Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Pozri, nikto tu netvrdí že je H na prd, mnohí si zastávajú názor ako ja, že H2 a H3 naozaj nepatria do terénu ale sú chápané ako prechod od H1 do cestného SUV / najmä H3 už po polnej ceste nedisponuje vlastnosťami ani len Lady NIVY/

Určite sa im za tie peniaze dalo poriešiť niečo iné, i keď sa tak zamyslím že s korbou je dobrý(!) teréňák ťažko zohnať a čo je nevylučite pravdou, že H má super vlastnosti zadnej nápravy( uphill :P ), narozdiel od prednej v klesaní, kde pôsobí tá váha na velké kolesá a fyzika tam potom nie a nie ustúpiť. Prosto sa kolesa rozbehnú k sebe
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 16:40:04
00
dobra terenak s korbou nezozenes,teda okrem LR defender,teda nove japonske haraburdy,nezavisly predok,vzadu tuha naprava a listy,prechodnost ziadna,dlhe ako vlak,

v tom H3 vs. Niva sa dost myslis,jedina brzda H3 je zadok na listoch(neviem rpeco)aj H2 mal uz mechy alebo struny,

ale aj tak,velkostou su viac mene vsetky H velke kravy,takze nejake manevrovanie v lese okrem lesnych ciest... :?:
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 18:51:59
00
:-)
"dobra terenak s korbou nezozenes"
len prečo je potom Mitsubishi L200 asi najrozširenejšie pracovné auto na svete ??
http://www.mitsubishimotors.sk/modely/l200/l200.xhtml
ale myšiaci asi odmietli naSMERovať prezent správnemu členovy výberovej komisie na ministerstve a tak vyhral niekto "kto bol lepší"
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 20:50:41
00
boze robite vedu. obut to do niecoho lepsieho a ked to vies dojdes kam len chces. vsetko zavysi od medzikusu medzi volantom a sedadlom :rock:
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 21:02:51
00
boze ...
ako hlboko sa mýliš :lol:
"medzikus" je iste dôležitý, ALE ... nie je spásou
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 21:08:20
00
presvedc ma o niecom inom
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 21:19:47
00
hlavne za tu cenu sa daju zohnat podobne kusky, resp skoro 2kusy.. ci uz napr od fordu alebo nissan navara..
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 21:21:18
00
boze robite vedu. obut to do niecoho lepsieho a ked to vies dojdes kam len chces. vsetko zavysi od medzikusu medzi volantom a sedadlom :rock:


ehm. nieco ako krizenie naprav a pod ti nieco hovori? pokial ide uz o fakt hustejsi teren tak teda na hocicom to urcite nedas... aj ked treba uznat ze dnesne SUVcka si myslim ze by vela veci na co ani nie su robene dali (a tak si to zrejme aj myslel). ale pokial je velmi narocny teren tak sa pseudooffroad auta nechytaju. a to co by si dal aj s inym autom je sice pekne ale co by z neho potom ostalo si nespomenul - teda po nejakom zbierani napr. prahu asi nikto netuzi.

Z mojho pohladu je fakt autom s ktorym by som sa nebal asi hocico Wrangler. Defik ako mnohi pisu je tiez super ale neviem kolki v nom aj sedeli - to auto sa vnutri sa za 60 rokov snad nezmenilo - imho ergonomia ovladania fakt nulova.
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 21:40:21
00
...inak japoncov mám rád, ale Nisan Navara, X trail; Micina L2oo... a ja neviem ešte aké nepodarky... to je pre správcov parku Jeloustoun. Proste polná cesta vysypaná štrkom, do korby lopatu a lano. Nie pre hasičov!

či už tak, alebo tak mali im nakúpiť Géčka/naozaj ak sa mienime rozprávať o priechodnosti, voľba je štýlová, budí rešpekt, krásne jednoduchá a ostatnými superlatívmi ovenčená/
*v konečnom dôsledku je to jedno, u nás budú mať hasiči naďalej Peugot 307 :rofl: :fubar:
Zobraziť komentár 05.10.2009 - 22:19:25
00
307-ka je referentske vozidlo a nie je pre hasicov, ale pre kancelarskych clovieckov obcas oblecenych v uniforme. Ako LL spravne napisal, bola to statna zakazka a v nej snad este nikdy neuspel najlepsi.
Zobraziť komentár 06.10.2009 - 07:44:16
00
tak neviem ale na l200 a toyotu hilzux smesa vozili na velkej raci na slovenskom pohari a tie auta bez problemov zvladli koplet kazu ziazdovku plne nalozeny hore aj dole takze vpohode aj pre hasicov. ale skuste kuknut FORD www.F650supertruck.com
Zobraziť komentár 06.10.2009 - 09:36:02
00
:rofl: a veď toto zhltne viac nafty, ako ich terajšia naplnená cisterna ... veď to má aj podobné využite.
Zobraziť komentár 06.10.2009 - 14:32:08
00
ked budem velky tak si take kupim ufff
Zobraziť komentár 06.10.2009 - 14:54:50
00
bude s teba velký Shaq O´Neil :lol:
Zobraziť komentár 06.10.2009 - 15:14:35
00
Z mojho pohladu je fakt autom s ktorym by som sa nebal asi hocico Wrangler. Defik ako mnohi pisu je tiez super ale neviem kolki v nom aj sedeli - to auto sa vnutri sa za 60 rokov snad nezmenilo - imho ergonomia ovladania fakt nulova.


Jeep je tiez v poho,dobry motor(ten naftovy 2,8 ci kolko to je),tuhe napravy a konecne ho urobili aj dlhsi...
Def-no,kedze my sme LR rodina,mali sme aj Defa a nemyslim ze to je katastrofa,navyse tento najnovsi model-sice debilny motor 2,4-malo,ale ergonomia atd uz je celkom inde,uz to aj zvnutra vyzera ako tak normalne,

ale teraz by podla na najlepsia volba bol Iveco Massif-jednoznacne naj naj lepsi motor,ale zas ma len listy takze krizenie nic moc

ja by som pozirnikom dal massifa :handshake:

tie japponske zazraky su len pick-upy,pracovne auta , nie terenne ,maju sice redukciu uzavierku,alebo samosvory...ale ramena su ramena a dlhy razvor tiez :^)
Zobraziť komentár 06.10.2009 - 19:11:16
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up