Lokalizácia
Formulár sa odosiela
pani, opat dalsia ponuka na vymenu, tentokrat japonsky diesel 2.0 MZR CD, trojkova mazda po facelifte.
Velky problem, resp. nazory ? Okrem toho, ze je to japonsky diesel.
Vdaka
Zobraziť komentár 06.03.2023 - 19:59:40
00
arrow_leftSesulak napísal:
Tak boli v ponuke ale za priplatok aj 2000€. Napriklad do malych Mercedesov s Distronic plus bol priplatok s ostatnymi povinnymi polozkami vybavy skoro 6000€. Takze az taka samozrejmost to nebola. Ani vacsina novych aut nema stop&go tempomat do zapchy, ale len klasicky adaptivny, stop&go je za priplatok vacsinou spolu s dalsimi asistentami.

Po meste a do kolony je to super vec a uz by som auto bez toho nechcel. Na dialnici ak je husta premavka, to reaguje opatrnejsie a lepicov ide rozdrapit :D

2000€ stal adaptivny tempomat tak okolo roku 2004-5 v luxusnych autach, ked prisiel na trh.

Koncom roka 2012 prisiel Golf VII, kde bol priplatok za adaptivny tempomat cca 300 €.
Ak niekto neveri, prilozim cennik.
Zobraziť komentár 06.03.2023 - 20:20:17
00
arrow_leftpeter120 napísal:
je tam ina pointa, v meste zo stojacich aut moze decko vybehnut.
Ked más tempomat, noha je v klude, reakcny cas bude uplne iny, ako ked noha je na plyne a len rychlo prehodis na brzdu. Tiez mam tempo od 4°, ale omezovac bezi na hocicom.

Neviem kde davaju pravu nohu ostatni, ale ked idem na tempomat, tak ju mam polozenu/opretu prave o brzdovy pedal.
Cize reakcny cas nizsiu ako ked je na plyne.
Zobraziť komentár 06.03.2023 - 20:22:00
02
Izzy68 pozrel by som hlavne na zdviháku zospodu. Mazdy zvyknú veľmi rady hrdzavieť.
Zobraziť komentár 06.03.2023 - 20:24:43
00
arrow_leftquasimoto napísal:
Neviem kde davaju pravu nohu ostatni, ale ked idem na tempomat, tak ju mam polozenu/opretu prave o brzdovy pedal.
Cize reakcny cas nizsiu ako ked je na plyne.


Ako kde :) v meste tiez na brzde… na dialnici ak nieje spicka tak ju mam volne na koberceku rovnako ako lavu nohu :)
Zobraziť komentár 06.03.2023 - 21:49:37
01
ako v SUV/MPV/dodavke so stolickovym posedom si to viem predstavit, ale v beznom aute mi to nepride velmi prirodzena poloha mat nohu na podlahe.
Ved aj opierka na lavu nohu vedla spojky je viacmenej vertikalna.
Zobraziť komentár 06.03.2023 - 23:10:42
00
Tazko sa ta presna pozicia noh vysvetluje ? proste som si pri mojich 194cm nasiel polohu ktoru pouzivam automaticky a je mi pohodlna ? sedacka je v podstate skoro na doraz v zadu, a volant je na max vytiahnuty dopredu a do hora :)

Lava noha je vacsinu casu na opierke a prava je na koberci ale v podstate bokom topanky nie slapou kedze koleno smeruje sikmo ku riadiacej pake ?
Lepsie to opisat fakt neviem ?
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 07:13:18
00
Dnes som to skusal a aj v SUV mi pride velmi neprirodzene nemat pravu nohu opretu o pedal :)
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 09:12:54
00
Pani je tu niekto okolo Prievidze, ktorý by bol ochotný ísť pozrieť jedno auto? Jasne,že za poplatok👍
Kľudne do správy
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 09:30:51
00
arrow_leftquasimoto napísal:
Dnes som to skusal a aj v SUV mi pride velmi neprirodzene nemat pravu nohu opretu o pedal :)


mne príde nepohodlné na dialnici musieť mať nohu na pedále... veď keď si tá noha môže oddýchnuť prečo by som ju držal nad pedálom? :D
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 10:09:19
01
ja zase neviem sediet s oboma nohami v rovnakej polohe pri tempomate, tzn. ak je lava na "odpocivacom mieste" na blatniku, tak pravu mam lytkom stiahnutu na sedadlo a opacne, ked pravu opieram o stredovy tunel pri plyne, tak stahujem lavu na sedalo. A robim to simultanne, ako tak pozorujem :-D
stivko76 v piatok idem do ZM, najdi nieco blizsie a pozriem sa Ti
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 10:16:31
01
Ja hlavne nerozumiem pojmu "mat nohu opretu o pedal". Keby som si ju oprel o pedal, tak logicky ho stlacim a tempomat tym vypnem. Nehovoriac o tom, ze cely benefit tempomatu by sa znegoval ak by som musel drzat pravu nohu pocas 200 km trasy nad brzdovym pedalom.
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 10:35:24
09
mozno noha na podlahe vedla pedala a noha sa dotyka bokom
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 10:42:02
00
arrow_leftIzzy68 napísal:
ja zase neviem sediet s oboma nohami v rovnakej polohe pri tempomate, tzn. ak je lava na "odpocivacom mieste" na blatniku, tak pravu mam lytkom stiahnutu na sedadlo a opacne, ked pravu opieram o stredovy tunel pri plyne, tak stahujem lavu na sedalo. A robim to simultanne, ako tak pozorujem :-D
stivko76 v piatok idem do ZM, najdi nieco blizsie a pozriem sa Ti

:D posnažím sa
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 11:30:53
00
Tiez nie celkom rozumiem ako si opriet nohu o brzdovy pedal. Ved ked tam opriem nohu, tak, ako Jezus pise, stlacim ho. Ked ho viem do istej miery zatlacit aj malou silou pomocou ruky, tak aky tlak musi posobit na pedal, ked tam polozim nohu. Ja mam lavu nohu bud na opierke, alebo na koberci.
Ako sedite v takych zapadnutejsich kreslach? :D to je podobny posed a mate nohy na 99,99% na zemi
Zobraziť komentár 07.03.2023 - 22:44:39
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up