Och, tie slovenské eshopy(niektoré)!

. Ceny majú svetové, ale služby také...slovenské.
O čo ide? V jednom eshope som si objednal jednu vecičku (je jedno, čo to bolo). Uplynuli dva týždne. Nemám tovar, nemám ani vyjadrenie eshopu, čo sa deje. Napísal som im mail. Konečne odpovedali. Vraj sa veľmi ospravedlňujú, ale dodávateľ im dodal nesprávny tovar ( jeho označenie-meno sa od toho môjho líšilo jedným písmenkom, ale funkčne boli rozdiely výraznejšie). Či by mi teda nemohli poslať ten iný(nesprávny, mnou neobjednaný) tovar.
Myslel som si, že si zo mňa robia srandu. Odmietol som a objednávku som okamžite zrušil.
A teraz sa pýtam:
Bolo pre ten eshop naozaj tak ťažké napísať mi alebo zavolať, a vysvetliť príčiny zdržania? Naozaj som im musel ja prvý napísať, aby sa aj oni prebudili(zo zimného spánku?) ?
A ďalej: chápem, že sa stanú chyby, všetci sme omylní. Ale prečo by som za omyl dodávateľa mal platiť ja? To naozaj bolo pre ľudí z toho eshopu tak ťažké kontaktovať ich dodávateľa a povedať mu, aby poslal správny tovar? Čo vlastne robili tie skoro dva týždne, na čo čakali? Tento postoj sa mi vôbec nepáči.
