Lokalizácia
Formulár sa odosiela
myslím, že to aký motor si vyberieš dosť závisí od toho, ako sa bude auto využívať.ak na každodenné krátke vzdialenosti, napr. do práce a tak, tak benzin je vhodnejsi.a skús sa previesť v oboch a uvidíš čo Ti viac sadne
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 09:52:16
00
este giro zabudol uviest,

ze u vacsiny dieslov hlavne tych so silnym krutiacim momentom , napr. silnejsie motorizacie Fordu Mondeo alebo Focusu, odchadza po 130-150tis. dvojhmotovy zotrvacnik

vid citat z auto.trend

Dvojhmotové zotrvačníky

Chronicky zlyhávajú aj dvojhmotové zotrvačníky, ktoré sa začali uplatňovať asi pred deviatimi rokmi. V dôsledku nerovnomerného chodu býva obežné koleso zotrvačníka na vznetových motoroch proti náboju odpružené. To zabraňuje prenosu vibrácií do prevodovky a aj namáhanie silent blokov je menšie.

Tento vynález možno zlepšuje kultivovanosť behu motora, ale najmä pri podtáčaní alebo pri nútenom voľnobehu môže veľmi rýchlo skolabovať. Zničený dvojhmotový zotrvačník dáva o sebe vedieť rázmi pri zmene zaťaženia – napríklad pri radení alebo pridaní plynu. Postupne to dospeje tak ďaleko, že buchot sprevádza každý pohyb plynového pedála. Na nový zotrvačník si pripravte 25-tisíc českých korún.
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 10:54:46
00
Ja som sa uz rozhodol ake bude moje dalsie auto :)

i2.ebayimg.com


Mitsubishi Outlander, Benzinovy 2.0 liter,
v Nemecku ich jazdi kopec prerobenych na plyn. Takze bude
usporny ako diesel bez nevyhod s tym spojenych.

Jediny problem je byrokracia, a sice neviete aky je postup pri dovoze
ojazdenych aut na plyn ?

naprikla takyto
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 11:00:26
00
nerozmyslíš si to ešte?Forester sa tiež robí na plyn :)
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 11:06:51
00
hm,diky miska vah sa naklana...


mal som dve benzinove auta za sebou, radovy 6valec 3,0 objem, najazdene 350.000 km, automat, menil som len sviecky a olej - auta slapali ako hodinky... (spotreba 10l)

samozrejme, ze maly objem benzinu ti nevydrzi tolko, ja som preto zastanca vacsich motorov a benzinovych bez turba, pri mojom style jazdy a jazdeni v meste...
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 11:16:17
00
hm,diky miska vah sa naklana...


mal som dve benzinove auta za sebou, radovy 6valec 3,0 objem, najazdene 350.000 km, automat, menil som len sviecky a olej - auta slapali ako hodinky... (spotreba 10l)

samozrejme, ze maly objem benzinu ti nevydrzi tolko, ja som preto zastanca vacsich motorov a benzinovych bez turba, pri mojom style jazdy a jazdeni v meste...


no s takym 3.0 automatom v meste urcite nespravis pod 12 litrov, aj ked si neuviedol o ake auto ide.

suhlasim s tebou, paci sa mi spolahlivost velkobjemovych motorov na druhej strane, sa mi nechce vyhadzovat tolko penazi von oknom...

preto si myslim ze kvalitne spraveny plyn+velky objem motora by mohol byt optimalnym riesenim.
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 11:36:47
00
Ja som sa uz rozhodol ake bude moje dalsie auto :)

Mitsubishi Outlander, Benzinovy 2.0 liter,
v Nemecku ich jazdi kopec prerobenych na plyn. Takze bude
usporny ako diesel bez nevyhod s tym spojenych.


toto bol najnepodarenajší model od troch diamantov, vyrabal sa relativne velmi kratko a nemal uspech
vrelo NEODPORÚČAM
skus sa poobzerat radšej po niečom inom - problémové auto
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 11:54:40
00
no s takym 3.0 automatom v meste urcite nespravis pod 12 litrov, aj ked si neuviedol o ake auto ide..

ale ano, ale treba mat lahku nohu... :wink: (opel senator - ale doplnim, nie len mesto ale kombinacia)

suhlasim s tebou, paci sa mi spolahlivost velkobjemovych motorov na druhej strane, sa mi nechce vyhadzovat tolko penazi von oknom....

no prave - nadobudacia cena takeho auta je tak brutalne nizka, ze mi to vzdy financne vychadzalo...

preto si myslim ze kvalitne spraveny plyn+velky objem motora by mohol byt optimalnym riesenim.

ja teda plyn ee :(
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 11:55:52
00
... ver tomu, že bez sprchy, možnosti si oprať spotené oblečenie a teplej večere sa ti ten výlet zmení na nočnú moru. toľko môj postreh. :!:

To som mal vyšpekulované tak, že po každom dni zájdem aj v rámci rehabilitácie na nejakú plaváreň alebo kúpalisko a najem sa v reštaurácii. Kedže som tam ešte nebol tak neviem koľko je tam tých kempov a možností na relatívne lacné ubytovanie. Ale ak ich tam je ako hovoríš spústa, tak asi je to Galaxy fakt zbytočne veľké
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 11:58:28
00
2turcyk: a este si opomenul, ze spat v aute nemas kde, lebo je to brane ako campovanie a to je prisne strazene a zakazane - nestoji to za tie problemy, suhlasim s Katkom, campy to riesia... :wink:
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 12:06:09
00
Ja som sa uz rozhodol ake bude moje dalsie auto :)

Mitsubishi Outlander, Benzinovy 2.0 liter,
v Nemecku ich jazdi kopec prerobenych na plyn. Takze bude
usporny ako diesel bez nevyhod s tym spojenych.


toto bol najnepodarenajší model od troch diamantov, vyrabal sa relativne velmi kratko a nemal uspech
vrelo NEODPORÚČAM
skus sa poobzerat radšej po niečom inom - problémové auto


noo, neviem ale vyraba sa tusim od 2003, od 2007 uz 2. generacia
nepodarilo sa mi najst TUV data ohladom spolahlivosti ale neviem odkial mas tvoje informacie,

je to niecim podlozene ? mohol by si to trosku rozviest do detailov, v com je ten model nepodareny ?
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 13:16:12
00
mam doma tri hviezdy a poškuloval som po ňom a kamaratsky mi predajca poradil TOTO radšej nie !!!
mimochodom už sa rok vyrába nový outlander a TO je uplne iná kapusta,
ale jazdene budu ešte velmi drahe a zatial to bolo v europe iba s 2.0 D VW
špičková mašinka
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 15:43:59
00
To o vydržaní platilo možno o hladkých diesloch. Vydrží asi aj ten turboD, ale s pomerne vysokou investíciou po istom čase. Ja neviem čo také finančne náročné ako turbo môže odísť na benzíne (ale určite sa čosi nájde). Ako vravím, blok motora vydrží, ale tá nadstavba sa po rokoch u turbodieslov v porovnaní s benzínmi podľa mňa predražuje. Píšem to najmä preto, že som videl už kopec starých benzínov, čo mali nejaký ten kilometer nabehaný a stále idú. Moje auto má 5 rokov a už robí problémy, predtým oktávia tiež mala problém s turbom, predtým 406ka, tiež občas vznikla závada na turbe. Nevravím, že tie závady nie sú odstrániteľné, ale ako som už písal, keď ti vypadne turbo pri predbiehaní, máš o zážitok postarané. Toto je v podstate geroyov argument prečo radšej benzín a musím súhlasiť.

O turbo sa treba starat. O benzinove viac ako pri naftovom motore ale aj tam netreba na to zabudat, lebo potom nastanu tie problemy.
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 16:25:55
00
mam doma tri hviezdy a poškuloval som po ňom a kamaratsky mi predajca poradil TOTO radšej nie !!!
mimochodom už sa rok vyrába nový outlander a TO je uplne iná kapusta,
ale jazdene budu ešte velmi drahe a zatial to bolo v europe iba s 2.0 D VW
špičková mašinka



kua pri Vas si to auto nikdy nekupim :(

tak uz mi v hre ostava jedine Nissan X-trail ... :(
a ten sa mi moc nepaci....
Zobraziť komentár 16.01.2008 - 16:38:46
00
kua pri Vas si to auto nikdy nekupim :(

tak uz mi v hre ostava jedine Nissan X-trail ... :(
a ten sa mi moc nepaci....

:shock: :shock: :shock: ved to je krasny stroj :P a este vraj super chovanie off-road


Naposledy upravil warzone dňa 16.01.2008 - 16:54:49, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 16.01.2008 - 16:50:06
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up