Vivat Bikeri,
ja vam viem, keď máš V-brake - nie je čop riešiť! Alééééé - nie je to jednoznačné. Originál, bez ohľadu na značku, je super v každom počasí ... až ma nahnevalo kupovať stále nové brzdové špalíky, tak som pristúpil k radikálnemu riešeniu, a lá "A je to". Z gumenej rohože som vystrihol nové, chemoprén silolep to istí. Kámoši hovorily, to ti nezabrzdí, lep to nudrží ... No, mali ste vidieť, čo som na tom bajku jazdil, fajne dolekopce a brzdy? HM, tažko opísať pri pohľade na ne. Ale keď keď si potreboval zabrzdiť, džina z láhve púšťať netrebalo, brzdilo lepšie ako kotúč! Verte, aj pri minimálnej rýchlo vás dokázala prehodiť! Za sucha nemali páru, aj opotrebovanie bolo v norme. Ako všetko na svete, aj tieto brzdy, však mali drobnú chybičku. Mali strašne zlý pocit, keď sa trochu omokreli. To vám bola radosť! Ani za svet nechytali, aspoň predná nie. Ani po 50-tich metroch. So zadnou to bolo lepšie. Tá aspoň zaberala na takých 43% (Zrejme iná zmes. Treba otestovať.). Si predstavte, idete po zasneženej a zladovenej ceste dolu kopcom, po stranách jarky, akoby ta Boeing pristál a ty sa potom aspoň mihalnicami, ako vzdušnou brzdou, snažíš spomaliť naberajúcu rýchlosť svojho bajku

)
Ale nedám na ne dopustiť. Dobré boli(v lete), vylepši materiál obloženia a ic ho, respa bikuj ho...
Neberte toto ako recept, jednoducho príbeh zo života
