Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Preto je tam termostat. Kým sa voda nezohreje vo vnútornom okruhu motora, termostat ju nepustí na vonkajší okruh, čiže chladič. Preto zakrývanie chladiča kartónom a všelijakými hovadinami je blbosť. Roletu, akú spomínal Bikerjoring, mali aj Š1203 a rôzne modifikácie TAZ.
Zobraziť komentár 11.12.2016 - 16:00:21
02
Ono najvacsim problemom elektromobilu je prave to kurenie v zime a v lete zase klima. Cize na celorocnu prevadzku je lepsi hybrid.
Zobraziť komentár 11.12.2016 - 16:08:18
00
arrow_leftLL napísal:
Izzy68
zahmlievanie ... nemáš v aute náhodou prílišnú vlhkosť ?
skús dať do auta (na prístrojovku) večer mačaciu podstielku (napríklad zabalenú do starej ponožky)
ta by mala auto zbaviť vlhkosti (keď "stvrdne" treba ju vymeniť) ak nevieš občas zaparkovať niekde v o vykúrenej garáži a vysušiť interiér

toto by som mohol vyskusat. Akurat auto pouzivam raz za tyzden, niekedy 2. Dnes detto, medzimesto bez problemu, most VSS uz sa to lepilo zdnuka, tak vonkajsi okruh na bomby, aby som aspon krizovatkou presiel. Vysusit interier moznost nemam, ale tuto macaciu vec vyskusam. Auto je velke, mozno prilozim aj macku :-D
Zobraziť komentár 11.12.2016 - 18:19:20
00
Izzy68
neviem aké je auto staré, ALE,
ak má, určite vymeniť peľový filter a vyčistiť komplet nasávanie, ale aj výduchy kúrenia, nájde sa tam toho hodne, hlavne v staršom aute, lístie, parkovacie lístky a aj iné "zaujímavosti"
:-)
Zobraziť komentár 11.12.2016 - 20:11:53
00
na fabii sdi som pred chladic kazdu zimu daval 2cm polystyren. bol to kazdorocny ritual aj po vymene termostatu. Niva mi pustila ventilator aj pri -2° v zapche. ludia sa aj obzeraju sem tam ono to huci ako ked vrtulnk vzlieta :lol:
Zobraziť komentár 12.12.2016 - 09:33:29
03
arrow_leftHosť napísal:
to by bolo docela absurdné keby mal elektromobil bufíka na kúrenie :D nejaké odpadné teplo by malo vznikať na elektromotore, ale to bude málo a asi nevyužiteľné... v rámci tej pseudoekológie by ma mať kachle na biomasu :D

ani nie
https://imhd.sk/ba/galeria/update/10533/28-11-2016-naftovo-elektricky-sor-ebn-11?
Zobraziť komentár 12.12.2016 - 11:34:10
00
arrow_leftLoser napísal:
Preto je tam termostat. Kým sa voda nezohreje vo vnútornom okruhu motora, termostat ju nepustí na vonkajší okruh, čiže chladič. Preto zakrývanie chladiča kartónom a všelijakými hovadinami je blbosť. Roletu, akú spomínal Bikerjoring, mali aj Š1203 a rôzne modifikácie TAZ.


viem, viem, všetky na "F" :lol: ale napr. citrón to má takto:
Hdi vytvářejí velmi málo odpadního tepla a tak i prohřívání příslušenství a převodovky se pomoci tohoto krytu urychlí. Tyto kryty jsou standardně dodávány pro země jako Švédsko, Dánsko, Finsko, Rusko a další.

http://www.citroeny.eu/zimni-stity-na-masku/zimni-stit-pro-nove-c4-picasso-technospace-original-citroen.html
Zobraziť komentár 12.12.2016 - 16:08:04
01
Moj Ford (ak to tak mozem nazvat) ma kvoli tomuto prihrievac. Mondeo malo nieco podobne - jednoduchsie, ale nikto nevedel povedat ci a ako to funguje. A pri -18 som si mohol vybrat, ci chcem kurit, alebo zohriat motor.
Zobraziť komentár 12.12.2016 - 16:13:18
00
arrow_leftHosť napísal:
viem, viem, všetky na "F" :lol: ale napr. citrón to má takto:
Hdi vytvářejí velmi málo odpadního tepla a tak i prohřívání příslušenství a převodovky se pomoci tohoto krytu urychlí. Tyto kryty jsou standardně dodávány pro země jako Švédsko, Dánsko, Finsko, Rusko a další.

http://www.citroeny.eu/zimni-stity-na-masku/zimni-stit-pro-nove-c4-picasso-technospace-original-citroen.html


tak nejak, nejde len o zakrytie samotneho chladica, ale idealne zamedzit co najviac pristupu studeneho vzduchu pod kapotu koli oleju. ak nemas v aute budik na olej tak motor dostava dost na prdel ked sa riadis len budikom na vodu. v tomto pocasi okolo 5°C, mam na mazde vodu zohriatu na 85° behom 2km, olej je ale zohriaty na prevadzkovu teplotu az po 10-15km pri vytacani len do nejakych 3500 otacok. V lete je olej zohriaty nez vyjdem z mesta.
Zobraziť komentár 13.12.2016 - 08:34:08
01
Jazdím teraz na Fabii 1,4 r.2002. Rozblikala sa mi červená kontrolka stavu chladiacej kvapaliny. Dolial som G12 ako bolo treba ale neprestalo to. Po každom starte sa po par sekundach rozblika a trikrat zapipa a zostane blikat. Nie som mudrejsi ani po precitani manuálu. Vie niekto co by mohlo byt zle? Dano5?
Zobraziť komentár 16.12.2016 - 22:34:54
00
astro netecie ti niekde ta chladiaca kvapalina? respektive nemas to cidlo snimania hladiny nejak zaoxidovane?
Zobraziť komentár 16.12.2016 - 22:48:48
01
Robi to aj fotrikovi a podla toho co mi hovoril je to vraj nejaka chyba riadiacej jednotky a ze by ju bolo treba vymenit. Este aj palivomer mu blbne - neukazuje stav casto. Ale neriesi to a jazdi. Vplyv na funkcnost auta to nema.
Zobraziť komentár 16.12.2016 - 23:20:38
00
Ale červené blikajúce svetielko na palubovke lezie dosť na nervy.
Zobraziť komentár 16.12.2016 - 23:32:19
02
prelepiť niečim :D to sa moc od š120 neposunuli, tam svietilo vkuse niečo ako vianočný stromček, hlavne rezerva tam bola veľmi vtipná... ale zasa funfactor toho zadnohrabu mal niečo do seba
Zobraziť komentár 17.12.2016 - 00:01:28
02
Mal som ju od mojich 18- stich, v poslednej dobe dlhšie mám chuť si opäť zajazdiť na takomto ozajstnom aute, bez všetkých tých elektronických barličiek, proste karburátor, podvozok a riadenie, ktoré Ti prenesie okamžitú odozvu, na ktorú musiš okamžite reagovať, ( lebo ináč si v prdeli :) )
Zobraziť komentár 17.12.2016 - 00:26:42
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up