vyryvacna otazka, naco je dobre mat 150kW motor? ake to ma vyhody oproti dakej 75kW verzii?
ok, tak sa pome zamyslit. Mas auto co ma v zaklade 1,7 az 1,8 tony, navyse je vyssie cize ma vacsi odpor. Ma vzadu tri plnohodnotne miesta a vacsi kufor. Ked do toho nahodis rodinu a bagle na dovolenku, auto ma cez 2 tony. Pripocitaj zapnutu klimu, ako by to auto slo so 75KW pod kapotou? Iste, ma tam aj motorizaciu 110KW ale co som cital testy a videl papierove hodnoty, tak nic moc. Osobne by som uz len naozaj kvoli KOMFORTU siel minimalne do yej 132KW verzie, ideal pre bezpecne a komfortne cestovanie je tych 154KW. Uz len ked ides 120 na dianici a chces predbehnut kamion a v lavom pruhu je rada aut a chces sa bezpecne zaradit bez ohrozenie ci len obmedzenia ineho ucastnika cestej premavky, tak je to lepsie. Nehovoriac o predbiehani na okreskach a podobne. Ako uz tu niekto pisal, ten
vykon nie je pre to aby si lietal jak blazon ale aby si jazdil bezpecne. A prave pri MPV ti ten vykon usetri nervy a nezozerie ta z penazenky. Sam mam 103KW a niekedy by som prijal viac a to mam nizke mondeo.