Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Jezus ake auto kupujes?
Zobraziť komentár 13.04.2017 - 11:53:17
00
Jesus car :)

Prílohy:

jesus-car.jpg
jesus-car.jpg 49.66 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

Zobraziť komentár 13.04.2017 - 12:03:59
07
No este je otazka ci kupujem, lebo mi ten predajca nepride az tak doveryhodny. Povodne nemecke ECV zakryl a VIN neuvadza. Ked je predajca seriozny, tak podla mna nema dovod tieto data neuviest. Ale tak pozriet sa na to auto asi pojdem. Ide o Passat. Chcem nieco dostatocne dlhe, nech nemusim rozoberat 29" bajk. :D
Zobraziť komentár 13.04.2017 - 12:13:04
00
Nechces mondeo? :P

Prílohy:

WP_20170325_001.jpg
WP_20170325_001.jpg 555.35 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 13.04.2017 - 12:27:53
00
mám pocit že väčšie obmedzenie bude šírka auta než dĺžka :)
Zobraziť komentár 13.04.2017 - 12:33:34
00
Ja som zistil, ze najvacsie obmedzenie je velkost kufrovych dveri. To je zvycajne najmensie miesto. Rajdy prepcham tak akurat. Dlzka dopohody (vpredu je este 5-10cm miesta pred kolesom a sedadla su na max dozadu). Povodne som chcel dat bajk hore kolesami, ale tak sa nevojde. Jedine ked dam kolesa dole, aj to len tak tesne a nie je to uplne stabilne. Mozno to bude fajn ked budem potrebovat prepravit viac bajkov a zviazem ich dokopy. Teraz dam 2 nalezato na seba a pohoda, vybavene. Bez nastavovania a inych hluposti.
Zobraziť komentár 13.04.2017 - 12:37:05
00
arrow_leftJezus napísal:
Neviete niekto, ci sa daju na webe overit zaznamy z nemeckych STK a EK?

Kamarát, dlhé roky žijúci v Nemecku a zamestnaný v autopriemysle, trochu lustroval nemecké weby a napísal mi toto:

"Aha, po nemecky Fahrgestellnummer (VIN). Tak mu povedz, ze taka databaza tu neexistuje. Technicke a emisne kontroly sa robia decentralne. Mas na vyber ist na TÜV, DEKRA, GTH a este kopec inych institucii, ktore su opravnene toto robit.
Vlastne kazdy servis to moze robit, ak maju na to zariadenie a chlapika. Takze sa to neda nikde centralne evidovat a okrem toho urad ochrany osobnych udajov by taketo nieco v Nemecku nepovolil.

To co si mi poslal je odrb z Polska. Maju sice databazu aut, ale overovanie technickych a emisnych kontrol z Nemecka je nemozne. Ani zverejnovani poctu km k znacke auta sa neda tu zistit. Preto sa tu veselo stacaju kilometre...
Na tej stranke sa chvalia, ze maju aj databazu ukradnutych aut. Maju, ale len tych aut, ktore majitelia nahlasia dobrovolne na ich stranke... Pisu to v obchodnych podmienkach..."
Zobraziť komentár 13.04.2017 - 13:31:30
05
http://www.dailymale.sk/articles/smradosi-z ndr_4297
Zobraziť komentár 15.04.2017 - 10:17:40
02
v Taipei vladnu motorkari :)

Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 26.04.2017 - 17:54:53
01
http://auto.idnes.cz/jan-ptacek-lada-avtovaz-zigulik-d35-/automoto.aspx?c=A170424_102404_automoto_fdv

Chce se Lada více zaměřit na exportní trhy?
Naše priorita je především uspět na ruském trhu a tím z AvtoVAZu udělat podnik, který bude mít zdravý základ. Teprve pak se můžeme rozvíjet dál. Nad tím, jak rozvíjet export se samozřejmě průběžně zamýšlíme, ale momentálně je jasnou prioritou domácí trh. Po něm pak přichází v úvahu naše tradiční trhy, tedy státy bývalého Sovětského svazu. Exportujeme i na další vybrané trhy, ale to je spíš minimální záležitost.

Některé modely nabízíte i v EU...
Model Vesta jsme nedávno uvedli na trh v Německu. Ale jak jsem již říkal, tohle není naše priorita. Musíme si při rozvoji značky vybrat z řady priorit. Z krátkodobého hlediska je pro nás důležité zvýšit podíl na trhu v zemích, které jsou pro nás tradičními trhy.

Za takový by šlo považovat i Česko, ale oficiálně se u nás vozy Lada neprodávají. Chcete to změnit?
Tuto otázku jsem čekal, ale nedovedu na ni uspokojivě odpovědět. Vzhledem k naší strategii soustředit se na stávající trhy zatím rozhodnutí o tom, zda se do Česka vrátíme, či nikoli, nepadlo. Lady se tedy do ČR oficiálně nedováží a v nejbližší době se to měnit nebude. Ale otázka otevírání dalších trhů samozřejmě zůstává do budoucna otevřená, jen na tom momentálně aktivně nepracujeme.

Proč se Lady prodávají v Německu a ne v Česku?
V Evropě máme historicky určitou síť dovozců, která existuje a se kterými pokračujeme ve spolupráci. Právě díky tomu se na některé trhy naše nové vozy, jako Vesta, dostávají. Ale jak jsem říkal, než začneme rozvíjet trhy jinde, tak je musíme rozvíjet okolo nás.

Vyplatí se vůbec nechat schvalovat modely pro evropský trh?
Minulý rok Lada vyvezla z Ruska celkem asi 18 000 aut, z toho většina byla export do zemí sousedících s Ruskem. Z toho je vidět, že čísla prodejů jinde jsou v současnosti opravdu velmi nízká. Doma v Rusku jsme prodali více než 260 000 aut. To je velký nepoměr. Je tedy potřeba se někde zkoncentrovat, při objemech exportu, které máme, je potřeba to vzít postupně. Zatím si tedy neklademe otázku, do kterých zemí v Evropě bychom vůbec mohli jít. Jakmile bychom chtěli expandovat všude, tak na to nebudeme mít zdroje.
Zobraziť komentár 27.04.2017 - 13:29:15
00
wtf? :whew:
Peterbilt 379 catch me if you canOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Zobraziť komentár 06.05.2017 - 10:20:56
00
urcite by presiel v europe emisnou kontrolou:-)
Zobraziť komentár 06.05.2017 - 11:21:42
02
ze odkedy robi folksvagen tiraky :-D
Zobraziť komentár 06.05.2017 - 12:29:44
01
takýchto zmrdov stretávam denne niekedy aj niekoľko desiatok. málokedy stihnem prepnúť vetranie na vnútorný okruh, potom mám chuť ho obehnúť a niečo mu ***** do okna. na STKčke človeka vrátia, lebo mu nefunguje ostrekovanie zadného okna, alebo nejakú inú kravinu a tieto svine podplatia pár eurami a roky jazdia na vrakoch s úplne rozhasenými motormi a otravujú ostatným vzduch. ako na globálnu ekológiu kašlem, Zem je aj tak už v riti, ale toto naozaj nemám chuť dýchať
keď nejaká strana dá do programu, že im začne brať (nenávratne) techničáky + nejakú štvorcifernú pokutu, tak pôjdem prvý krát k voľbám a majú môj hlas!
Zobraziť komentár 07.05.2017 - 01:37:41
03
Chceli tvrdo trestať tých čo nemali urobenú TK a EK, tak že im daju vysoke pokuty. Nedávno tie pokuty zase znížili.
Zaviedli kamery na STK, naďalej sa veselo podpláca...
Stáčanie km sa stalo trestným činom, ale bazáre sú plné stočeniek...
Ožratých šoférov chceli tiež trestať väzením, koľko ich skončilo v base... ?
Zmenilo sa vobec niečo...? Realitou je, že staré smradľave vraky brázdia slovenské cesty, veselo sa stáčajú km, ožralci zabíjajú na cestách...
A to nehovorím o dialničných poplatkoch, ako idiot si kúpim dialničnú známku a niektorí si na drzovku jazdia mirnix dirnix po dialnici bez nej, a potom zase na drzovku nie sú ochotní zaplatiť pokutu, tak im ju štát zníži...navyše tie pokuty nie sú schopní ani vymáhať...
Takže zase nič...
Pre istotu ale musíme mať snímače tlaku v pneumatikách, každé tri roky obnovovať lekárničku, pri každej výmene auta platiť registračné poplatky a kupovať nové špztky...
Hudba hrá a Titanic sa potápa...
Zobraziť komentár 07.05.2017 - 02:43:14
07

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up