Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Mal som na mysli túto.
Zobraziť komentár 01.03.2011 - 19:37:12
00
tmax, ale Tebe sa predsa nemoze pacit Ritchey. ;)
Zobraziť komentár 01.03.2011 - 19:40:32
00
hardfull je ten druhy :)
Zobraziť komentár 01.03.2011 - 19:42:10
00
určite aj vychytávka, ale aj novinka...hydraulika vedená Ti rámom :o

cdn0.media.cyclingnews.futurecdn.net

cdn4.media.cyclingnews.futurecdn.net
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 08:36:25
00
Ale prečo takto nevkusne? Vyzerá to akoby bol kvapalinou napustený celý rám. Keď silnejšie zatiahneš páku, vyrazí ti krytku na predstavci aj s ježkom do čela. Alebo ti bude vysúvať sedlovku. :lol:
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 08:53:08
00
Super napad. Zaujimalo by ma to vnutorne riesenie, ale kvoli tomu kupovat a pilit ten ram nebudem. :D Nie su k tomu aj fotky vnutra?
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 09:32:48
00
zase jedno z tych ´´praktickych´´ rieseni :lol:
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 09:35:29
00
Super napad. Zaujimalo by ma to vnutorne riesenie, ale kvoli tomu kupovat a pilit ten ram nebudem. :D Nie su k tomu aj fotky vnutra?


Vertigo Cycles principal Sean Chaney fed a titanium hydraulic tube all the way through the frame, starting at the front of the down tube and finishing back on the chain stay.
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 09:37:05
00
Katko, presne v toto som dufal. Dobre to vymysleli. :y:

TOME, uvodzovky su uz privelke susto, co? :lol: A co je neprakticke na tom, ked mi po celej dlzke ramu nejde hadica ktora moze nicit povrchovu upravu ramu, zachytava sa na nej blato aj na spodnej rure aj na zadnej stavbe a casom sa opotrebuje alebo sa moze aj poskodit pri nejakom pade?
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 09:40:52
00
jezus :P .. "praktickych" neviem v com je problem :)

a k tej praktickosti: je to velmi zaujimave riesenie.. ale pri vymene to vyhra nebude teda.. a co napr. pri zmene brzd z dot na mineral. ... +dalsie miesta kde moze dojst k poskodeniu tesnenia
,ze moze hadica znicit povrchovu upravu :?: aj tak si vsetci lepia na ram ochranne folie ,v tom ja problem nevidim
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 09:52:39
00
"... titanium hydraulic tube ... "
Nie som metalurg, ale myslim si, ze titanu je jedno ci v nom tecie olej alebo DOT-ka. Rozdiel je len v tesneniach, ktore su ale len z vonkajsej strany ramu, kedze ram funguje ako strmen brzdy co sa tyka potrubia brzdovej kvapaliy. A preto su lahko vymenitelne.
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 10:11:15
00
neprecital som si to :y: potom beriem nazad...
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 10:19:43
00
Tak tak, titan zvladne. Inak ja som este problem s tesnenim nemal, tak neviem ci je to zrovna casty problem. Co sa tyka vymeny brzd - ked osadzas taky ram, tak asi volis vhodne brzdy hned na zaciatku a teda nebudes menit brzdy tak skoro, takze ta jednorazova uprava zadnej hadice (aj tak väcsinou treba skracovat) je myslim uplne prezitelna. A co sa tyka tych folii - ked ich lepit na ram nemusim, tak asi je to lepsie a praktickejsie ako ked musim, nie? ;) O tom zachytavani bordelu okolo klasickej hadice ani nehovorim.
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 10:22:49
00
Toto vyzera velmi slubne a tiez by sa to dalo zaradit aj medzi vychytavky. :y:

http://mtbs.cz/clanek/pichani-uz-nebude-jako-driv-prichazi-duse-foss/kategorie/tech-news
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 20:22:26
00
noo, dal by som si povedat. Kazdopadne dobry napad. :y:
A sme dopichali :lol:
Zobraziť komentár 02.03.2011 - 20:40:46
00
keyboard_arrow_up