Lokalizácia
Formulár sa odosiela
však je vybrzdený do leskla aj z vnútornej strany, ale iba na tej ploche, ktorá bola najvyššie a teda prichádzala do kontaktu s platnou... neviem prečo sa to takto stalo, auto malo veľký vek a malú kilometráž, tie kotúče boli ešte od výroby... možno mali skôr byť vymenené platničky, lebo tie boli tiež origo od výroby a zodral som ich až na kov a až keď to začalo pískať, tak som s tým šiel do servisu. ale tak to tam mali snáď kontrolovať oni, keď som tam pravidelne chodil raz ročne. to som bol ešte mladý a naivný a myslel som si že v origo servise za tie ťažké prachy dostane auto to najlepšie :D každopádne s novými kotúčami a platničkami to nemalo žiadne komplikácia aj aj opakovaná STK bola OK.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 14:41:26
00
Občas sa stane pri zatiahnutej ručnej brzde a dlhšom státí že sa prilepí platnička ku kotúču. Potom pri rozbehu vytrhne časť materiálu z platničky a treba vymeniť aj platničky aj kotúče.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 15:54:07
00
tie moje sú predné kotúče, vzadu boli ešte bubnové brzdy

btw z iného súdka, došla mi poistka, vlani som platil 99 a teraz chcú 104, pritom by to malo byť skôr menej z roka na rok. ale zdá sa mi že vlani bola nejaká "kauza" a ohovorilo sa o zdražovaní PZP. že či má zmysel si to ísť vybehať alebo kašlať na to, samozrejme kvôli 5€ sa mi neoplatí nikam chodiť.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 16:05:42
00
Nic nevybehas. Zdrazovalo sa globalne. Jedine zeby si presiel do inej poistovne.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 16:08:34
00
Kludne sa to môže stať aj na prednych ak sú natesno.
V mojom prípade pokus o zníženie ceny PZP priamo na poisťovní nevyšiel a zaplatil som o tých 5€ viac bez reptania. Vďaka FICO a comp.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 16:14:39
00
viem že pár rokov dozadu tak skúšali, že posali poistku ako prasa, napísali tam, že 60% zľava za bezškodový priebeh aby človeka zaslepili a keď som tam došiel osobne na pobočku, tak to prepočítali a zrazu bola suma polovičná, odvtedy sa ale začali chovať serióznejšie, tak som sa pre istotu spýtal... lebo niečo také ako to globálne zdražovanie som zachytil, ale už som si to presne nepamätal..
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 16:21:26
00
Vyklikaj si online PZP v Allianz, ze akoze ides uzatvorit nove PZP. Som zvedavy na rozdiel.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 16:29:09
00
o kotlebových 88 centov drahšie :D
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 16:35:35
01
Sranda, mne to vyslo o nejakych 17 € lacnejsie. A to som mal aj to povodne PZP priamo u nich. :D
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 16:38:44
00
ja som v komunálnej, mám tam aj havarijné, tak sa mi ani nechce prípadne meniť, však ani nie je dôvod. keď to výrazne lacnejšie nebude.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 16:43:18
00
Komunalna je ta najlacnejsia (a najhorsia). U mna vobec nic neriesili. Pozrela do tabulky, ze aha, mlady vodic, vykonne auto, vyhodilo jej to cifru, vybavene. Havarijnu mi ani nechcela dat, ze takch ako ja nepoistia. Vybavene. V Alianz a Union nieco vyjednas, lenze su omnoho drahsi.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 17:08:15
00
Komunalna je super pri plneni.. aj vlastnej havarijnej. Nikdy viac...
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 18:48:05
00
arrow_leftJezus napísal:
Brzdna plocha moze "odpadnut" len tazko. ;) Nedal si foto, ale predpokladam, ze si zbrzdil kotuce s vnutornym chladenim do stavu, ze vidno vnutorne chladenie. :D

Rozdiel medzi prednými a zadnými kotúčmi je evidentný, pôvodná majiteľka vraví, že vpredu sa pravdepodobne menili, lebo tam niečo "klepkalo" :lol:
A dnes cez Šturec sa mi vždy v kopci tam a späť rozsvietila kontrolka hladiny oleja. Oleju samozrejme dostatok. S takýmto efektom v kopcoch a zákrutách som sa stretol len pri benzíne, to je tiež divné :o Kontrolka samozrejme zhasla až po vypnutí motora...

Prílohy:

Komentár súboru: vzadu
DSCF5481.JPG
DSCF5481.JPG 334.68 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: vpredu
DSCF5482.JPG
DSCF5482.JPG 427.33 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 06.08.2017 - 19:31:15
00
Podla mna ta platnicka nie je takmer vobec pritlacana na kotuc kvoli zaseknutemu piestiku a toto je dosledok dlhodobej korozie kedze kotuc nie je obrusovany brzdenim. Mozno Dano5 bude vediet povedat viac.

A ak zacne svietit kontrolka oleja pri jazde do kopca, je to divne. Ale tam ani len netusim v com moze byt problem. Hlavne ked do kopca ide clovek na vyssich otackach a teda tlak oleja nema kllesat, ale stupat.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 19:41:27
00
Na obidvoch stranách rovnako? Ako naschvál, náhoda? Tlak oleja bol dobrý, tá kontrolka nesvietila.
Zobraziť komentár 06.08.2017 - 19:44:43
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up