Lokalizácia
Formulár sa odosiela
clanok som cital,dost ma prekvapil kolko problemov maju diesle...no na mojom HDicku zatial nenachadzam nejake zmeny v chovani pri jazde,celkovo je od novoty trochu lenivsi(1,6),hlavne rozbehy,ale je tiez pravda,ze ta 307SW je uz trochu tahsie auto,chcelo by to 2liter...(mam na nom cez 90000km za 2,5roka).Nafta mi zamrzla zatial iba raz-tuto zimu,no slo to bez problemov a po hodinke sa kontrolka prestala svietit.Od leta budem jazdit tak 20000km rocne.
Zobraziť komentár 15.01.2008 - 17:27:21
00
tiež sa neviem rozhodnúť či benzín alebo diesel. Ktorý motor má dlhšiu životnosť pri relatívne správnej starostlivosti? Jazdím len 5000-10000 km ročne, takže tých 100 000 najazdím asi za 15 rokov. Keďže chcem kúpiť ojazdené, ktoré by ma bez nejakej veľkej starostlivosti tých 100 000 km malo vydržať, neviete mi poradiť koľko maximálne najazdených km by mal mať diesel a benzín aby sa mi to oplatilo kúpiť?
Zobraziť komentár 15.01.2008 - 18:33:49
00
turcyk...ked najazdis tak malo, tak jednoznacne benzin ( aspon podla mna )...a kupovat jazdene auto asi jedine vtedy ked bude mat 100tis km a menej ( cim menej, tym lepsie )...no a ako taku zaruku spravnosti poctu najazdenych km budes mat vtedy ked bude k autu aj servisna knizka...
Zobraziť komentár 15.01.2008 - 18:41:44
00
stanovil som si takéto požiadavky, aj keď neviem či všetky sú správne. Okolo 80 000km, servisná knižka, čiže tak ako píšeš, a k tomu prvý majiteľ a skôr priamo od predajcu ako cez bazár. Najväčším favoritom kvôli cyklistike je Ford Galaxy.
Zobraziť komentár 15.01.2008 - 22:09:08
00
ešte napíš pre koľko ľudí a ako sa bude využívať auto.ale nevidím dôvod kupovať také veľké auto len kvôli biku.na to Ti stačí kdejaké kombi, ktoré má nižšiu spotrebu a lepšie jazdné vlastnosti za každých podmienok
Zobraziť komentár 15.01.2008 - 22:13:53
00
Ved kludne staci aj obycajne male auticko so stresnym nosicom na bike. ale jednoznacne si kup benzin. a havne manual a nie automat. tie maju vacsiu spotrebu. benzin je zivsi ako disel. :wink:
Zobraziť komentár 15.01.2008 - 22:18:21
00
2warzone: 307čka má kontrolku zamrznutej nafty? Či palivového filtra? Tie problémy ako píšu ani nemajú diesle, ale skôr turbodiesle. Závady sa netýkajú samotného motora ako skôr tej turbo-nadstavby.

2speedy: nechce sa mi veriť že si už šoféroval automat keď takto píšeš. Nejde o spotrebu, ale o pohodlie a v konečnom dôsledku si myslím, že automat je aj k motoru šetrnejší. Ak ti ide o živšiu jazdu, tak 0,5 l spotreby navyše automatiky ľahko prekonáš aj s manuálom.
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 06:50:33
00
je to kontrolka filtra pevnych castic a vypisalo mi napis antipolution fault,co je porucha cinnosti vstrekovacieho systemu.Pri rannom starte v -12stupnov to bolo jasne...
Ale stejne mi nik neodpisal ohladom vyberu medzi 1.6 Duratorq TDCi alebo 1.6 Duratec 16V :(
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 07:04:30
00
ešte napíš pre koľko ľudí a ako sa bude využívať auto.ale nevidím dôvod kupovať také veľké auto len kvôli biku.na to Ti stačí kdejaké kombi, ktoré má nižšiu spotrebu a lepšie jazdné vlastnosti za každých podmienok

chcem ho totiž využiť aj ako taký menší karavan, kde keď sa vyhodí druhý rad sedadiel je dostatok miesta na pohodlné vyspatie min. 2 ľudí. Mám v pláne prejsť si talianske a francúzske Alpy po trasách Giro a Tour de France etapovým spôsobom a tam ho chcem takto využívať, lebo neviem kde a ako by som každý deň zháňal ubytovanie.
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 07:47:54
00
Ale stejne mi nik neodpisal ohladom vyberu medzi 1.6 Duratorq TDCi alebo 1.6 Duratec 16V :(


Viacerí ťa tu nabádame na kúpu Duratecu.
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 08:07:30
00
Mám v pláne prejsť si talianske a francúzske Alpy po trasách Giro a Tour de France etapovým spôsobom a tam ho chcem takto využívať, lebo neviem kde a ako by som každý deň zháňal ubytovanie.


malý OT ale užitočný, jednoznačne v kempoch, je ich tam more a ver tomu, že bez sprchy, možnosti si oprať spotené oblečenie a teplej večere sa ti ten výlet zmení na nočnú moru. toľko môj postreh. :!:
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 08:21:49
00
giro dik,len mi nejak nejde do hlavy,ze benzinovy motor vydrzi dlhsie...nejak mam vtlcene v hlave,ze tzv.dobre zabehnuty diesel(cca.100tis.km) vydrzi o dost dlhsie :roll: dobre,turbo-dieslovy motor ma svoje problemy,ale benzinove motory su bezproblemove?Ide mi o to,ze to auto budem chciet mat dlhsie ako2-3roky(ktovie kedy zas bude sanca na kupu noveho...)
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 08:26:54
00
To o vydržaní platilo možno o hladkých diesloch. Vydrží asi aj ten turboD, ale s pomerne vysokou investíciou po istom čase. Ja neviem čo také finančne náročné ako turbo môže odísť na benzíne (ale určite sa čosi nájde). Ako vravím, blok motora vydrží, ale tá nadstavba sa po rokoch u turbodieslov v porovnaní s benzínmi podľa mňa predražuje. Píšem to najmä preto, že som videl už kopec starých benzínov, čo mali nejaký ten kilometer nabehaný a stále idú. Moje auto má 5 rokov a už robí problémy, predtým oktávia tiež mala problém s turbom, predtým 406ka, tiež občas vznikla závada na turbe. Nevravím, že tie závady nie sú odstrániteľné, ale ako som už písal, keď ti vypadne turbo pri predbiehaní, máš o zážitok postarané. Toto je v podstate geroyov argument prečo radšej benzín a musím súhlasiť.
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 08:57:30
00
hm,diky miska vah sa naklana...
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 08:59:25
00
Nechcem ťa ovplyvniť zlým smerom, to je moja skúsenosť, niekto iný bude možno nesúhlasiť. Len podotýkam, že vo všetkých prípadoch mali autá najazdených cez 150 tis. km, dovtedy bez problémov. Z môjho pohľadu pri kúpe nového dieslového motoru, budeš mať aspoň tých 150 tisíc kilometrov pokoj.
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 09:04:32
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
cron
keyboard_arrow_up