Asi pred dvomi týždňami sa mi stala tiež čudná vec.
Jeden fórista odtiaľto ma oslovil, že určite poznám niekoho, kto športuje a využije
hodinky Garmin, ktoré chce darovať. Jasné, že áno. Adresa a telefónne číslo fóristovi poslané a balík mi odoslal. Po týždni nič nechodí, tak mu píšem, že mi nič neprišlo. A on mi píše, že jemu prišlo potvrdenie, že som si balíček prevzala už pred pár dňami. Ja v šoku, veď nič nemám. Poslal potvrdenie o odoslaní, aj v appke pošty mal potvrdenie o mojom prevzatí. Tak som do appky hodila číslo zásielky, ktoré mi poslal a bola to pravda. Niekto prevzal balík už pred pár dňami, ale ja som to nebola. Pozerám dátum a čas prevzatia a práve vtedy som mala 12-ku v domove. Dokázať sa to dá ľahko. Sadnem k PC, idem pozrieť kameru pred bránou. Na kamere po poštárke alebo kuriérovi ani stopy.
Tak som napísala veľmi "teplý" mail na infolinku pošty, teda podávanie podnetov a čakala.
Na druhý deň išiel syn do malých potravín, ktoré máme v dedine po nejakú blbosť, chodíme tam tak raz za mesiac, niekedy raz za dva mesiace. A tam ho doslova sfúkla predavačka, že už tu máme balíček týždeň a neprišli sme si ho zobrať .
Akože odkiaľ sme mali vedieť, že je tam?!
Kuriér nám nezavolal, že ho tam nechal, hoci telefónne číslo mal a predavačky, mimochodom obchod máme rovno oproti! nám nič nepovedali.
Lenže na kamere kuriér pri našich dverách vôbec nebol. On išiel rovno ten balík zaniesť do obchodu, ani sa neunúval nám zazvoniť na bránu alebo zavolať na telefónne číslo.
O dva dni neskôr, to už som zásielku teda mala, sa mi ozvali na ten mail. Že kuriér nám nechal balíček v potravinách

Od toho dňa mi prišli už tri listové zásielky. A viete čo? Vždy mi pred doručením zavolá poštárka, že ide s listom k nám

Bože, asi sa ma už boja
