Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Tak potom dojdi aj sem a posadim Ťa do elektrického kresla, poreferuješ nam dojmy :D
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 19:15:26
02
mám obyčajný citroen, vyhrievané sedačky od jesene do jari ani nevypínam keďže mám rád teplúčku... hrejú v podstate okamžite po naštartovaní :) manželka má 5ťkový golf.. tiež hrejú skoro okamžite :) (teplo cítiť do pár sekúnd po zapnutí). ale hej :D prémiovka má prémiový odporový káblik :D
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 20:02:35
00
No tak ale napr. v Tayrone si mozes vybrat, ci chces vyhrievat iba zadok, alebo krize. Dokonca funguje ohrievanie a ventilacia naraz, cize napr. mozes chladit zadok a zohrievat krize. Alebo v lete chladit len zadok, aby ta neseklo v krizoch.
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 20:07:41
00
arrow_leftZipsik napísal:
prémiovka má prémiový odporový káblik :D

Asi majú lepší káblik, s nižším odporom 🤣
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 20:15:43
00
arrow_leftZipsik napísal:
mám obyčajný citroen, vyhrievané sedačky od jesene do jari ani nevypínam keďže mám rád teplúčku... hrejú v podstate okamžite po naštartovaní :) manželka má 5ťkový golf.. tiež hrejú skoro okamžite :) (teplo cítiť do pár sekúnd po zapnutí). ale hej :D prémiovka má prémiový odporový káblik :D


Máš pomerne zjednodušenú predstavu o technických riešeniach
To fakt rozlišuješ len základnú funkcionalitu zariadení a nepripúšťaš horšie lacnejšie prevedenie versus lepšie, pracnejšie a teda drahšie...

Sedačka je vyhrievaná odporovým káblikom a teda každá rovnako.

Auto má kolesá poháňané cez prevodovku spaľovacím motorom a teda nemôže byť rozdiel medzi Trabantom a Mercedesom.
Je to logické. V oboch len horí benzín
Zobraziť komentár 28.10.2025 - 21:22:00
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up