Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ono to palivo aj nieco vazi, takze vozit stale plnu je ako vozit v aute zbytocnu zataz. Ale napriklad co sa tyka jazdnych vlastnosti je lepsie vozit plnu. Prispieva to k lepsiemu rozlozeniu vahy.
Ja vzdy tankujem od rezervy do plna. Nemusim tak casto stat na pumpe a tych par deci na spotrebe ma netrapi.
Zobraziť komentár 08.01.2017 - 12:49:07
00
arrow_leftscart335 napísal:
Risk už je jazdiť tak pravidelne. Palivo je v tomto prípade aj chladivo pre čerpadlo. A pri starých autách sací kôš musí plakať aké sračky musí filtrovať.
Ak človek jazdí pravidelne a auto využíva denne nevidím zmysel jazdiť pod 1/4 v nádrži.


Zial ta asi sklamem, ale toto je len obyčajný mýtus. Viem o com hovorim, som z viacgeneracnej rodiny automechanikov.
Zobraziť komentár 08.01.2017 - 13:09:53
00
Tak potom čo mechanik tak iný názor :)
pre mňa za mňa nech si každý tankuje za 5€ a jazdí stále na "hladnom oku". moje skúsenosti sú rovnaké ako som napísal a za tým si stojím.
Zobraziť komentár 08.01.2017 - 13:18:00
00
Ja s tym mojim youngtimerom jazdim vzdy az po rezervu a tankujem po vypnutie pistole a poslednych par tankovani pridavam aj VIF Superbenzin. Minimalizujem tym zostatkove stare odlezane palivo aj skodenzovanu vodu a zaroven aj mam slusne presny odhad realnej spotreby, kedze sa relativna chyba merania rozklada na maximum litrov. Tankovanie za 10 eur a pod. som nikdy nechapal, ved ked nemam peniaze na palivo, tak mi je aj to auto zbytocne. :) Btw. na 47 litrovu nadrz benzinu robim 700 az 850 km podla situacie. Keby som sa velmi snazil, resp. by som siel taku dlhu trasu mimo miest, tak v lete za idealnych podmienok mozno aj tych 900 dam.
Zobraziť komentár 08.01.2017 - 20:35:46
00
Posledný mesiac za viac ako 20€ netankujem.

(Tankujem do plna - keďže mi odišli gumičky na vstrekovačoch a ak mám v nádrži menej nafty, tak mám problém so štartovaním :-) )
Zobraziť komentár 08.01.2017 - 21:29:21
00
Miláčkovia, pekne poprosím o radu.
Po týždni som išla svoju berušku naštartovať, trochu zakašľala ale nakopla :inlove:
Tak som si ju pekne oškrabala, sadla do nej že sa prevezieme, ale zasvietil mi na palubovke volant (posilovač riadenia) a nedal sa mi otočiť, čo fčuľ? Fabia 1,4 benzín :wasntme:
Ďakujem
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 12:14:51
00
Bohužial ti neviem poradiť, ale klasická informatická, skúšal si to zapnúť a vypnúť ? Tj. klúčik zo zapalovania a ešte raz naštartovať.
Volant sa nedá otočiť znamená zamknutý, alebo nefunguje posilovač ? Keď sa do toho trochu oprieš, tak by sa mala byť schopná pohnúť kolesami aj bez posilovača.
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 12:27:06
00
Znova nastartovat si skusala? Mne to fabka obcas robila lebo som mal vadny senzor natocenia volantu. Ale na tejto motorizacii zvykli casto odchadzat posilnovace, takze moze byt ze je mrtvy. Oleja je v nom dost?
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 12:28:04
00
Bála som sa naštartovať druhý krát, aby som si baterku neodpálila úplne :tmi:
A dostatok oleja? Mám pozrieť olej klasicky ako vždy či niekde inde, kedže sa jedná o posilovač? Viem smiešne, ale ja sa tomu naozaj nerozumiem :tmi:
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 12:47:58
00
Inde, nadrzka ktora ma volant na vrchnaciku.
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 13:25:39
01
Alebo snimac natocenia volantu alebo servo. Tiez ma tym fabka kedysi potesila, ale az po 15 rokoch prevadzky. Dokonca ani autorizovany servis nevedel urcit co z toho to je a ponukol sa objednat najprv snimac a ak by to nepomohlo servo (ale snimac chcel preplatit tak ci tak). A kedze to lacne nebolo, kupil som obe veci pouzite z netu aby som nezdvojnasoboval cenu stareho auta novymi suciastkami. Nakoniec to bolo servo (nieco taketo) kedze prve fabie ho vraj mali umiestnene dost nevhodne a po case povolili tesnenia a dostala sa tam do elektroniky voda a bolo vymalovane.

A k tomu oleju: Hlavne sa nesnaz kupit olej 710 (sedemstodesiatku) :D ;)


Naposledy upravil Minikin dňa 09.01.2017 - 13:36:57, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 09.01.2017 - 13:29:31
00
asi to zblblo,pri štarte v tej kose padlo napätie,diagnostika to vyhodnotila ako chybu,skús zohriať motor zvýšenými otáčkami na mieste,potom vypni a o chvílu naštartuj,servo by malo nabehnúť-nádobka na olej je vo Fabii 1. generácie je za lavým predným svetlom,pod baterkou-prístup velmi zlý,ak si dobre pamätám,pri kontrole oleja musí ísť baterka von(zlaté české ručičky konštruktérske ...)
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 13:35:48
03
arrow_leftmatko001 napísal:
Inde, nadrzka ktora ma volant na vrchnaciku.

alebo aj zelený vrchnák na nádrži...
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=810&t=1105297
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 14:50:18
01
idealne na -15° teplôtky :-) škoda no škoda :-)
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 14:52:09
00
arrow_leftmartinapb napísala:
Miláčkovia, pekne poprosím o radu.
Po týždni som išla svoju berušku naštartovať, trochu zakašľala ale nakopla :inlove:
Tak som si ju pekne oškrabala, sadla do nej že sa prevezieme, ale zasvietil mi na palubovke volant (posilovač riadenia) a nedal sa mi otočiť, čo fčuľ? Fabia 1,4 benzín :wasntme:
Ďakujem

Toto robia fabie ked je vybita baterka. Riadiaca jednotka odpoji niektore spotrebice. Ak baterku nabijes prestane to.
Zobraziť komentár 09.01.2017 - 17:16:21
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up