Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftTesak napísal:
to uz neviem ale niekde som zachytil ze vyrobcovia prestanu s downsizingom a vratia sa k vacsim objemom.... co by mohla byt dobra sprava

no ale teda žiadna sláva to nebude.. miesto 1,2 sa vrátia možno k 1.6tke, miesto 1L k 1,2 alebo 1,4.. avšak stále to budú nejaké TSI a alternatívy, žiadne atmosféry a na objemy 2L môžme stále len spomínať..
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 07:02:53
00
Niekto by to mohol oznámiť aj inžinierom vo Volve. Oni totiž pripravujú trojvalec do modelovej rady S90 / V90. :-D
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 09:33:45
00
tak to uz fakt bude z toho Lolvo
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 09:51:09
01
no ale mozno to bude nejaky stabilak, 3 valec s objemom 4,5L :-)
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 09:56:07
00
arrow_leftpalo1707 napísal:
Ide len o to ze ako sa k tomu motoru clovek sprava. Poznam HTP co setrilkom vydrzali 100tkm a stratili kompresiu, podpalene ventily atd. Olej menili podla pocitaca, mysleli si ze cim nizsie otacky tym nizsia spotreba- ako na kamione pred 20 rokmi. A tiez poznam ludi co jazdia normalne s HTP, jedno aka generacia v pohode aj 300 tisic a viac bez poruch. Nie je problem znicit motor aj za menej ako 60 tisic. Dokonca aj menej ako par sekund vid matvej11 :D
Cize ak clovek nie je hovado, nema problem. Hlavne tie egr ventily v nizkych otackach su stale otvorene a ten najvacsi humus ktory pri nich vznika ide rovno z5 do sania aby sa znovu spalil. Lenze nie su otacky nie je teplota. Cize sa to pekne hromadi.
Tak ako ked clovek nesportuje. Cholesterol pekne upchava tepny az pride infarkt :D
No a jedine co rozpusta karbon je motorovy olej. Lenze 30 tisic interval je pre ten olej smrt. Pri tak namahanom motore je aj 10tisic vela. No a olej po smrti sa viac zahrieva, cez odvetravanie sa vyparuje do sania a este umocnuje efekt zanesenia.


lenze presne o tom to je: kupis auto, jazdis, nerozumies tomu a logicky ani predajca ti nebude hovorit ze pocitac kaze radit aj vtedy ked radit nesmies a pod. vacsina ludi v mojom okoli ide autom raz za 3 mesiace na rovnu cestu mimo zapchu a mestku premavku. olej aj v 4-5mesacnom aute som videl cierny jak uhlie (benzin). mne trvalo strasne dlho napr., odnaucit zenu radit podla pocitaca. ludia podtacaju motory, same studene starty a na rovnu cestu sa skoro vobec nedostanu. plus tie long life oleje mne osobne vobec nesedia. niesom expert ale neexistuje ze auto ktore jazdi v ba zapchach moze 2roky fungovat na oleji.. to podla mna nemoze ani trochu byt zdrave pre motor. a este ked ma turbo to ani nehovorim.
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 10:24:27
01
tak ono long life nemusi nustne znamenat ze ho netreba menit kazdych napr 5k km ale ze ma aj nejake uzitocne primesi, napr. co som videl tak olej od rovnakeho vyrobcu s rovnakou vahou, "ne-longlife" olej motor zral a longlife uz nie (valvoline max life)
aj ked je mi jasne ze tam nezainteresovany uzivatel supne long life na radu technika a 50k km ten olej trapi lebo je to longlife... :tmi:
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 11:01:24
00
pol roka jazdim na novom aute a cuduj sa svete ono to normalne jazdi. nemusim riesit ***** vyrobcov. dva ventily na valec a fajka zhasla :D
rychlo sme si na seba zvykli zatial cez 6000km bez poruchy a vela vela zazitkov a srandy ;)

Prílohy:

Máša.jpg
Máša.jpg 148.89 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 25.10.2016 - 12:45:18
010
v zakrutach nevyteka palivo cez otvor nadrze ked je plna?
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 12:47:14
00
zatial nie. asi jazdim pomaly v zakrutach :lol:
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 12:52:43
00
arrow_leftmatvej11 napísal:
pol roka jazdim na novom aute a cuduj sa svete ono to normalne jazdi. nemusim riesit ***** vyrobcov.

Nie je montaz LPG do toho auta povinna zo zakona? :)
Lada je Renault-Nissan skupina, ***** cakaj v dalsej generacii.
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 13:01:20
00
maju robit staru a novu generaciu sucasne pre pripad ze by rusky trh novu neprijal
aspon take cosi pisali niekde na pravde
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 13:54:29
00
Palo TT mam tam aj LPG. ved to uz ma aj EURO6-tku. ale kde ju merali to neviem :lol:
najblizsia EK bude zaujmava...
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 14:37:40
01
Otázka ktorou som sa nejaký čas zaoberal, že kto je cielovka na kúpu Lady je týmto zodpovedaná. Rusák Matvej! :)
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 14:42:13
01
Mna mozes tiez pridat do zoznamu :) Nemal by som problem kupit napr. toto
http://auto.idnes.cz/lada-largus-cross-0zo-/ak_aktual.aspx?c=A150211_162645_ak_aktual_fdv
len sa to k nam nedovaza.
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 14:49:27
01
Nemôžem ťa dať do zoznamu keďže je točisto v hypotetickej rovine! :) Dacia Logan MCVee je dobré pracovné a firemné auto.
Zobraziť komentár 25.10.2016 - 14:57:06
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up