Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftGZA napísal:
Ten bicykel pôjde z domu

preco ste vy ziletkari vzdy taki perfekcionisti? keby si mal full mtb bajk a jazdil s nim aj po blate a snehu, tak sa z tych zvukov zblaznis :facepalm:
ze cinkajuci kotuc, no haha
Zobraziť komentár 08.10.2017 - 21:57:01
00
keby bol perfekcionista, tak nezrealizuje súbeh QR+disc brakes
také kombo je priama letenka do ríše kráľa Cinkotu :D
Zobraziť komentár 08.10.2017 - 22:20:36
00
ani ja s tým na zadnom žiadny problém nemám
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 05:41:13
00
Tak poriadny trekovy bike bez kotúčov ani neexistuje... Aj preto by som nikdy nechcel full bike by som sa zbláznil, na bike ked je dobre nastavený treba počuť len odvalujuce sa kolesá :)
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 06:31:29
00
Tak to veru asi iba na ceste :lol:
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 07:57:08
00
Však ja jazdím iba po ceste a po poľných cestách... :)
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 08:04:21
00
Prečo si radšej nekúpil CX?
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 08:21:03
00
No 1600 eur dat za bike na ktorom urobím ročne 1500km sa mi nezdalo rozumne....
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 08:33:07
00
No tak stačí vybrať lacnejší
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 08:36:59
02
arrow_leftHosť napísal:
už chýbajú prevody na cx? :D
.

Ak začne jazdiť skutočný terén a zvyšovať dojazdnost , chýbať mu budú ... riešením je vpredu 40 a vzadu 42. Čiastočným riešením je 40-42/36 pri ponechaní kazety ... IMHO. V blízkej budúcnosti plánujem gravel bike na ráme 3T Exploro a určite bude vzadu minimálne 42 a vpredu 40-42 na Sram Force 1

Prílohy:

44CBD6D4-2D3D-4FAD-9394-4B18B3ADAE3B.png
44CBD6D4-2D3D-4FAD-9394-4B18B3ADAE3B.png 1.73 MiB Otvoriť v novom okne thumb_up1thumb_down

Zobraziť komentár 09.10.2017 - 08:41:40
00
A ten bude mať srackove kolesá, cantilever brzdy a pod.... Jedine vykladať, ale to sa zas dostávame na sumu 1600€
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 08:43:21
00
Čo je zlé na cantilever brzdach? Aspoň ti nebudú kotúče cinkat....
Reálne si asi ani nepozeral ponuku, lebo mne sa zdá, že kúpiť sa dá stroj čo bude viac ako dostatočný na 1500 km ročne.
Sám jazdím lacný cx a dávam na ňom nasobky tebou spomínaného nájazdu a čuduj sa svete drží už roky. A to jazdím aj v necase 😂
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 08:55:43
01
Som čítal ze sa stále rozsteluju... Ono aj tieto brzdy sa dajú nastaviť, aj teraz som ich nastavil za 10 minút.. Inak tie kolesa majú spolu 4,3kg a to je strašné číslo, rozmýšľam, že by som kúpil nove kolesá, pevnú vidlu, plášte a mechanické avid brzdy bb7 tam sa dá z oboch strán nastaviť vzdialenosť platniciek... A hneď by mal bike pod 10 kíl
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 09:26:01
00
arrow_leftRamon1 napísal:
.

Ak začne jazdiť skutočný terén a zvyšovať dojazdnost , chýbať mu budú ... riešením je vpredu 40 a vzadu 42. Čiastočným riešením je 40-42/36 pri ponechaní kazety ... IMHO. V blízkej budúcnosti plánujem gravel bike na ráme 3T Exploro a určite bude vzadu minimálne 42 a vpredu 40-42 na Sram Force 1


Skus konkretizovat skutocny teren, nech mam predstavu.
Zobraziť komentár 09.10.2017 - 09:58:25
00
arrow_leftGZA napísal:
A to som ešte uvoľnil páku a druhu stranu som držal, 5x som otočil páku aby sa uvoľnilo koleso a presne tak isto som to nasadil, aby bolo koleso v tej istej pozícii a nepomohlo

Pri rychloupinakoch a kotucovkach to moze byt citlive na polohu osky voci ramu.
Povol rychloupinak, mierne potoc osku voci ramu, dotiahni - opakuj kym najdes idealnu poziciu (kotuc v strede strmena). Polohu si potom oznac (napr. jemny zarez pilnickom do matky na oske), aby si to vzdy daval rovnako.


Naposledy upravil Palo TT dňa 09.10.2017 - 10:07:14, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 09.10.2017 - 10:05:09
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up