Lokalizácia
Formulár sa odosiela
canopus, ved ja nic, len aby sa to riesilo v ramci fora tam, kde ma. Tu sa chvalme, kto ma najstedrejsiu postarku:)
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 12:01:45
00
mne vcera drobnost....

Prílohy:

IMG_3157.JPG
IMG_3157.JPG 148.07 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 08.10.2013 - 13:04:52
01
to vyzera jak tie kruzky co nosia v usiach poniektori :)
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 13:29:59
00
Vyskúšame, uvidíme... váha cca 520g

Prílohy:

ssi 002.JPG
ssi 002.JPG 82.41 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 08.10.2013 - 17:20:32
01
Vynikajuca volba na sucho. :y: Odkial a za kolko?
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 17:58:02
00
Kupkolo, cena 449 Kč. Objednanú som mal ale verziu 66 TPI , poslali 127 TPI za rovnakú cenu....
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 18:24:43
00
jj pyton je fajn volba do sucha NG verzia s vyssimi stuplikmi na bokoch a 127tpi fajne....budu pekne odolne
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 20:54:21
00
No tak ocakavat od 520 gramoveho plasta nejaku extra odolnost sa zas neda. Je to racing, bocnice su tenke. Na ostre kamene treba davat pozor. Ale to plati snad pre vsetky lahke plaste bez rozdielu. V kazdom pripade je to plast ako stvoreny na Karpatske hlinene single.
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 21:50:12
00
urcite to nebude ako 430g sajble :D
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 21:54:12
00
Ach, zase Tvoja oblubena tema ake su Schwalbe zle. :) Jazdil som aj Python NG 127 TPI a teraz zhodou okolnosti jazdim Rocket Rony EVO, cize prave 430 gramove. Su porovnatelne co sa tyka odolnosti bocnic. A mimochodom 430 gramove Rocket Rony prezili skutocne viac, nez by som cakal. Vsetko je to aj o volbe stopy a obcas aj o smole/stasti. Napr. na hrebenovke Chlebu mi nie raz tak strelili obe kolesa na kamenoch a nie raz som suchol na zadnom bocnicu tak, ze som len cakal, kedy bude prazdne koleso a v plasti trojcentimetrova trhlina. A nic. Prezili to oba plaste bez ujmy. Takze nic netreba zvelicovat... A uz dost OT. :)
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 22:06:35
04
jezus my sme light bikeri :lol: na 450g conti racekingoch mam 2000km a ziaden defekt ani rez. predosle michelin wild racer som zjazdil do hladka mozno s dvoma defektami a jednym zasitym rezom. ked tlacis na pilu,pretekas je otazka casu kedy take gumy rozsekas to je jasne. mne taketo obutie vyhovuje na moj styl jazdenia.
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 22:31:40
00
Jezus: ja si dobre pamatam, co spravil ten tvoj Rocket Ron pri vyjazde z Puchova :lol: .. stacilo ist okolo kamena a bol na cucky :D Inak ja som tento rok jeden plast rozrezal, snad prvykrat v zivote, ale nevsimol som si to kvoli latexovej dusi. Tiez papierove boky Continental /ale trosku tazsi/. Lenze pointa toho rozrezania je kde som ho rozrezal. Presiel som s tym plastom drsne veci kade-tade po Slovensku, ale rozrezal som ho na "hlinenej" ceste kdesi v Malych Karpatoch :rofl: Ostatne najhorsie zranenie a pady, ktore som mal za posledne 4 roky boli na "hladkej hlinenej" ceste v Malych Karpatoch. Tak neviem :lol:
Zobraziť komentár 08.10.2013 - 22:38:47
00
ralf 430g tiez vydrzal horala aj fatry ale na asfalte 3 defekty :D
Zobraziť komentár 09.10.2013 - 07:11:36
00
Také defekty vyrieši bezduš ;)
Zobraziť komentár 09.10.2013 - 07:49:42
00
RORO bezduš.....bez jedineho defektu :) treba vediet zvolit stopu ;)
Zobraziť komentár 09.10.2013 - 08:00:52
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up