Mega F1 tento rok celeho Mikulasa som dnes od toho napätia zjedol Max je teda riadne magor ale bez neho by to nebola taka zabava fest ho nemam rad ale uznavam ze dal F1 naboj a vedenie F1 mu moze iba dakovat. Naposledy som sa tak bavil ked Rosberg vyhral titul a tiez v poslednej VC sa to rozhodlo. Drzal som vzdy palce slabsiemu cize do dnesku HAM ale titul by mohol vyhrat VER nech ma F1 noveho krala Mercedesu zase titul konstrukterov ako vedeli potunit auto je neskutocne. Tesim sa na Finale
svátá pravda, bez VER by bola nuda... ja som si skoro zjedol prsty ako som si hrýzol nechty dnes to bolo ako na horskej dráhe, RB to premanažovali s tými žltými gumami... VER išiel do súbojov s tým, že nemá čo stratiť... bol to súboj emócií vs. chladná hlava
HAM dnes ako obvykle, obrovske stastie, hlavne s tym kridlom ze vydrzalo dve kolizie.
Bez zltych gum by VER nemal sancu dostat sa po restarte spat na celo a bolo by hotovo. Max aj jeho tym skusaju absolutne vsetko proti zjavnej technickej presile. Dnes siel cely zavod uplnu hranu, bojoval naplno, skusil vsetko mozne aj nemozne a urcite z toho vzinklo aj zopar blbosti. Podobne ako vcerajsie posledne kolo v Q3.
Dobre to povedal Horner, ze je uzasne ako este stale RB dokaze takto tlacit na taky tim ako je MB, ze preto su v MB nervozni a mobilizuju ohromne zdroje. Vsimli ste si ako dnes z MB jacali do vysielacky na MMassiho?
Michael Masi má tiež svoje maslo na hlave, svojimi alibistickými verdiktmi tiež prispieva k nervozite medzi RB a MER, lebo už to nie ani o súperení na trati, ale je to viac zákopová vojna... predsa nie je normálne aby vyjednával s Hornerom, nech si vyberie či budú Maxa vyšetrovať komisári, alebo prepustí pozíciu HAM... to ako keby futbalový rozhodca povedal hráčovi nech si vyberie trest či dostane žltú kartu, alebo súper bude kopať penaltu...
skvele preteky, no tie tresty su smmiesne, Max isiel za hranu a zasluzil by si vacsi trest ako 10s ktore nakonci ajtak nic neznamenali... Kazdopadne ak to Hamilton vyhra tak to bude jeho najzasluzenejsi titul. Nefandim mercedesu kvoli ich dlhorocnej technickej prevahe ale Maxovi sa tiez tazko fandi ked takto jazdi uz nech vyhra ktokolvek, je to skvela show a netflix si uz urcite mydli ruky na buduci rok
podľa mňa dostal iba symbolický trest, incident dopadol väčších následkov, tak nechcú do toho už veľmi veľmi zasahovať, nech majú o týždeň rovnakú "štartovaciu čiaru"... myslím si že keby jeden z nich pri tom incidente vypadol, aj konzekvencie pre druhého by boli adekvátne...
Tak VER mohol byt rad, ze nebol DNF, koledoval si o to hned od zaciatku. Ak ste videli on-board z HAM monopostu, tak to bolo umyselne ucebnicove vybrzdenie, takto sa pozicia neprepusta. VER zacal spomalovat, stale bol v idealnej stope, potom zacal saskovat zo strany na stranu a nakoniec dupol na brzdu. Nezachytil som, ze by komisari pripisali nejaku vinu HAM za tu koliziu (narozdiel od Silverstone, kde pisali o vine oboch). Ked k tomu zoberiem ten kamikadze styl branenia pozicie + nebezpecne vratenie sa na trat, tak 2 trestne body + nic neznamenajucich 10 s bol dost divny trest. VER siel umyselne do 3 kolizii a jednej sa HAM uz nevyhol, tam nie je o com.
Ja sa obávam budúceho víkendu... Mám silnú predtuchu, že ak HAM bude pole, tak VER ho v prvej zákrute nenávratne zostrelí (samozrejme ako race incident) a vyhrá celý ročník, keďže má myslím o jedno víťazstvo viac... Ale to len fabulujem...
Ano, aj ked maju rovnaky pocet bodov, tak v pripade vyradenia oboch ziska titul VER (ma viac vitazstiev). VER ten tlak tento vikend uz neustal, dalo by sa povedat, ze sa "zosypal", od Q (varovny prst dostal hned na zaciatku posledneho kola, ked lizol barieru) az po tie prasaciny, co predvadzal celu velku cenu, Dufam, ze bude od HAM na mile daleko (a hlavne vzadu).
podla mna to moc prezivas. nehovorim, ze s tym co spravil VER suhlasim a suhlasim s tym, ze to uz bolo miestami za hranou. Ale jazdenie za hranou je jedine mozne co mohol VER urobit. Inak by to bola cista procesia. Ten motorovy vykon Mercedesu je proste zdrcujuci.
Proste vidno, ze VER isiel cely vikend uplnu hranu. A urobil by to kazdy v jeho pozicii. Ak by to nerobil a prehral by sampionat tak by si to mozno cely zivot vycital. Chapem to, tresty rozdane asi zasluzene, karavana ide dalej.
VER sa nezosypal. Zmykal z auta maximum, cele preteky siel na hrane, aj v Q, kde v poslednom kole pri najazde do zakruty tesne pred dotykom limit prekrocil. Keby nesiel zavod total hranu, nemal by po starte ani sancu. Takto sancu mal. Aj s kamikadze predbiehanim, maksimi pneu pre restart, umyselnym pustanim v zone merania DRS, aby to mohol vyuzit. Bojuje o titul, a len s tym, co ma k dispozicii. V cieli mal relativne dobru naladu, lebo vedel, ze urobil uplne vsetko co sa dalo.
HAM bol rychlejsi, musel ale prezivat poriadne peklo, a nakoniec ho aj tradicne stasticko neopustilo.
Ked sa bavime o celej sezone, tak su tam dva momenty (a potencialnych az 50 bodov), kedy VER prisiel o iste vitazstvo bez svojho zavinenia, Ak niekto polemizuje o tom, ze HAM ho na vlne svojho ega odstrelil v Silverstone, tak minimalne guma v Baku je jasnych 25 bodov.
Ja si nemyslim, ze by som to nejako prezival a nemam nic proti jazdeniu na hrane (VER isiel to posledne kolo v Q totalne na limite a preto ho nedokoncil, ale bol o skoro 0.4s vpredu pred poslednou zakrutou a vedel o tom, stacilo zvolnit a bol by P1). Ja som to tu uz pisal a zopakujem to, VER je, co sa jazdeckych schopnosti tyka, mozno najrychlejsi pilot historie F1. Lenze nikto nemoze ist do subojov stylom "bud ma pustis alebo kolidujeme", to uz nie je o umeni jazdit, to je o porusovani pravidiel. Ak si niekto mysli, ze to je v poriadku, tak preco mame pravidlo aj o zmene stopy pri brzdeni? Vsak ho zrusme, nech sa tam aj pozabijaju Btw, to pravidlo (ak sa nemylim) pritvrdili prave kvoli VER. Za Silverstone si mohol VER sam (tu mu iba HAM vratil pozicane a jednoducho neuhol, ale na rozdiel od VER mu nechal po vonkajsku stale dost miesta na prejdenie zakruty bez ujmy, lenze VER si isiel svoje "bud ja alebo kolizia"). Co sa gum tyka (Baku) to je otazne, RB mohol ist do boxov, vsak aj na minulej VC (alebo tej predtym?) sa defektovalo jedna radost. Toto je loteria (ale ferova loteria). Lenze to vybrzdenie (teraz nenarazam na sachy s DRS, ale umyselne zabrzdenie 2.5G), to ma neskutocne nasralo, to je uz nema s pretekanim absolutne nic spolocne.
Za Silverstone si mohol VER sam (tu mu iba HAM vratil pozicane a jednoducho neuhol, ale na rozdiel od VER mu nechal po vonkajsku stale dost miesta na prejdenie zakruty bez ujmy, lenze VER si isiel svoje "bud ja alebo kolizia"). Co sa gum tyka (Baku) to je otazne, RB mohol ist do boxov, vsak aj na minulej VC (alebo tej predtym?) sa defektovalo jedna radost. Toto je loteria (ale ferova loteria).
nesuhlasim. ale to je jedno. trest za to HAM dostal a nemam preco lamentovat nad jeho vyskou. Mozeme tu lamentovat niekolko stran a neprideme k nicomu, ty budes mat svoju pravdu a ja svoju.
Ale tiez nesuhlasim, ze terminalne stadium pneumatiky, ktora ma este behun je defekt, tak ako to bolo v Baku. Ta pneumatika jednoducho nebola opotrebovana natolko aby praskla bez akehokolvek predchadzajuceho varovania - odhalene platno, pomaly unik tlaku a podobne.
mimochodom, minulu GP a vyhliadky pred Abu Dhabi velmi dobre opisal tento clanok.
VER sa nezosypal. Zmykal z auta maximum, cele preteky siel na hrane, aj v Q, kde v poslednom kole pri najazde do zakruty tesne pred dotykom limit prekrocil. Keby nesiel zavod total hranu, nemal by po starte ani sancu. Takto sancu mal. Aj s kamikadze predbiehanim, maksimi pneu pre restart, umyselnym pustanim v zone merania DRS, aby to mohol vyuzit. Bojuje o titul, a len s tym, co ma k dispozicii. V cieli mal relativne dobru naladu, lebo vedel, ze urobil uplne vsetko co sa dalo.
HAM bol rychlejsi, musel ale prezivat poriadne peklo, a nakoniec ho aj tradicne stasticko neopustilo.
Ked sa bavime o celej sezone, tak su tam dva momenty (a potencialnych az 50 bodov), kedy VER prisiel o iste vitazstvo bez svojho zavinenia, Ak niekto polemizuje o tom, ze HAM ho na vlne svojho ega odstrelil v Silverstone, tak minimalne guma v Baku je jasnych 25 bodov.
Len v Baku mu zas premotivovaný HAM pri reštarte tých 25 bodov ušetril (vrátil späť)...
treba si uvedomiť že VER tieto preteky prehral už v momente keď obul žlté gumy, hrali hop alebo trop... príde SC máme výhodu prezutia čerstvých pneu a šancu na víťazstvo, alebo nepríde a prehráme... logická úvaha a pri motorovej prevahe MER by to takto urobil každý... lenže SC neprišiel, iba virtuálny SC... aj to mu pomohlo, vdaka tomu mu gumy vydržali do 40. kola... VER to vedel že tie gumy nevydržia a prehrá, tak preto išiel hranu, lebo počítal že HAM mu skočí na jeho hrátky a tým sa zvýši pravdepodobnosť race incidentu a HAM pojde do kytek... a v tomto je medzi nimi rozdiel HAM sa minimálne tri krát v poslednej dobe uhol a vdaka tomu má šancu na titul... keby sa VER v Silverstone uhol tiež už by mohol prakticky oslavovať titul...
Tak si myslím, že ON ich neobul... Jeho inžinier (asi aj s prispením Marka a Hornera) o tom rozhodli... Buď, alebo... No, a bolo alebo... Lebo aj HAM tento rok x-krát polemizoval vo vysielačkách prečo také gumy, keď on nechcel, a stratégovia rozhodli...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Bez zltych gum by VER nemal sancu dostat sa po restarte spat na celo a bolo by hotovo. Max aj jeho tym skusaju absolutne vsetko proti zjavnej technickej presile. Dnes siel cely zavod uplnu hranu, bojoval naplno, skusil vsetko mozne aj nemozne a urcite z toho vzinklo aj zopar blbosti. Podobne ako vcerajsie posledne kolo v Q3.
Dobre to povedal Horner, ze je uzasne ako este stale RB dokaze takto tlacit na taky tim ako je MB, ze preto su v MB nervozni a mobilizuju ohromne zdroje. Vsimli ste si ako dnes z MB jacali do vysielacky na MMassiho?
Proste vidno, ze VER isiel cely vikend uplnu hranu. A urobil by to kazdy v jeho pozicii. Ak by to nerobil a prehral by sampionat tak by si to mozno cely zivot vycital. Chapem to, tresty rozdane asi zasluzene, karavana ide dalej.
HAM bol rychlejsi, musel ale prezivat poriadne peklo, a nakoniec ho aj tradicne stasticko neopustilo.
Ked sa bavime o celej sezone, tak su tam dva momenty (a potencialnych az 50 bodov), kedy VER prisiel o iste vitazstvo bez svojho zavinenia, Ak niekto polemizuje o tom, ze HAM ho na vlne svojho ega odstrelil v Silverstone, tak minimalne guma v Baku je jasnych 25 bodov.
nesuhlasim. ale to je jedno. trest za to HAM dostal a nemam preco lamentovat nad jeho vyskou. Mozeme tu lamentovat niekolko stran a neprideme k nicomu, ty budes mat svoju pravdu a ja svoju.
Ale tiez nesuhlasim, ze terminalne stadium pneumatiky, ktora ma este behun je defekt, tak ako to bolo v Baku. Ta pneumatika jednoducho nebola opotrebovana natolko aby praskla bez akehokolvek predchadzajuceho varovania - odhalene platno, pomaly unik tlaku a podobne.
mimochodom, minulu GP a vyhliadky pred Abu Dhabi velmi dobre opisal tento clanok.
https://sport.aktuality.sk/c/ybwenfm/nazor-verstappen-si-v-abu-zabi-pojde-po-havariu-ako-dopadne-neskutocna-sezona-f1/
HAM bol rychlejsi, musel ale prezivat poriadne peklo, a nakoniec ho aj tradicne stasticko neopustilo.
Ked sa bavime o celej sezone, tak su tam dva momenty (a potencialnych az 50 bodov), kedy VER prisiel o iste vitazstvo bez svojho zavinenia, Ak niekto polemizuje o tom, ze HAM ho na vlne svojho ega odstrelil v Silverstone, tak minimalne guma v Baku je jasnych 25 bodov.
Len v Baku mu zas premotivovaný HAM pri reštarte tých 25 bodov ušetril (vrátil späť)...
Navzájom? K tomu sa radšej nevyjadrím, lebo to by boli diskusie na 10 strán...