- jazda s telefonom v ruke, ,
ako u koho, nevidim rozdiel, ked citas SMS a mas ho na rajdoch, alebo ked ho drzis. Skor by som povedal nevenovanie sa dostatocne pozornosti svojmu okoliu. Dostatocne je tolo, aby si nikoho nezrazil a dokazal predvidat situaciu. To iste aj u vodicov aut, na vedenie auta aj
biku staci jedna ruka. Vodicaky maju aj jednoruky.
- jazda po chodniku rychlejsie ako je rychlost chodze,
len by som upresnil, rychlejsie ako chodcov co su na chodniku, ak tam ziadny niesu pripadne jeden bezec nie je dovod ist 3km/h
- jazda dvoch a viac cyklistov vedla seba v case spicky (na cykloceste, na ceste...),
Na ceste za kazdych okolnosti, na cyklotrase ak neprecnievas za polovicu. Aj tak neschvalujem DS sytem prebiehania stredom ked mi ide nieco oproti.
- vstup s
bicyklom na vozovku bez ohliadnutia sa na relevatne smery.,
a v miestach ktore na to nie su urcene. Cize ziadne zoskocenie z obrubnika medzi odparkovanymi autami a podho na cestu. Len tam kde je zjazd vyjazd odbocka...
-Predchadzanie vozidla odbocujuceho v pravo z prava.
-Tlacenie sa kluckovanim pomedzi pomaly iduce auta alebo zastavujuce auta v premavke
-jazdenie po obchvatoch a cestach, kde je povolene viac ako 50km/h
-jgnorovanie prikazovych a zakazovych znaciek a predpisov vseobecne.
-jazda v stave tazkej unavy a nevyspalosti (studie dokazli, ze je to nebezpecnejsie ako opylost)