Lokalizácia
Formulár sa odosiela
skus hladat firmu wesem su to (sice) poliaci ale maju dobre ceny a predáva to aj niekto na slovensku
Zobraziť komentár 12.10.2016 - 22:38:51
01
arrow_leftpol napísal:
:D 140 na dvojke na astre 1.6.....co ti na to poviem, asi len OK ;)

sak sa da :lol:
Rétrograder en 2eme à 150Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 19:55:01
00
klukovka isla do sveta :D
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 20:16:29
00
Viete aká je životnosť motora TSI?

Tak konkrétne môjho je skoro aj 95tkm.
Motor KO. :@ :swear:
Kompresia na jednom válci = 0 (nula) a ostatné válce to majú tiež za sebou - 6,8,10. :n:
Na aute na 95% tankovaný iba shell Vpower.

Však na embečkach sa voľakedy robila na 90tkm GO motora tak sa vráťme k tradícii.

:l: SIMPLY CLEVER :u:
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 20:49:01
03
preto mam japonca atmosferu :-)
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 20:52:12
04
a ja HTP :lol:
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 20:55:52
01
arrow_leftromet napísal:
Viete aká je životnosť motora TSI?

Tak konkrétne môjho je skoro aj 95tkm.
Motor KO. :@ :swear:
Kompresia na jednom válci = 0 (nula) a ostatné válce to majú tiež za sebou - 6,8,10. :n:
Na aute na 95% tankovaný iba shell Vpower.

Však na embečkach sa voľakedy robila na 90tkm GO motora tak sa vráťme k tradícii.

:l: SIMPLY CLEVER :u:

Je jedno co tankujes. Ak s tym jazdis ako s dieslom. Vela ludi si mysli ze ked to taha od 1500 tak je to ok a nakladaju tomu.. potom placu..
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 20:58:24
00
aj na 2,0 TDi motoroch od VW praskali hlavy lebo kazdy to podtacal......
chvalabohu vyrobcovia sa idu vratit k normalnym motorom,.... som zvedavy co z toho bude.....
............... a viem preco drzim svoj Sharan 1,9 TDI, 150ps v dokonalej kondicii :-) .... aj ked ma 10 rokov a 400 000km!!!
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 21:03:54
02
mna kus mrzi, ze ked som zhanal auto nebola ziadna schopna mazda 3 2.0 benzin, zatial musi stacit aj 1,6 :-D aspon ostane viac penazi na bike :-D
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 21:08:32
01
arrow_leftpalo1707 napísal:
Je jedno co tankujes. Ak s tym jazdis ako s dieslom. Vela ludi si mysli ze ked to taha od 1500 tak je to ok a nakladaju tomu.. potom placu..


Ver že to nie je štýlom jazdy, auto vačšinou na dialnici od 2500 ot a viac. Jasne že občas po meste aj 1800 sa pošuchtalo keď nepotrebuješ výkon.
Ja neplačem, ja som zmierený s osudom. Proste ak by motor vydržal ešte asi 500km, tak by aj tak šiel na GO. Žral olej ja šaleny. Ale sa asi už nevedel dočkať nových piestov :)
Len som sa podelil s Vami o skúsenosť.

Proste někde soudrzi z NDR udelali chybu. Konštruktérom nasrať do rúk a dva týždne nepustiť k vode.
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 21:12:20
01
Ide len o to ze ako sa k tomu motoru clovek sprava. Poznam HTP co setrilkom vydrzali 100tkm a stratili kompresiu, podpalene ventily atd. Olej menili podla pocitaca, mysleli si ze cim nizsie otacky tym nizsia spotreba- ako na kamione pred 20 rokmi. A tiez poznam ludi co jazdia normalne s HTP, jedno aka generacia v pohode aj 300 tisic a viac bez poruch. Nie je problem znicit motor aj za menej ako 60 tisic. Dokonca aj menej ako par sekund vid matvej11 :D
Cize ak clovek nie je hovado, nema problem. Hlavne tie egr ventily v nizkych otackach su stale otvorene a ten najvacsi humus ktory pri nich vznika ide rovno z5 do sania aby sa znovu spalil. Lenze nie su otacky nie je teplota. Cize sa to pekne hromadi.
Tak ako ked clovek nesportuje. Cholesterol pekne upchava tepny az pride infarkt :D
No a jedine co rozpusta karbon je motorovy olej. Lenze 30 tisic interval je pre ten olej smrt. Pri tak namahanom motore je aj 10tisic vela. No a olej po smrti sa viac zahrieva, cez odvetravanie sa vyparuje do sania a este umocnuje efekt zanesenia.
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 21:13:56
02
preto davam Long Life a menim po 12-15000km :-D a motor pravidelne prekurim
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 22:16:39
00
arrow_leftTesak napísal:
chvalabohu vyrobcovia sa idu vratit k normalnym motorom,..

Pri benzinoch pridaju k variabilnemu casovaniu/zdvihu ventilov aj variabilnu kompresiu.... :o
https://www.youtube.com/watch?v=UczuQYf2V6Y
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 22:20:22
00
to uz neviem ale niekde som zachytil ze vyrobcovia prestanu s downsizingom a vratia sa k vacsim objemom.... co by mohla byt dobra sprava
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 22:22:19
01
Jasne, to bol k tomu len dodatok, ze aj vacsie atmosfericke motory uz teraz niecim komplikuju (napr. aby splnali emisne normy) a zjavne budu pokracovat.
Zobraziť komentár 24.10.2016 - 22:54:14
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up