Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ekektromobil je super vec ak to beries ako cisto mestske/primestske auto (druhe do rodiny) a mas kde nabijat.
Zobraziť komentár 31.10.2017 - 16:50:07
03
na elektro auta uz narazilo norsko a zastavuju resp obmedzuju dotacie.. nemaju kapacity na realne nabijanie pri tom mnozstve ktore tam dosiahli..
jasne ze diesle nezmiznu, priorita je dostat ich z civilizacie na okraj (je ine lod uprosted oceanu a naftak v centre mesta s pesim ruchom)
Zobraziť komentár 31.10.2017 - 17:27:10
01
ja nevidim rozdiel medzi lodou v oceane a naftakom v meste.
V oceane nie je zivot? chceme dostat naftaky z civilizacie? posunieme ich k inej forme zivota? :?:
raz nas to aj tak dobehne a vrati sa to ako bumerang...
Zobraziť komentár 31.10.2017 - 17:46:37
05
rybam sa tie mikrocastice nedostanu vdychnutim do pluc ako ludom...co urobia napadane do oceanu netusim, ale momentalne problemom dieslov je prave to cmuchanie vyfukovych plynov ludmi. Co ocenia hlavne cyklisti lapajuci po vzduchu v predizlovanych uliciach...
Zobraziť komentár 31.10.2017 - 18:08:44
00
arrow_leftJezus napísal:
Nemaju. Moderne diesle maju mensie emisie ako stare. Akurat ze ich nemaju mensie o tolko, aby v kazdej situacii vedeli plnit prisnejsie Euro normy. A ano, maju mensie pevne castice, ale na tie je filter. Ale tak ci tak diesle strasne smrdia a maju väcsie emisie ako benziny. V mestach by ich mali zakazat. Len Dopravny podnik Bratislava ide s dobou a nakupil 90 novych dieslovych autobusov. :D

S dieslami to je to inak, oni plnia emisné limity, ale iba preto lebo sa merajú hodnoty čo sa merali niekedy pred 20 rokmi a to čo sa nemeria - čo je škodlivé sa niekolko násobne prekračuje (preto bol aj problém v USA). Nemeria sa to čo by sa merať malo.

Presne preto sa výrobcovia bránia novej metodike merania emisií (platí od roku 1996 = teda vyše 20 rokov), lebo to auto čo dnes plní trebárs Euro 6 by podla novej metodiky merania padlo do Euro 4

Keby boli benzináky také škodlivé pre ovzdušie ako tu niekto spomenul tak ich v USA či JPN nie je drvivá prevaha. To len tu v europe sme tak blbý že si tu smradíme sami sebe a ešte sa tvárime ako velmi ekologické autá máme.
Za všetkým sú peniaze, lebo sa tu vyrobí tolko áut že to ťahá ekonomiku nejednoho štátu. Takže klapky na oči a tvárme sa ako sú tie diesle ekologické
Zobraziť komentár 31.10.2017 - 18:26:48
00
Asi tak. Preco je v EU pre diesel ina norma ako pre benzin? Ked je to svinstvo z dizlu, tak to zrazu akoze nie je skodlive? :D Diesle su dobry biznis pre automobilky, drahsie na vyrobu, drahsi servis, vsak sa aj ich pekne predalo vdaka srotovnemu...
Zobraziť komentár 31.10.2017 - 18:41:42
00
arrow_leftivko1 napísal:
Kachle od Subaru? :rofl: :rofl: :rofl:
To skôr vyžaduje majiteľa čo má odložených 5000€ na druhý motor pokial to nie je aspoň rv2012


no vidis...a presne tento tvoj koment ma presvedcil v tom ze to auto mam pripadne vymenit predajcovi ako protihodnotu za nove, spokojne na nom pojazdit minimalne dalsich 5 rokov alebo ho radsej podarovat niekomu z rodiny...lebo presne na taketo "kecy" a vymrvacky od pripadnych zaujemcov by som nemal nervy, naladu a ani cas :)

btw, poznas osobne niekoho kto kupil nove Subaru ( kludne aj starsie ako rv 2012 ), normalne na nom jazdil ( tz nemylil si ho s rally specialom alebo V3S-kou ), pravidelne ho servisoval a klakol mu motor? Lebo ja nie a dokonca som o takych ani nepocul. A to poznam dvoch ludi co maju kachle rv 2010 a 2011 a obaja maju na tych autach najazdenych vyse 200tis km bez najmensich problemov ( len samozrejme obaja splnaju vyssie spomenute kriteria ) ;)
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 01:17:23
00
tie motory boli skutočne problémové,väčšinou ročníky 2007 - 2009,niektoré sa zadreli už po menšom kilometrovom nájazde:
http://www.auto.cz/subaru-ma-problemy-zivotnosti-dieseloveho-boxeru-71724
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 07:13:40
00
arrow_leftmatt napísal:
no vidis...a presne tento tvoj koment ma presvedcil v tom ze to auto mam pripadne vymenit predajcovi ako protihodnotu za nove, spokojne na nom pojazdit minimalne dalsich 5 rokov alebo ho radsej podarovat niekomu z rodiny...lebo presne na taketo "kecy" a vymrvacky od pripadnych zaujemcov by som nemal nervy, naladu a ani cas :)

btw, poznas osobne niekoho kto kupil nove Subaru ( kludne aj starsie ako rv 2012 ), normalne na nom jazdil ( tz nemylil si ho s rally specialom alebo V3S-kou ), pravidelne ho servisoval a klakol mu motor? Lebo ja nie a dokonca som o takych ani nepocul. A to poznam dvoch ludi co maju kachle rv 2010 a 2011 a obaja maju na tych autach najazdenych vyse 200tis km bez najmensich problemov ( len samozrejme obaja splnaju vyssie spomenute kriteria ) ;)

Vieš čo je najväčšia sranda? Že aj na SK Subaru klube nenájdeš že by niekto riešil rozbitý kachlový motor, nikto nikdy nemal problém, akurát na internete sa "potichu" objavujú ponuky kde je motor KO a auto má SK papiere...
Sranda že...
Impreza motor KO http://www.imagehosting.cz/images/imprezqcq.jpg
Forester motor KO http://www.imagehosting.cz/images/foresterkl.jpg
Mám tých prinscreenov viac ...
Trebárs další po výmene motora http://www.imagehosting.cz/images/outbacwvw.jpg
Alebo stačí zbehnúť na nemecký mobile.de, nastaviť filter na dieslové Subaru a iba poškodené autá a potom spočítať kolko tých áut má motor KO a kolko z nich je poškodených haváriou. Ked to vypluje 50ks áut tak 40 bude mať motor KO
Bárs sám mám Subaru tak nemám problém povedať že boxer diesel je na prd a ako jazdenku to kúpi len blázon
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 07:56:30
00
Keď som bol na testovacej jazde s Levorgom, sám predajca mi povedal že by zákazníkovi naftové Subaru neodporučil, ale ľudia si ich kupujú.
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 08:08:37
00
arrow_leftJezus napísal:
To nie je ziadna legenda. Staci ked nastartujem na dvore E-cko ze ho idem posunut a dovidenia. Ja ten smrad dieslov proste neznasam. Smrad benzinov mi nepride taky neprijemny. Ale samozrejme to je irelevantne ako to smrdi. Podstatne je, ze ak to ma DPF, tak je to celkom OK. Ak nema, tak to je humus...

DPF smrdi niekedy este horsie nez bez neho. A kazdy diesel zacne raz smrdiet.
Mne vzdy auto smrdelo najviac ked som jazdil v meste kratke trasy. A nezmizlo to pokial som ho neprebehol po dialnici. Asi sa ten studeny kat aj filter zanasa naftou a potom to pachne pokial sa to nevypali.
A potom samozrejme opotrebovane vstreky dokazu robit zazraky.
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 08:18:47
01
Ešte by sa patrilo dodať, že "smrad" nie je kritérium škodlivosti pre zdravie. Ak nasmradíte na WC, to neznamená, že tam je čokoľvek nezdravé (kým vás z toho netrafí šľak). Až keď použijete "voňavý" sprej plný benzénových zlúčenín, potom sa začnite báť.

Skutočne škodlivé veci nemusia mať vizuálne ani olfaktorické prejavy. Bolo by zaujímavé pozrieť sa aj na to, či prachové častice z odratých pneumatík a brzdových obložení nemajú ešte horšie dôsledky, ako výfukové exhaláty, ale to už sme niekde inde.
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 08:55:04
04
arrow_leftJezus napísal:
Neuveris, ale niektori su schopni si to uvedomit. A dokonca si vedia uvedomit aj to, ze nakladna lod nedymi v centre mesta vedla pesej zony, kde sa pohybuju ludia. A elektraren tiez nie. ;)


Jezus a to je presne ten pohlad tych eco fanusiikov... v meste to nemas ale to ze je to okolo to ta uz nezaujima..... a ovzdusie sa nam nahodou nemiesa? teda aj tie mikrocastice.... ako tu uz bolo raz napisane.. e-auta su slepa cesta, vzhladom na energie.... momentalne fajn do mesta, kym budu dostatocne kapacity na nabijanie a vyrobu energii, velky problem je tiez v mestskych trafostaniciach cez ktore nabijaju auta... nebudu to kapacitne zvladat a budu sa musiet prerobit/ prestavat.....

https://www.cas.sk/clanok/115429/15-najvacsich-lodi-znecisti-zivotne-prostredie-viac-ako-vsetky-auta-sveta/

lto a aky motor potom maju? benzin ? atomovy? vodik?:D https://korzar.sme.sk/c/4470155/emma-maersk-je-najvacsou-lodou-na-svete.html diesel: Na pohon lode slúži 14-valcový vznetový motor typu 14RT-flex96c
ja som nasiel iba stary dobry diesel....
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 09:37:26
00
Rumakk a to si kde na to prisiel, ze vznetovy motor = dizlovy ? moje nervy ...
dizel je len jedno z mnohych paliv, ktore mozu sluzit na pohon vznetoveho motora ...
lode nepouzivaju ako palivo dizel, ale vacsi sajrajt, tusim mazut alebo nieco podobne
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 09:50:05
00
vlastoch https://sk.wikipedia.org/wiki/Vznetový_motor

Vznetový motor je piestový spaľovací motor, v ktorom sa zmes paliva a vzduchu zapaľuje pôsobením vysokej teploty vzduchu stlačeného v pracovnom priestore motora. Najčastejšie ide o naftový motor (palivom je nafta) ktorý sa nevhodne označuje ako Dieselový motor

Vznetové motory podľa paliva[upraviť | upraviť zdroj]
plynový motor - palivom je plyn, najčastejšie stlačený zemný plyn (CNG)
naftový motor - palivom je motorová nafta, najčastejší zástupca vznetových motorov
dvojpalivový motor - palivom je plyn, alebo nafta


OK,, ak berieme este plyn....
Zobraziť komentár 01.11.2017 - 09:54:28
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up