Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Nemá najlepšiu krivku. Má ju dosť tragickú. Max výkon tam vidím max 20s :)
Zobraziť komentár 19.03.2025 - 23:10:10
00
A btw VW uz maju nejaku dobu plug&charge nabijanie, dokonca si vies v navigacii rovbo filtrovat aj nabijacky,ktore to podporuju.
Zobraziť komentár 19.03.2025 - 23:30:06
00
Prečo je teda Tesla Y najpredávanejší model na svete? Pretože je to technologicky najlepšie auto na sete.
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 07:55:26
00
nie je, jazdne vlastnosti urcite nie. mozno nova Y a novy highland sa jazdne priblizuje vw ale stale tam nie su. stare modely su tvrde, hlucne a riadenie ako v hracke. mam rad teslu ale najleme si naozaj cisteho vina:) skoda ze vw nema priameho konkurenta tesly 3. porovnavat id7 a T3 je nefer lebo id7 je vacsia.

ja by som radsej isiel do id7 ale musia sa trosku spamatat s cenami a doladit spotrebu..
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 08:10:49
00
ID.7 je podla mna jazdnymi vlastnostami (co sa tyka komfortu, nie sportovych) najlepsi VW po Touaregu.

Ako novy Passat a Tayron su tiez super, ale prejav ID.7 je este premiovejsi.
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 08:23:02
00
arrow_lefttrionq napísal:
test koho?

tu je tabulka od Bjørn Nyland jedneho z najuznavanejších testerov EV vobec. Vyfiltrovane iba winter zoradene podla najvyšieho najadzu
odkaz na excel

ID7 pro pri 120 - 308km
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1V6ucyFGKWuSQzvI8lMzvvWJHrBS82echMVJH37kwgjE/edit?gid=0#gid=0

jazdim vela na roznych autach (casto rovnaku trasu), ked sa da vzdy si beriem na vyskusanie iny model, motorizaciu a porovnavam spotreby.

Zo skusenosti vsak viem, ze aj na rovnakom aute vedia spravit poveternostne podmienky a aktualna premavka rozdiel aj do 10 %.

Cize takato evidencia ako ma Bjorn je orientacne fajn, ale vypovedna hodnota je prave vyrazne mensia ako v teste typu Adac alebo tento, kde naraz na rovnakej trase testuju 15-20 aut.
Vtedy je rovnaka teplota, vietor, zrazky, rovnake tempo atd.

Presnejsie sa to uz neda nasimulovat.
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 08:25:22
20
Hlavne ta ID7 je o triedu vacsie auto ako TM3 https://www.carsized.com/en/cars/compare/tesla-model-3-2023-sedan-vs-volkswagen-id7-2023-liftback/
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 08:39:53
01
ID7 môžeš porovnávať s modelom S, a ešte je aj tak vyššia, ale zase o dosť užšia.
Model Y je najpredávanejší hlavne kvôli cene.
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 09:36:45
00
..mensie varovanie ohladom Stellantis jazdeniek a asi aj novych, podla vsetkeho

https://x.com/diagon_swarm/status/1902606231153291265
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 10:34:44
00
tak to je inač pruser , podla všetkého to už montuju niekolko rokov a neurobili upgrade ... oprava blbej nabíjačky 5300e :D
už som to niekde na nejakom moto serveri tiež zachytil ,že sa im po čase kazia. občasne :)
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 10:42:04
01
nič v zlom ... možno je tesla naozaj najlepší elektromobil súčasnosti ... len ja sa hrozím doby keď všetci budeme mať teslu a ajfon a záverečné ročníkové práce nám bude písať nejaká AI ... keby nemám malé deti tak to tu zabalím a idem žiť kdesi do na kapverdy na pláž
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 10:51:20
01
keby nemám deti, firmu a dom , už som niekde v Čr na venkově :Dajazdím na pickupe po drevo
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 10:53:43
08
Chlapci vy nevidite ze bycycletour len troluje? Trepal somariny aj pred tym, ale vzdy bol upratany, teraz akoze chvali tesly (hlupo) pretoze chce, aby ich ostatni hanili. Za mna len zasieranie diskusie.

Pustite si radsej ako "Martin Vaculík zkoumá nejčastější závady elektromobilů" ten aspon nieco nauci a rozsiri obzory...

https://youtube.com/watch?v=hR2mohICkbs
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 11:41:08
25
arrow_leftmnavak napísal:
mozno nova Y a novy highland sa jazdne priblizuje vw ale stale tam nie su. stare modely su tvrde, hlucne a riadenie ako v hracke. mam rad teslu ale najleme si naozaj cisteho vina:) skoda ze vw nema priameho konkurenta tesly 3. porovnavat id7 a T3 je nefer lebo id7 je vacsia.



Volkswagen ID

Zavesenie kolies:
Predná náprava: Nezávislé zavesenie typu MacPherson s vinutými pružinami a tlmičmi. Je to jednoduché, spoľahlivé a cenovo efektívne riešenie, ktoré sa dobre hodí na bežné jazdenie.

Zadná náprava:
U základných modelov s pohonom zadných kolies (RWD) je použitá torzná tyč – jednoduchšia a ľahšia konštrukcia, ktorá šetrí miesto a hmotnosť.

U modelov s pohonom všetkých kolies (AWD, napr. ID.4 GTX) je zadná náprava viacprvková (multi-link), čo zlepšuje handling a komfort, najmä pri vyššom výkone.

nové Tesly
Zavesenie kolies:
Predná náprava: Nezávislé zavesenie s dvojitými priečnymi ramenami (double wishbone), čo je pokročilejšie riešenie ako MacPherson u VW ID. Poskytuje lepšiu presnosť riadenia a stabilitu pri vyšších rýchlostiach.

Zadná náprava: Nezávislé viacprvkové zavesenie (multi-link) na oboch modeloch, bez ohľadu na konfiguráciu pohonu (RWD alebo AWD). Toto zavesenie zlepšuje ovládateľnosť a komfort aj pri dynamickej jazde.

Porovnanie
Komfort vs. Dynamika:

VW ID: Podvozok je ladený na pohodlie a univerzálnosť. Torzná tyč v základných modeloch je menej sofistikovaná, ale postačuje na bežné používanie. Modely s DCC a multi-link zadnou nápravou sa približujú Tesle, no stále preferujú komfort pred športovosťou.


Technická sofistikovanosť:
VW ID používa jednoduchší MacPherson vpredu a torznú tyč vzadu (u RWD), čo je menej pokročilé ako riešenie Tesly. Multi-link u AWD modelov je však solídnym kompromisom.

Tesla používa dvojité ramená vpredu a multi-link vzadu univerzálne, čo je technicky náročnejšie a zvyšuje jazdné vlastnosti.


Naposledy upravil trionq dňa 20.03.2025 - 16:43:05, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 20.03.2025 - 16:41:19
00
Papier znesie vsetko
Zobraziť komentár 20.03.2025 - 16:42:39
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
cron
keyboard_arrow_up