Lokalizácia
Formulár sa odosiela
uvidis. ked mi alzabox neotvoril dierka po zadani kodu, volal som na linku, resetol na dialku cely box - trvalo to tak dlho ze som odisiel a prisiel az na druhy den. zadal kod, otvorili sa dvierka a zobral som si tovar. ale to bol jednoduchsi pripad ako mas ty. (mal som tam novy ntb za par stoviek)
aj preto radsej uprednostnujem vydajne miesta kde je pohodovy personal ochotny riesit problemy. okrem ineho mi tam pride tovar skor. box plnia neskoro vecer.
Zobraziť komentár 07.02.2025 - 14:07:06
01
Z mojej skúsenosti viem, že ak máš pin kód tak box vieš otvoriť tým pinom až kým schránku fyzicky znova neobsadia iným tovarom a nepriradia jej nový pin.
Ešte som zásielku neplatil v boxe tak neviem či to funguje a pri tomto prípade.
Zobraziť komentár 07.02.2025 - 14:15:08
00
Asi pred dvomi týždňami sa mi stala tiež čudná vec.
Jeden fórista odtiaľto ma oslovil, že určite poznám niekoho, kto športuje a využije hodinky Garmin, ktoré chce darovať. Jasné, že áno. Adresa a telefónne číslo fóristovi poslané a balík mi odoslal. Po týždni nič nechodí, tak mu píšem, že mi nič neprišlo. A on mi píše, že jemu prišlo potvrdenie, že som si balíček prevzala už pred pár dňami. Ja v šoku, veď nič nemám. Poslal potvrdenie o odoslaní, aj v appke pošty mal potvrdenie o mojom prevzatí. Tak som do appky hodila číslo zásielky, ktoré mi poslal a bola to pravda. Niekto prevzal balík už pred pár dňami, ale ja som to nebola. Pozerám dátum a čas prevzatia a práve vtedy som mala 12-ku v domove. Dokázať sa to dá ľahko. Sadnem k PC, idem pozrieť kameru pred bránou. Na kamere po poštárke alebo kuriérovi ani stopy.
Tak som napísala veľmi "teplý" mail na infolinku pošty, teda podávanie podnetov a čakala.
Na druhý deň išiel syn do malých potravín, ktoré máme v dedine po nejakú blbosť, chodíme tam tak raz za mesiac, niekedy raz za dva mesiace. A tam ho doslova sfúkla predavačka, že už tu máme balíček týždeň a neprišli sme si ho zobrať .
Akože odkiaľ sme mali vedieť, že je tam?!
Kuriér nám nezavolal, že ho tam nechal, hoci telefónne číslo mal a predavačky, mimochodom obchod máme rovno oproti! nám nič nepovedali.
Lenže na kamere kuriér pri našich dverách vôbec nebol. On išiel rovno ten balík zaniesť do obchodu, ani sa neunúval nám zazvoniť na bránu alebo zavolať na telefónne číslo.
O dva dni neskôr, to už som zásielku teda mala, sa mi ozvali na ten mail. Že kuriér nám nechal balíček v potravinách :tmi:
Od toho dňa mi prišli už tri listové zásielky. A viete čo? Vždy mi pred doručením zavolá poštárka, že ide s listom k nám :lol: :D Bože, asi sa ma už boja :tmi: :lol:
Zobraziť komentár 07.02.2025 - 14:17:04
08
arrow_leftKibib napísal:
Z mojej skúsenosti viem, že ak máš pin kód tak box vieš otvoriť tým pinom až kým schránku fyzicky znova neobsadia iným tovarom a nepriradia jej nový pin.
Ešte som zásielku neplatil v boxe tak neviem či to funguje a pri tomto prípade.


Skúšala som to minimálne 5x. Stále písalo chybu. A keď som zavolala na infolinku, už sa nedal zadať ten kód vôbec, asi zablokovali schránku alebo čo, keď som ju nahlásila.
Zobraziť komentár 07.02.2025 - 14:18:37
01
Jja som mal s alzaboxom prekvapko, prázdnu schránku. Jedno zavolanie na podporu a kuriér doniesol zásielku domov ...
Zobraziť komentár 07.02.2025 - 16:03:33
01
Ja som pred 2týždňami poslal balík do ČR cez Packetu s uložením do boxu. Všetko prebehlo OK po cca2 hodinách prišlo oznámenie že zásielka je v preprave. Tam stopa končí. Volal som príjemcovi balík nedostal. Na podpore mi nasľubovali pomoc pri hľadaní, no tam to skončilo. Dnes som podal reklamáciu. Prijatá a čas na riešenie klasika 30 dní super!
Zobraziť komentár 07.02.2025 - 16:29:06
00
11 dní a ja stále nemám balík. 4 telefonáty, každý tvrdí, že už už to tam ide a stále nič. Už som veľmi nahnevaná a toto bolo poslednýkrát, kedy som použila box na doručenie. Hneď 7.2. , keď som hlásila, že sa schránka neotvorila, mi povedali, že balík odovzdajú na výberné miesto. Prosím pekne, 11 dní potrebujú na presun 547 m!!!🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Zajtra tam budem volať znova.
Zobraziť komentár 18.02.2025 - 19:29:42
00
Tak sa ešte posťažujem sama sebe verejne :lol: :D
Po niekoľkonásobnom urgovaní zásielky, a to som bola včera naozaj nepríjemná a pripravená s popísaným papierom otázok, lebo nejako im tam nesedeli skutočnosti, ktoré mi podsúvali, z nich nakoniec včera vypadlo, že zásielka sa stratila na depe. Na tom depe, z ktorého akože už pred pár dňami odišla. Na otázku, že ako sa mohla stratiť, keď ju už odoslali, ostalo ticho.
Dlhá výmena informácií s tromi ľuďmi a každý mi tvrdil 12 dní niečo iné. Už som sa neudržala a včera som im povedala, že ich prácu si predstavujem presne ako prácu leňochodov v ZOOTROPOLISE.
Poobede mi volali znova, že zásielka teda akosi zrazu nie je a aby som si napísala reklamáciu na odosielateľa. V mojom prípade namaximum.sk. 12 dní ma zavádzali klamstvami.
Dnes som volala do namaximum.sk , neskutočne milý pán so mnou hovoril, ktorému sa stalo to isté, povedal, aby som len napísala na pôvodný potvrdzujúci mail objednávky v skratke, čo sa mi stalo. Za hodinu mi už odoslali kúpený tovar znova a oni si to už s Packetou vybavia sami, lebo že to je s nimi na veľmi dlho.
Takže im ďakujem za vynikajúci prístup k zákazníkovi. Presne takto to má vyzerať a na Z-Boxy už kašlem. Deje sa to teda bežne a je problém sa dostať k svojej objednávke.
Zobraziť komentár 20.02.2025 - 14:38:18
04
Veru trvá to dlho, moja zásielka sa tiež stratila . Tak som písal reklamáciu. Tú mi uznali a vrátili aj peniaze za dopravu. No za tovar v hodnote poistenia nemám doteraz.
Zobraziť komentár 20.02.2025 - 15:22:19
00
Zootropolis sa tu bežne vyskytuje, aj u nás v blízkych potravinách tiež zamestnali jednu pracovníčku zo Zootropolisu a to ako pokladníčku,
ranný nákup sa tak mení na nočnú moru :)
Zobraziť komentár 20.02.2025 - 15:24:18
01
https://e.dennikn.sk/4499625/najziskovejsi-kurier-v-konkurze-majitel-za-mrezami/

okrem textu z nadpisu článok obsahuje aj grafy s trzbami a ziskami (dostupne z finstatu, no tu je to pohromade)
Zobraziť komentár 03.03.2025 - 21:35:12
00
Dotaz na tych , ktori si ste uz vyuzili sluzieb DHL. Aj u vas, v pripade, ze balik dorazi do miestneho depa skoro rano v nejaky den, dany balik isiel na rozvoz az na dalsi den?
Napr. objednavam z Bike-discount, s DPD, balik po vikende pride skoro rano na depo a este v ten den ide na rozvoz.
V pripade DHL, na rozvoz isiel balik vzdy az na dalsi den.
Zobraziť komentár 12.05.2025 - 10:18:22
00
Kurier DHL o 9-ej rano :o Dlho sa mi nestalo, ze by prisiel tak skoro rano (akykolvek kurier)
Zobraziť komentár 13.05.2025 - 09:19:15
00
U nás v BB chodí kuriér slovenskej pošty ešte skôr, ako e-mail od slovenskej pošty, že Dnes očakávajte príchod kuréra :D - minule mi volal 8:05 a mail prišiel už keď som vybaľovala balík :)
Zobraziť komentár 13.05.2025 - 09:30:19
00
U nás v PK podobne, kuriérka slovenskej pošty bežne chodí pred SMS 7:05 - 7:20, ale keď príde iný kuriér slovenskej pošty tak väčšinou neskôr cez deň. Asi majú iný algoritmus - preferencie na rozvoz.
Zobraziť komentár 13.05.2025 - 19:51:31
00
keyboard_arrow_up