota avensis WG 2.0 diesel , 125 koni 4 ročne , jazdi na ňom žena , doteraz najazdené 52.000 kilo 98 percent jázd len mesto... DPF ani raz v servise pre jeho poruchu alebo signalizáciu ... Jeden z mala dieselov kt. s tým nemajú problem. Mazda katastrofa , Honda taktiež . Kupoval som to ako rodinne dovolenkové , úsporne auto s výbornou výbavou a akciovou cenou ... Jeho ťah pri takom downsizingu je výnimočný . Tak ja preto diesel , hoci môj " hrošík " jazdi na benzín a spotrebu ma v meste 12,5 litrov benzínu :lol:
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 18:04:41
00
Maros fordku mas paradnu,tak nach sluzi ako ta starsia☺.Ja mam tiez s-maxa diesla 2.0tdci a dam do 10000km rocne vacsinou mesto a zatial vsetko v poho.No a ceny na s-maxa su za spotrebak porovnatelne ako trebars s focusom alebo oktavkou.Mozno v nakupnej cene je vacsi rozdiel,ale da sa kupit troska jazdene a tam uz prvotna strata hodnoty nehrozi.No a vsetko sa don zmesti,bike nerozoberam,kociky tiez a bicyklik a odrazadlo sa uz ani nedavaju von.
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 18:42:09
00
mal som s-maxa doteraz a naozaj som bol velmi spokojny, aj vykon aj miesto, aj bike dnu, aj 3 sedacky v zadnom rade a este nevyzera tak strasne krabicoidne ako sharan ci alhambra apod. Tento novy bol uz v cene noveho Disca ale za to si mozem sam, naklikal som tam co sa dalo a zatial spokojnost. Az mi deti viac podrastu tak nabuduce mozno uz to disco.
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 18:53:08
00
no ja mam prave taky 70kw, teraz sme sli nalozeni krizom krazom cez slovensko a nejak som nepocitoval potrebu pre silnejsi motor. obehovat aj tak nebudem na 30m, proste obehujem az ked mam rozhlad. na dialnici ma raz priatelka brzdila ked som obiehal jedno auto a ani som si nevsimol a sli sme 165. konstrukcna rychlost v papieroch je tusim 170 aj ked maximalku pisu 190. v meste ani nevravim, tam hocijaka krabica je ok, statie v zapche a 50kmh zvladne hocijake auto. silnejsi motor by bolo citit len tie 2-3 s pri akceleracii pri rozbehu, potom je to uz jedno.

len pre porovnanie, tankovali sme niekde medzi zvolenom a banskou a potom trasa smerom certovica, poprad, lubovna, domasa, kosice, roznava lucenec a priemernu spotrebu ukazovalo 4.1. nonstop zapnuta klima, natrieskany kufor a 3 ja ludia v aute...
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 21:28:04
00
pri 165 ani neviem ze idem :P
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 21:44:25
00
ta hej, ani ja som si nevsimol, lebo som bol zaujaty obiehanim... ale tak drzme sa realnych dovolenych rychlosti na slovensku. teda nejaky argument typu: silny motor je lepsi, lebo da v pohode 200kmh neobstoji
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 21:58:56
00
ja chodim tych 160-170 kmh len vynimocne, na kratkych usekoch na dialnici ked treba obehnut viac aut, alebo opustit nejaku otravnu skupinu vozov co sa stale predbiehaju navzajom ale su stale pokope v podstate. V pondelok a ceste z Prahy bola takato sitacia 1x. Bezne na dialnici 140-150kmh.
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 22:07:04
00
Ale to vobec nie je o prekracovani mpr, je to o komforte pri bezpecnom obiehani. Nedostal som pokutu roky, jazdim uplne podla predpisov v meste aj mimo, napriek tomu som rad za 170kw sestvalcovy dizel (aj ked momentalne by som ho rad vymenil za benzin pri mojom mizivom najazde, vsade kde sa da, sa snazim bicyklom), ten komfort, ze auto krasne a bezpecne zrychli zo sirokeho spektra otacok, na to si clovek zvykne a nechce menit. Predbiehanie pomalsieho ucastnika cestnej premavky trva kratsie a tym padom je to bezpecnejsie oproti autu so 70kw motorom (este vyraznejsie je to s plne nalozenym/obsadenym autom).
Zobraziť komentár 28.07.2016 - 22:10:08
00
keyboard_arrow_up