Lokalizácia
Formulár sa odosiela
hocičo dnes kúpiš prejde pár rokov a pôjde to paaa paaa

dobré auta sa prestali robiť už dávno
Zobraziť komentár 22.11.2012 - 23:05:27
00
Rasto, vela ludi DPF filtre po skonceni zivotnosti vymontovava. Vyjde to lacnejsie ako kupa noveho + odpadaju starosti s regeneraciou, auto je sviznejsie...
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 08:29:51
00
...a viac cmudi, ale to je aj tak jedno
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:10:26
00
nečmúdi (viac) a dokonca prejde aj emisnou :-)
(a autá s filtrom treba občas "pretiahnúť" - a je to)
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:16:23
00
presne ako pise LL. Emisnou v pohode prejde. DPF je len kvoli EURU 5 a buducnosti.
A obcas suvislou jazdou na vyssich otackach treba filter vypalit. Aj ked sa regeneruje sam, tak pri castej mestskej premavke treba vypalit filter sam.


Naposledy upravil romanx dňa 23.11.2012 - 09:35:24, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:26:46
00
roman na D-CAT je to ináč ako na ostaných autách tam je na to 5 vstrek odstránenie je problém na D-CAT nechce asi mi to rozpisvať
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:32:15
00
Pripajam sa do benzinovej skupiny. Pre mna ma diesel viac nevyhod ako vyhod. Kedze ak chcem aby mi auto dlhsie sluzilo tak skor ci neskor musim vymenit turbo, DPF filter a vstreky. Niesu to prave najlacnejsie komponenty. K tomu treba do auta liat castejsie (max 15tis km) kvlaitny olej, vychladzovat turbo, vypalovat dlhsou jazdou filter... Zvuk motora na semaforoch je strasny, rovnako ako studene starty a v zime si treba davat pozor na minusove teploty. V Japonsku je tuism diesiel v osobnych autach zakazany a asi vedia aj preco. Za mna teda radzej hybrid ako diesel.
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:32:39
00
baterky paria do forákov :-)
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:33:52
00
rasto: hmm, tak to je nestandard a dost naprd. Mozno by to ale slo preprogramovanim riadiacej jednotky... :-(
Pato02: ty zijes este v 90-rokoch, ked tu spominas zvuk motora na semaforoch, minusove teploty, 1 5000km na vymenu oleja....?
Len na upresnenie, mam tichsi diesel ako hocijaky bezny benzinak.
Ale nebudem sa tu pustat do flameov. Kazdy pohon ma svoje pro a proti
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:41:02
00
tak skor ci neskor musim vymenit turbo, DPF filter a vstreky. Niesu to prave najlacnejsie komponenty. K tomu treba do auta liat castejsie (max 15tis km) kvlaitny olej, vychladzovat turbo, vypalovat dlhsou jazdou filter...


Turbo mozes mat aj na benzine, nie ? Niektore diesel-ove motory DPF filter nemaju, benzinove motory nemaju vstrekovace ?

Olej menim po 10 tis. km aj s filtrami. Olej by sa mal menit pravidelne aj na benzine aj na diesel.

Ono je to cele o tom, ako k autu clovek pristupuje, ak menis veci v intervaloch ako sa maju a jazdis s tym normalne, tak Ti ten motor vydrzi celkom dost.

Pozri na nove benzinove motory, zachvilu z pollitra dostanu 170 koni,trend je zmensit objem a zvacsit vykon, no a co, ze ten motor ide do riti po par tis km ..
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:41:32
00
LL, romanx

chalani neviem no. ja som zase pocul opak o tej emisnej a cmudeni. :?:
ale v klude sa mozem mylit
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:43:47
00
Andrej, fora su toho plne... a niektore firmy davaju aj zaruku, ze auto prejde emiskou.
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:45:18
00
asi budem musiet prestudovat fora. ale tak potom naco ho monutuju do osobnych aut?
len taka otazka. EURO 5 plati zatial len pre nakladne alebo uz aj pre osobne vozidla? (mam v tom gulas)
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 09:54:22
00
http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/automotive/environment/euro5/index_en.htm
Zobraziť komentár 23.11.2012 - 10:04:51
00
DPF filter sa do aut montuje kvoli emisiam aby neslo tolko skodlivych latok do ovzdusia (Co2, NOx). Kedze vsak "vykucahnie" DPF, kat a EGR nieje trestne, tak mozme mat aj normu EURO 7...


Naposledy upravil Peto02 dňa 23.11.2012 - 10:10:26, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 23.11.2012 - 10:10:03
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up