Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftscarinko napísal:
Tiez myslim ze je to blbost. Jazdievam s fabiou 1.2 tsi po dialniciach a pri tacho 137 to zerie cca 7L/100km.

.
.
arrow_leftscarinko napísal:
Preto nechcem nic od VAG, raz sa zobudis a nemas auto.


WUT? :!:
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 09:31:47
00
Co sa kradne je prevazne na suciastky, len ninimum ide do ruska. Staci si pozriet v spravach ked sa policajti chvalia s odhalenim autickarskeho brlohu. Je tam viac dielov ako vo fabrike. ;)
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 09:32:26
00
arrow_leftastro napísal:
WUT? :!:

Nem moje :)
Preto pisem ze jazdievam because priatelkyne firemne pouzivane aj na sukromne ucely. Na svojom som nemal minuly rok dialnicnu znamku tak som soferoval tu blbu fabiu. Na ceste to skace jak splasene 🐔.
Ja mam i30.
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 09:51:51
00
I30 je oproti tomu uplne ina liga...od priestoru v kabine az po vybavu/ cenu :)
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 11:04:11
00
Tuším je i30 najlepšie auto v galaxii. :)
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 11:10:03
04
Ale jeden misov kamarat mal i30.... ved to doplni on sam. :lol:
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 11:36:55
05
fakt neviem prečo by mal každý chieť ochtávku .... alebo keďže ja som chcel kombi strednej triedy tak povedzme superb ... no ja som radšej kúpil toyotku a silno som zvažoval ešte mazdu
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 12:04:21
01
v i30 som sa viezol.... v interieri je strasne citit tu lahkost a lacnotu toho plastu... aj z vonka samy plast.... ale na druhu stranu ma to auto neuveritelny odpich a je tiche....
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 12:32:19
00
nekpoval som ju novu ale 3rocnu za necelych 8k so 40k na tachaci. Ochcavku s 1,2tsi za 14k? :lol:
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 12:40:51
00
Toto ma vždy zaujímalo, čo to znamená, že cítiť tú ľahkosť a lacnotu plastu. Je to menej pohodlné, má to kratšiu životnosť alebo čo? Nie som nejaký autičkár, autá beriem ako krabice na presúvanie tak to asi tak nevnímam.
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 12:44:54
01
tiez neviem, ja tam nic necitim, niktore drahsie modely mavaju makcene plasty ale nezaznamenal som ze by to malo "vlyv na funkci rostlinare" :)
mam 1.6 hladka atmo bez turba a bez priamovstreku, 93kw/126k, ked som u kupoval vyzerala ako keby zisla prave z linky
https://photos.app.goo.gl/alOku6soc1doZEuW2
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 12:48:55
00
arrow_leftHosť napísal:
Toto ma vždy zaujímalo, čo to znamená, že cítiť tú ľahkosť a lacnotu plastu. Je to menej pohodlné, má to kratšiu životnosť alebo čo? Nie som nejaký autičkár, autá beriem ako krabice na presúvanie tak to asi tak nevnímam.


vo favorite si sa viezol? to je taký typický príklad šitného interieru, keď prejdeš po nerovnosti a celá palubka zaškrípe
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 13:02:26
00
Korejci sa dost zlepsili.. ale stale je v tych autach citit tu ich divnu kulturu. V ceedke nic nie je na svojom mieste. Zvyknut sa na to da len clovek nemoze presadat do inych aut. To co clovek usetri pri nakupe strati na predaji kedze korejci si nedrzia cenu.. takze to je prast ako uhod. V stingerovi by som sa vsak zviezol:)
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 13:08:36
00
arrow_leftscarinko napísal:
tiez neviem, ja tam nic necitim, niktore drahsie modely mavaju makcene plasty ale nezaznamenal som ze by to malo "vlyv na funkci rostlinare" :)
mam 1.6 hladka atmo bez turba a bez priamovstreku, 93kw/126k, ked som u kupoval vyzerala ako keby zisla prave z linky
https://photos.app.goo.gl/alOku6soc1doZEuW2

ta foto s cabriom to zachranila :-D
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 13:10:45
00
Prvá generácia i30tky bola práve robená low-cost, vnútro jak keby vyrobené z recyklovaných téglikov z jogurtov, druhá gen. o poznanie hodnotnejšia, no a aktuálna tretia je už plne porovnateľná s koncernovou konkurenciou.
Zobraziť komentár 06.02.2018 - 13:30:45
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up