Musím povedať, že je tu veľa zábavných príspevkov a viackrát som sa fakt že dobre zasmial. Určite každý pochopí, že ak prejdem za rovnaký čas dlhšiu dráhu, vykonal som väčšiu prácu. Rozdielom v kJ (Wh) môže byť dopomoc motora. Ak niekto naozaj prejde na električke za rovnaký čas 60km miesto 35km na klasike, tak pravdepodobne naozaj vykonal rovnakú prácu a spálil rovnaký počet kalórii. Ak by ľudia fungovali s električkami takto, ich argumenty by sa dali brať vážne. Pravdou však je, že väčšina sa na tom fláka po rovných cyklotrasách do vzdialenosti tak 15km tam a 15km späť...a potom sa jedujú, že vznikajú podobné vlákna a bikeri si z nich robia kozy. Otrepané klišé o väčšom dosahu tak dávno stratilo na svojej údernosti...leda ak tým väčším dosahom je myslené to, že už dôjde aj ďalej, než do najbližšej krčmy...že už môže ísť na tom vehikli na pivo aj do najbližšieho
bike pointu, kde predtým nedošiel. Poznám však aj tie výnimky, ktoré si použitie električky dokážu skutočne obhájiť a pri ktorých to naozaj zmysel dáva.
Osobne by som však toto vlákno bral s nadhľadom a rezervou. Prílišná tvrdošijná obhajoba električiek totiž potom vyznie ako podľa hesla "trafená hus zagága".
Inak pobavili výrazy ako "biobike" alebo "analogový bike". Autorovi vrelo odporúčam naštudovať si výraz "analógový".
